40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره توربوتکسپیچ باقی ست!

فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره توربوتکسپیچ باقی ست!

از زمانی که ماشین‌ها توانستند، با کمک فناوری‌های «پردازش گفتار و زبان طبیعی» زبان ما را درک کنند، یک قلمروی گسترده و نوین در زندگی ما گشوده شد؛ قلمرویی که با کمک دستیاران مجازی، چت‌بات‌های دانا و مترجم‌های تیزبین، می‌تواند آینده‌ای پیشرفته و بی‌کم‌وکاست بسازد.

کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت: در ساخت آینده سهیم شوید

‌اصلی‌ترین دغدغه کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت، تربیت نیروهای متخصص است؛ چراکه باوجود آرزوهای بزرگ، بدون نیروی متخصص، ساخت آینده ممکن نیست. در همین راستا مدرسه تابستانه هوش مصنوعی پارت، امسال کامل‌ترین دوره فناوری‌های «پردازش گفتار» و «پردازش زبان طبیعی» را با عنوان «توربوتکستپیچ» در سه گروه مجزای «پردازش زبان طبیعی»، «پردازش گفتار» و «گروه درس‌های مشترک» برگزار می‌کند. مجموعه‌ای از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، با تأکید بر یادگیری ماشینی و عمیق؛ در چنین فضایی، دانش‌آموختگان می‌توانند خود را برای آینده آماده کنند.

مزایای کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت:

  • آموزش توسط برجسته‌ترین اساتید
  • کلاس‌های آنلاین و کارگاه‌های عملی
  • امکان استخدام در مجموعه پارت دانش‌بنیان
  • ارائه گواهینامه معتبر پایان دوره

برنامه‌ها و سرفصل‌های گروه‌های اصلی، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی

گروه درس‌های مشترک:

یکی از سه گروه اصلی در این دوره، دروس مشترکی هستند که علاقه‌مندان به تمام گرایش‌های هوش مصنوعی باید آن‌ها را بدانند؛ دروس پایه و مبانی که ابزار اصلی کار با هوش مصنوعی را شرح می‌دهند.

گروه پردازش زبان طبیعی:

درس‌های این گروه از سطح ابتدایی تا پیشرفته‌ترین سطوح گرایش را دربر می‌گیرند؛ از تاریخچه تا موضوعات گوناگون NLP. همچنین مخاطبان چگونگی تولید زبان‌های طبیعی، مدل‌های گوناگون زبانی، چگونگی کارکرد آن‌ها، انواع چت‌بات‌ها و ده‌ها موضوع گوناگون دیگر را نیز خواهند آموخت. 

گروه پردازش گفتار:

دروس این گروه بر اساس چگونگی «کارکرد فناوری پردازش گفتار» دسته‌بندی‌شده‌اند و مخاطب آن‌ها را در کارگاه‌های حرفه‌ای، با روش‌های آموزشی گوناگون خواهد آموخت. برنامه‌ها و سرفصل‌های کامل این سه گروه را در جدول برنامه‌های دوره توربوتکسپیج در سایت کالج هوش مصنوعی پارت می‌توانید مشاهده کنید.   

چگونگی ثبت‌نام و شرکت در دوره

دوره «توربوتکستپیچ» در ۲۸ روز و ۱۱۱ ساعت آموزشی، توسط اساتید و مربیان کارآزموده تدریس می‌شود. روند ثبت‌نام و شرکت در دوره به این صورت است که شرکت‌کنندگان با ارسال رزومه، تعیین سطح خواهند شد و بعد از شرکت در کلاس‌های تئوری آنلاین، درصورت کسب امتیاز مناسب، می‌توانند در کارگاه‌های عملی نیز شرکت کنند. ظرفیت کارگاه‌های عملی محدود بوده و تنها ۳۰ نفر گنجایش دارد. در این کارگاه‌ها، شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر مفاهیم نظری، در عمل با چالش‌های واقعی نیز روبرو شوند و بهترین مربیان آن‌ها را پشتیبانی خواهند کرد.

شمارش معکوس آغاز شد

تجربیات آموزگاران کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت، با انجام ده‌ها پروژه پیچیده کاربردی و واقعی به‌دست‌آمده و دوره «توربوتکسپیچ» فرصت مناسبی است تا با کمک این نردبان، قد بکشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت «کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت»، در قسمت «توربوتکسپیچ» ثبت‌نام کنید؛ ولی به خاطر داشته باشید که ظرفیت بسیار محدود است و گنجایش کلاس خیلی زود کامل خواهد شد.

پس اگر علاقه‌مند به شرکت در دوره «توربوتکستپیچ» هستید، برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت مراجعه کنید.

  شانس خود را برای شرکت در این فرصت آموزشی هیجان‌انگیز از دست ندهید!

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]