40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 معرفی ۴ محصول فناورانه حوزه حمل و نقل هوشمند در رویداد نونمایی

معرفی ۴ محصول فناورانه حوزه حمل و نقل هوشمند در رویداد نونمایی

رویداد نونمایی به معرفی محصولات نوین هوشمند، در زمنیه‌های مختلف مانند درمان، زیبایی، حمل‌و‌نقل، سلامت و غیره می‌پردازد. آخرین رویداد نونمایی، در حوزه حمل‌و‌نقل هوشمند، در پارک فناوری پردیس تهران برگزار شد. به گزارش هوشیو به نقل از ایرانا این رویداد به معرفی چهار محصول فناورانه اختصاص داشت.

نونمایی، اقدامی است که به معرفی محصولات نوین شرکت‌های دانش‌بنیان می‌پردازد؛ هدف از نونمایی آشنایی مشتریان و مخاطبان با این محصولات و توسعه بازار فروش است. رویدادهای نونمایی، از اسفند ۱۳۹۹ و به صورت فصلی برگزار می‎شوند.

حمل و نقل هوشمند در رویداد

در ششمین رویداد نونمایی حوزه حمل‌ونقل هوشمند، که هم‌زمان با نمایشگاه شهر هوشمند برگزار شد، میلاد صدرخانلو، رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس، در مورد اهداف و سازوکارهای اجرایی این رویداد گفت: «هدف اصلی از رویداد نونمایی، فروش محصولات و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است.»

صدرخانلو شرایط حضور سایر شرکت‌های دانش‌بنیان را در این رویداد ذکر کرد و گفت: «علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت نونمایی به آدرس www.nonamayi.ir از شرایط حضور در این رویداد آگاه شوند یا با بروکر رویداد تماس حاصل کنند.» رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس از برگزاری رویداد نونمایی در حوزه‌های سلامت و صنعت مالی، در ماه‌های شهریور و آذر سال جاری خبر داد.

در رویداد نونمایی حمل‌ونقل هوشمند، شرکت‌های مختلف به معرفی محصولات خود پرداختند.  اولین محصول ارائه شده، «دوربین های کنترل سرعت» بود که توسط امیر احمد سپهری مدیرعامل گروه صنعتی هوشمند آسیا معرفی شد. محصولات گروه صنعتی هوشمند آسیا در ایران و کشورهای مختلف جهان از جمله اتحادیه اروپا، آمریکا، چین، روسیه و هند ثبت اختراع شده‌است. این شرکت از آمادگی خود برای ارائه خدمات به پارک فناوری پردیس و دانشگاه امیرکبیر خبر داد. طراحی و تولید دستگاه‌های هوشمند راداری ثبت تخلفات ترافیکی، مطابق با موازین سازمان بهداشت جهانی از اقدامات این گروه صنعتی مخترع است. این گروه تحت پوشش رسمی دانشگاه امیرکبیر قرار دارند و با پلی‌تکنیک مونس بلژیک و گروه صنایع پیشرفته   Multitel بلژیک به همکاری می ‌ردازند.

حمل و نقل هوشمند

دومین محصول ارائه شده، «پارک علم و تجربه» بود که علی وکیلی، بنیان‌گذار مجموعه «ای کیوسای» (EQSci) به ارائه آن پرداخت. «پارک تجربه» فضایی برای برپایی نمایشگاه‌های فناوری است و کارخانه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند با حضور در این پارک‌، به نمایش دستاوردهای خود بپردازند. پارک علم و تجربه محیطی برای فرهنگ‌سازی و برقراری ارتباط نزدیک با مخاطبان و میهمانان است و موجب تعامل بین شرکت‌ها و مخاطبان آن‌ها خواهد شد.

«باغ علم» شرکت ال‌جی در باغ کتاب تهران، نمونه‌ای از این پارک‌هاست. پارک‌های علم و تجربه همچنین مخاطبان نوجوانی دارند که با حضور در این فضا حس کنجکاوی‌شان برانگیخته می‌شود و با فضای علمی پارک‌ها ارتباط سازنده‌ای برقرار می‌کنند.

سومین محصول ارائه شده در این رویداد، «دی‌جی‌سان» بود که نسیمه قریشیان از مجموعه «مبین فناوران جی»، آن را معرفی کرد. وی در سخنان خود ضمن معرفی این محصول، از تجربه کشورهای توسعه‌یافته در تحول حمل‌ونقل یاد کرد. همچنین به زیرساخت‌های لازم برای تحول حمل‌ونقل در کشور اشاره کرد و گفت: «مجموعه مبین فناوران جی،  سخت‌افزارهای اطلاع ‌سانی و اجرا کننده نرم‌افزار دیجیتال ساینیج را تولید کرده است و آمادگی تأمین زیرساخت مناسب اطلاع‌رسانی وسیع با استفاده از مشخصه‌های حمل‌ونقل هوشمند را دارد.»

«چهارراه» چهارمین محصول رونمایی شده در این رویداد، توسط سعید اشتیاقی ارائه شد. «چهارراه» نرم‌افزاری است که به مدیریت هوشمند ناوگان حمل‌ونقل می‌پردازد و کاربرد شخصی و سازمانی دارد؛ شرکت «سپیتا الکترونیک» توانسته است این نرم افزار را با تلاشی چند ساله تولید کند.

خاموش کردن وسایل نقلیه از راه دور، مشاهده تاریخچه حرکت، نمایش سرعت حرکت لحظه‌ای و سرعت حرکت در تاریخچه حرکت، هشدار حمل با جرثقیل و اخطار روشن شدن وسیله نقلیه از  امکانات نرم‌افزار «چهارراه» محسوب می‌شوند.

فائزه تیموری، مدیرعامل مجموعه «نوروبیز» که کارگزار اجرایی رویداد است، در پایان مراسم نونمایی، از امضای ۲۱ تفاهم‌نامه خبر داد و گفت: «با وجود چنین رویدادهایی باید در انتظار همکاری و عقد قراردادهای تجاری موفق بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مشتریان محصولات باشیم.»

تیموری با اشاره به رویدادهای پیش رو در حوزه‌های سلامت و مالی در تابستان و پاییز سال جاری، نونمایی را بستری برای معرفی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان وتوسعه آن‎ها معرفی کرد.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]