40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نشریه هوش ایدئال برگزار می‌کند: وبینار کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی

نشریه هوش ایدئال برگزار می‌کند: وبینار کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی

نشریه هوش ایدئال قرار است وبیناری تحت عنوان «کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی» برگزار کند.

به گزارش هوشیو و به نقل از خبرگزاری ایسنا، استفاده از سیستم‌های هوشمند، مخصوصاً شبکه عصبی مصنوعی، در دنیای امروز به اندازه‌ای گسترش داشته که به راحتی می‌توان این ابزارها را در ردیف عملیات پایه ریاضی و به عنوان ابزارهای عمومی و مشترک، طبقه‌‎بندی کرد.

کمتر رشته دانشگاهی است که به تصمیم‌گیری، تخمین، پیش‌بینی، طراحی و ساخت نیاز داشته باشد و در آن از موضوع شبکه‌های عصبی استفاده نکرده باشد.

کاربردهای شبکه‌های عصبی مصنوعی بسیار گسترده هستند. اما به عنوان بخشی از این کاربردها می‌توان به زمینه‌های علوم کامپیوتر، علوم فنی و مهندسی، علوم پایه و نجوم، علوم پزشکی، علوم تجربی و زیستی، علوم اقتصادی و مالی، علوم اجتماعی و روانشناسی، هنر و ادبیات و علوم نظامی اشاره کرد.

شبکه‌های عصبی مصنوعی انواع مختلفی نیز دارند. هریک از آن‌ها برای دسته‌ای از کاربردها قابل استفاده هستند. همچنین در هرکدام از وجه مشخصی از قابلیت‌ها و خصوصیات مغز انسان الهام گرفته شده است.

کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی

وبینار کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی

نشریه علمی تخصصی هوش ایدئال دانشگاه خوارزمی، قرار است وبینار «کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی»، دومین وبینار از سلسله وبینارهای شبکه عصبی را برگزار کند.

کدنویسی شبکه های عصبی با فریم‌ورک کراس، تمرین و حل چندین مسئله و پرسش و پاسخ قرار است محورهای اصلی برگزاری این کارگاه باشند.

مدرس این رویداد امیر احمدی و زمان برگزاری آن به تاریخ پنج‌شنبه، ۱۳ آبان ماه و از ساعت ۱۸ تا ۲۰ خواهد بود. این وبینار به صورت رایگان و آنلاین برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به هوش مصنوعی و موضوع کدنویسی شبکه های عصبی مصنوعی می‌توانند از طریق لینیکی که در انتهای این مطلب آورده شده، برای ثبت‌نام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در صورت نیاز، اقدام نمایند. همچنین در صورت وجود سؤال می‌توان از طریق آیدی تلگرام @Idealintelligence و آیدی اینستاگرام ideal_intelligence سؤالات را مطرح کرد.

[button href=”https://rooydadestan.ir/product/%d9%88%d8%a8%db%8c%d9%86%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%af%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%b5%d8%a8%db%8c-%d9%85%d8%b5%d9%86%d9%88%d8%b9%db%8c/” rel=”nofollow” type=”btn-default” size=”btn-lg”]ثبت‌نام[/button]

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]