Filter by دسته‌ها
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 برگزاری نخستین رویداد روز هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

برگزاری نخستین رویداد روز هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، محل برگزاری نخستین رویداد روز هوش مصنوعی خواهد بود. این رویداد با ارائه هفت پنل تخصصی با تمرکز بر محور‌های اصلی رویداد، طی دو روز (۲۹ و ۳۰ تیرماه) برگزار خواهد شد.

«این رویداد بستری مناسب برای اتصال بین صنعت و دانشگاه است که متعاقباً منجر به آشنایی بیشتر دانشگاه با نیازمندی‌های صنعت و صنعت با توانمند‌ی‌های دانشگاه خواهد شد.» این سخن محمد تشنه لب، دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی بود که به منظور برگزاری این رویداد عنوان کرد.

دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی با اشاره به برنامه‌ریزی این رویداد شامل سخنرانی‌ها و پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه فناورانه با مشارکت شرکت‌های پیشرو در هوش مصنوعی، اهداف این رویداد را در سه بخش زیر تشریح نمود:

  • شناسایی و ارائه توانمندی‌های دانشگاه در حوزه هوش مصنوعی
  • گردهم‌آوری ذی‌نفعان دولتی، خصوصی، دانشگاهی و صنعتی در حوزه هوش مصنوعی
  • برشمردن نیازمندی‌های موجود در جامعه و ارائه راهکار‌هایی برای پاسخ به این نیازمندی‌ها

محمد تشنه لب در ادامه به اهمیت سخنرانان دعوت‌شده به این رویداد اشاره کرد و افزود: «از افراد باتجربه و تأثیرگذار در حوزه هوش مصنوعی در ایران و جهان دعوت شده است که در این رویداد سخنرانی کنند. این سخنرانان منتخب بزرگان صنعت و دانشگاه هستند که در بیش از پنج سخنرانی کلیدی این رویداد حاضر خواهند شد.»

برگزاری نخستین رویداد روز هوش مصنوعی در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی، پنل‌های تخصصی نخستین رویداد روز هوش مصنوعی را اینگونه شرح داد: «هفت پنل تخصصی با تمرکز بر محور‌های اصلی رویداد در دو روز برنامه‌ریزی شده است. در این پنل‌های تخصصی علاوه بر معرفی پروژه‌های هوش مصنوعیِ اجراشده در دانشگاه، خبرگان دانشگاهی و صنعتی به‌منظور ایجاد هم‌افزایی بیشتر بحث و گفت‌وگو خواهند کرد. موضوع پنل‌ها از این قرارند: پزشکی و سلامت، انرژی، عمران و محیط‌زیست، برق و کامپیوتر، اقتصاد، خدمات شهری و حمل‌ونقل، صنایع هوافضا و خودرو.» وی در ادامه به برگزاری کارگاه‌های تخصصی رایگان نیز اشاره کرد و افزود: «بیش از پنج کارگاه یک‌ساعته رایگان با هدف آشنایی مدعوین با ابزار‌های پیشرفته هوش مصنوعی در این رویداد برگزار می‌شود.»

تشنه لب اشاره‌ای نیز به برگزاری نمایشگاه فناورانه کرد و از دعوت شدن بیش از ده شرکت پیشرو در حوزه هوش مصنوعی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان برای برپایی غرفه، سخن به میان آورد.

دبیر نخستین رویداد روز هوش مصنوعی در پایان سخنان خود، ضمن یادآوری زمان برگزاری نخستین رویداد روز هوش مصنوعی که در تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیرماه سال جاری خواهد بود، مکان برگزاری این رویداد را پردیس مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی واقع در تقاطع خیابان شریعتی و اتوبان رسالت (پل سید خندان) عنوان کرد.

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.