40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سیزدهمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم برق، کامپیوتر و علوم پزشکی

سیزدهمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم برق، کامپیوتر و علوم پزشکی

ثبت‌نام سیزدهمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم برق، کامپیوتر و علوم پزشکی آغاز شده و علاقه‌مندان حوزه‌های یادشده می‌توانند از طریق ارسال مقالات، در این کنفرانس مشارکت نمایند.

این کنفرانس با حمایت مستقیم سیویلیکا و سیبیا برگزار می‌شود و تمامی مقالات ارائه‌شده در این پایگاه‌ها منتشر خواهند شد و همچنین تمامی پژوهشگرانی که مقالات خود را ارائه ‌کرده‌اند، می‌توانند گواهی‌نامه مشارکت در این کنفرانس را از جانب برگزارکننده کنفرانس دریافت کنند. همچنین مجموعه مقالات کنفرانس در در قالب یک CD ارائه و یک نسخه از آن به آدرس پستی داوطلبان ارسال می‌شود. پژوهشگرانی که تمایل به دریافت گواهی‌نامه TAP (یک مرکز صدور گواهی‌نامه انگلیسی تحت اعتبار ASCB) دارند نیز می‌توانند با پرداخت هزینه ۱۵۰.۰۰۰ تومان، نسبت به دریافت این گواهی‌نامه اقدام کنند.

محورهای کنفرانس

محورهای کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی، علوم برق، کامپیوتر و علوم پزشکی است و علاقه‌مندان این حوزه‌ها می‌توانند در رشته‌های زیر اقدام به نگارش و ارائه مقاله نمایند.

مهندسی برق: قطعات نانوالکترونیک، الکترونیک نوری، مدارهای مجتمع آنالوگ، سیستم‌ها و مدارهای مجتمع دیجیتال، سیستم‌ها و مدارهای مجتمع دیجیتال مخلوط، سیستم‌های کنترل خطی و غیرخطی، سیستم‌ها و کنترل هوشمند، کنترل تطبیقی، کنترل مقاوم، بهینه و بهینه‌سازی، رباتیک و مکاترونیک، ناوبری و هوافضا، اتوماسیون و کنترل صنعتی، شناسایی سیستم، مدلسازی کنترل و مانیتورینگ بر مبنای وب و سایر موارد مرتبط قدرت و…

کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی

علوم کامپیوتر: هوش مصنوعی، بینایی ماشین و پردازش تصویر، محاسبات نرم، پردازش صوت و سیگنال، شناسایی الگو، پردازش زبان طبیعی، سیستم چند‌عامله، مباحث ویژه در سیستم هوشمند و محاسبات نرم، سایر مباحث مرتبط با سیستم‌های هوشمند تجارت الکترونیکی، سیستم‌های حمل‌و‌نقل و انتقال و ارتباطات هوشمند، معماری اطلاعات و مدیریت دانش و…

مهندسی پزشکی: پردازش سیگنال‌های حیاتی، پردازش تصاویر پزشکی، مدلسازی سامانه‌های زیست، اندازه‌گیری زیستی، مهندسی بالینی، انفورماتیک زیستی و پزشکی از راه دور، بیومکانیک سیالات زیستی، رباتیک، مهندسی قلبی و تنفسی، مهندسی عصب و توانبخشی، بیومکانیک، مهندسی بیومواد، مهندسی بافت و پزشکی بازساختی، مهندسی سلولی و مولکولی، نانومواد، مهندسی سامانه‌های دارویی، مهندسی زیست‌شیمی و سایر زمینه‌های مرتبط با مهندسی پزشکی.

برای مطالعه کامل سرفصل‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

http://yarconf.ir/?p=479

هزینه کنفرانس

شرکت‌کنندگان در این کنفرانس می‌توانند پس از ثبت‌نام و پذیرش مقاله از سوی داوران، اقدام به واریز وجه هزینه کنفرانس نمایند و علاقه‌مندانی که تمایل به ارسال مقاله ندارند، اما خواهان حضور در این کنفرانس هستند، می‌بایست از طریق ثبت‌نام بدون مقاله اقدام کنند.

هزینه (به تومان) تعداد مقالات
۲۲۰۰۰۰ یک مقاله
۳۷۰۰۰۰ دو مقاله
۵۱۰۰۰۰ سه مقاله
۶۳۰۰۰۰ چهار مقاله
۷۴۰۰۰۰ پنج مقاله
هماهنگی با دبیرخانه پنج مقاله بیشتر

تاریخ برگزاری و مهلت ارسال مقالات

تاریخ برگزاری کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی، ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ است و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق دامنه زیر اقدام به ثبت‌نام در این کنفرانس نمایند:

www.yarconf.ir

پست الکترونیکی کنفرانس جهت ارسال مقالات:

yarconfpaya@gmail.com

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]