40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 یودمی برگزار می‌کند: آموزش زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی (AIML)

یودمی برگزار می‌کند: آموزش زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی (AIML)

شرکت آموزش آمریکایی یودمی، دوره آموزشی رایگانی را تحت عنوان زبان نشانه‌گذاری هوش مصنوعی (AIML) برگزار می‌کند. این آموزش در قالب ۳۷ ویدئو درخواستی آماده، در دسترس افرادی است که می‌خواهند چت‌بات‌های خود را با استفاده از محبوب‌ترین زبان چت‌بات جهان ایجاد نمایند.

به گزارش هوشیو: در دوره آموزش زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی (AIML)، شما خواهید آموخت که چگونه از AIML (زبان نشانه‌گذاری هوش مصنوعی) برای ایجاد ربات چت خود استفاده کنید. دوره مذکور شما را به‌صورت گام‌به‌گام راهنمایی می‌کند و به شما می‌آموزد که چطور با استفاده از محبوب‌ترین زبان چت‌بات جهان یک چت‌بات ایجاد نمایید.

آشنایی با استاد دوره

آموزش زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی به‌صورت رایگان و توسط Steve Worswick، دارنده ۵ جایزه لوبنر ارائه می‌شود. وی توسعه‌دهنده و طراح ارشد هوش مصنوعی در Pandorabots.com و خالق و توسعه‌دهنده ربات چت میتسوکو است. در‌واقع استاد دوره به لطف چت‌بات میتسوکو توانسته، چندین‌بار جایزه لوبنر را از آن خود کند.

میتسوکو انسانی‌ترین هوش مصنوعی مکالمه‌ای در جهان شناخته می‌شود. Steve Worswick علاوه بر کسب جایزه Loebner در سال ۲۰۱۹، در‌حال‌حاضر خالق بهترین چت‌بات جهان نیز به شمار می‌رود. شما می‌توانید در  این دوره، مباحث ابتدایی تا پیشرفته‌تر زبان نشانه‌گذاری را، تحت آموزه‌های این استاد و با سرعت خودتان پیش برده و تمرین نمایید.

دوره مذکور در ۳  ساعت و ۴۲ دقیقه محتوای ویدئویی آنلاین ضبط و در سایت یودمی، به‌عنوان یکی از برترین سایت‌های آموزشی جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. شایان ذکر است این دوره توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵ را از میان داوطلبان خود دریافت نماید.

استاد دوره آموزش زبان نشانه گذاری

این دوره برای چه کسانی است

هر شخصی که به‌نوعی علاقه‌مند به ایجاد یک چت‌بات برای سرگرمی یا برای یک پرونده تجاری است، به‌نوعی می‌تواند داوطلب این دوره باشد. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره نیاز به هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارند، زیرا در‌واقع این دوره برای تازه‌کارها و افرادی طراحی شده، که هیچ دانشی از زبان نشانه‌گذاری هوش مصنوعی (AIML) ندارند.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

محتوای دوره شامل چه مواردی است؟

محتوای دوره آموزش زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی در ۷ بخش و در قالب ۳۷ سخنرانی به مدت ۳ ساعت و ۴۲ دقیقه ارائه می‌گردد. سرفصل‌ها و مباحثی که در این دوره ارائه می‌گردد عبارت است از:

«مقدمه» شاملمعرفی دوره به مدت ۰۰:۴۴، بخش اول تحت عنوان «AIMIL 1» شامل  12 سخنرانی به مدت ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه است.

 بخش بعدی آموزش زبان نشانه گذاری با عنوان «AIMIL 2» دربردارنده ۴ سخنرانی به مدت‌زمان ۵۵ دقیقه می‌شود.

بخش سوم محتوای دوره را «عناصر رسانه غنی»، با در‌برداشتن ۶ سخنرانی ۲۹ دقیقه‌ای به خود اختصاص می‌دهد.

یک سخنرانی میانی ۵ دقیقه‌ای نیز در این دوره تحت عنوان «متشکرم!» قرار گرفته که در آن به معرفی منابع مفید و کمکی برای یادگیری و پشتیبانی دوره پرداخته شده و شامل معرفی چند سایت برای کمک به دانش‌آموزان حاضر در دوره است.  

بخش بعدی آموزش زبان نشانه گذاری هوش مصنوعی با‌عنوان «برچسب‌هایی که ممکن است مفید باشد»، در قالب ۱۳ سخنرانی ۲۳ دقیقه‌ای است.

 آخرین بخش از این آموزش به «طرح۵۰ سوال امتحانی» در مورد AIML می‌پردازد که البته جنبه سرگرمی داشته، پس از اشتباه‌کردن در جواب به این سؤالات نگرانی نداشته باشید.

برای دسترسی به این آموزش می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]