پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 آموزش رایگان هوش مصنوعی دانشگاه هاروارد: مقدمه CS50 در هوش مصنوعی با پایتون

آموزش رایگان هوش مصنوعی دانشگاه هاروارد: مقدمه CS50 در هوش مصنوعی با پایتون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دانشگاه هاروارد اقدام به برگزاری دوره آموزش رایگان هوش مصنوعی کرده و  از این بابت که هوش مصنوعی در حال دگرگون کردن نحوه زندگی، کار و فرایندهای ماست، این دوره می‌تواند اهمیتی ویژه برای علاقه‌مندان داشته باشد.

با توسعه روزافزون فناوری‌‌های هوشمند و استفاده از آن ها در ابزارهای جدیدی همچون اتومبیل‌‌های خودران، سیستم‌‌های سفارش خودکار و موتورهای جستجوی هوشمند، تقاضا برای تخصص در هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به سرعت در حال رشد است. این دوره آموزشی رایگان به شما امکان می‌‌دهد اولین قدم اساسی در جهت حل مشکلات مهم دنیای واقعی با استفاده از راه‌حل‌‌های هوش مصنوعی را بردارید و برای ساختن آینده شغلی خود آماده شوید.

شرح دوره «مقدمه CS50 در هوش مصنوعی با پایتون»

دوره آموزشی آنلاین و رایگان «مقدمه CS50 در هوش مصنوعی با پایتون» مفاهیم و الگوریتم‌‌های زیربنایی هوش مصنوعی مدرن را بررسی می‌‌کند و به شما کمک می‌کند به ایده‌هایی بپردازید که به ایجاد فناوری‌های جدیدی در موتورهای بازی، شناسایی دستخط و ترجمه ماشینی منجر می‌‌شوند. دوره CS50 یا Computer Science 50 دوره مبانی علوم کامپیوتر دانشگاه هاروارد است که در زمینه آشنایی با حوزه علوم رایانه و یادگیری برنامه‌نویسی است.

دانشگاه هاروارد دوره آموزش رایگان هوش مصنوعی را به صورت آنلاین و طی 7 هفته برگزار می‌کند و در هر هفته 10 تا 30 ساعت آموزش به صورت ویدئو و به زبان انگلیسی (با زیرنویس انگلیسی) ارائه خواهد شد. محتوای دوره به صورت خودآموز طراحی شده به این معنا که دانشجو می‌تواند با شرکت در دوره و تماشای ویدئوها، مفاهیم لازم را کسب کند.

در آموزش رایگان هوش مصنوعی، علاوه بر مفاهیم تئوریک که دانشجویان با نظریه‌ای که پیش‌زمینه الگوریتم‌‌های جستجوی گراف، طبقه‌بندی، بهینه‌سازی، یادگیری تقویتی و سایر موضوعات در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین آشنا می‌‌شوند؛ این آموزش‌ها عملی نیز خواهند بود و دانشجویان این نظریه‌ها را در پروژه‌‌های عملی پایتون به کار می‌‌برند. در پایان دوره، دانش‌آموختگان با دانشی که در زمینه یادگیری ماشین و همچنین دانش اصول هوش مصنوعی فراگرفته‌اند، می‌‌توانند وارد بازار کار شوند. این دوره آموزشی علاقه‌مندان را قادر می‌‌سازد سیستم‌‌های هوشمند خود را طراحی کنند.

اکنون بهترین زمان ممکن برای ثبت‌نام و کسب تخصص در زمینه CS50 به عنوان یکی از محبوب‌ترین دوره‌‌های در حوزه‌ علوم رایانه است. دانشجویان در این دوره، علاوه بر این‌که چارچوب‌‌های نظری را فرا می‌‌گیرند، تجربه عملی در نحوه استفاده از این تکنیک‌‌های قدرتمند در کار خود را نیز کسب می‌‌کنند.

آنچه در پایان دوره CS50 در هوش مصنوعی با پایتون خواهید آموخت

  • الگوریتم‌‌های جستجوی نمودار
  • یادگیری تقویتی
  • یادگیری ماشین
  • مبانی هوش مصنوعی
  • نحوه طراحی سیستم‌‌های هوشمند
  • نحوه استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌‌های پایتون

برای ثبت‌نام به سایت زیر مراجعه کنید:

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]