40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 امکان استفاده از پایتون در اکسل فراهم شد

امکان استفاده از پایتون در اکسل فراهم شد

پیش‌نمایش عمومی جدید مایکروسافت به کاربران اکسل اجازه می‌دهد کد پایتون را در سلول‌های صفحه گسترده بنویسند و اجرا کنند. بر این اساس، کاربران اکنون می‌توانند فرایندهای یادگیری ماشینی و ابزارهای تجزیه‌و‌تحلیل را مستقیماً از اکسل بسازند.

به گزارش هوشیو، کاربران اکنون می‌توانند به کتابخانه‌های محبوب پایتون مانند پانداها و Matplotlib از اکسل دسترسی پیدا کنند.

اکنون کاربران می‌توانند از پایتون در اکسل استفاده کنند. آنها می‌توانند پایتون را مستقیماً در یک سلول تایپ کنند تا تصاویر و مدل‌های یادگیری ماشینی را مستقیماً از یک صفحه گسترده ایجاد نمایند. مایکروسافت پیش‌نمایش عمومی این زبان کدنویسی محبوب را در برنامه صفحه گسترده خود منتشر کرده است.

تابع جدید PY اجازه دسترسی به پایتون را بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار اضافی می‌دهد.

مایکروسافت با Anaconda همکاری کرده تا پایتون را به اکسل بیاورد و کاربران اکسل اکنون می‌توانند به برخی از محبوب‌ترین کتابخانه‌های پایتون از جمله پانداها، Matplotlib و Learn-Scikit به طور ایمن از برنامه صفحه گسترده دستگاه خود دسترسی داشته باشند.

مایکروسافت با تاکید بر اینکه در  پیشنهاد جدید خود حریم خصوصی کاربران را در اولویت قرار داده، گفته است: کد پایتون در اکسل در یک محیط ایمن و ایزوله مجزا اجرا می‌شود و از فناوری خاصی مانند نمونه‌های کانتینر Azure و بسته‌های منبع داخلی آناکوندا برای خصوصی نگه داشتن تمامی اطلاعات و محافظت از داده‌های کاربران استفاده می‌شود.

زمانی که کاربران فایل‌های اکسل را به اشتراک می‌گذارند، این توانایی را دارند که برچسب‌های حساسیت را به کتاب‌های کاری اضافه کنند. این تگ‌ها به شناسایی و دسته‌بندی کدهای پایتون مطابق با سیاست‌های حفاظت از داده‌های کاربر کمک می‌کند.

با افزودن این ویژگی‌های امنیتی داده‌های پایتون از کتاب‌های کار اکسل را فقط می‌توان از طریق تابع داخلی ()xl Python ارسال کرد و خروجی کد پایتون را فقط می‎توان به‌عنوان نتیجه تابع =PY() Excel دریافت کرد.

Guido van Rossum، خالق زبان برنامه‌نویسی پایتون، به تعریف معماری پایتون در اکسل کمک کرده است. او گفت: «من انتظار دارم که هر دو جامعه Python و Excel استفاده‌های جدید جالبی را در این همکاری پیدا کنند و توانایی‌های آنها به‌صورت هماهنگ تقویت شود.»

چگونه می‌توانم به پایتون در اکسل دسترسی داشته باشم؟

پایتون در اکسل برای کاربرانی که نسخه بتا اکسل را در ویندوز اجرا می‌کنند، در دسترس است. برای دسترسی به آن، باید به برنامه Microsoft 365 Insiders  بپیوندید .

مایکروسافت قصد دارد یکپارچگی Python را بهبود بخشد و به روز‌رسانی‌های آینده بهبودهایی را در تکمیل خودکار و برجسته‎سازی نحوی برای پایتون در اکسل و قابلیت‌های مدیریت خطا به ارمغان می‌آورد.

مایکروسافت با اجازه استفاده از پایتون در اکسل فرصتی را به توسعه‎دهندگان هوش مصنوعی ارائه داده تا از قابلیت‌های یادگیری ماشین و تجزیه‌و‌تحلیل در نرم‌افزار اکسل استفاده نمایند.

تصمیم مایکروسافت برای ادغام این زبان برنامه‌نویسی محبوب در حالی است که گوگل با پروژه جدیدی به نام IDX تلاش می‌کند توسعه‌دهندگان را از برنامه VS Code مایکروسافت دور کند. این پروژه یک فضای توسعه‌دهنده مبتنی بر مرورگر است که هدف آن ارائه مجموعه‌ای مناسب از ابزارها برای ایجاد پروژه‌های یادگیری ماشینی است. این ابزارها شامل Firebase، پلتفرم توسعه اپلیکیشن وب گوگل و همچنین ویژگی‌های امنیتی Google Cloud است.

مایکروسافت در کنار ارائه Python در اکسل برای محدود کردن تلاش‌های گوگل به‌منظور وسوسه کردن توسعه‌دهندگان به تغییر، دسترسی به ChatGPT را در سرورهای شخصی‌سازی‌شده خود ارائه می‌دهد. ChatGPT جدید در Azure می‎تواند برای موارد استفاده سازمانی استفاده شود.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]