40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت توسعه فناوری های پردازش داده دانا ؛ هوشمندسازی شبکه‌های اجتماعی

شرکت توسعه فناوری های پردازش داده دانا ؛ هوشمندسازی شبکه‌های اجتماعی

شرکت توسعه فناوری های پردازش داده دانا از سوی دانش آموختگانی از دانشگاه شریف و فردوسی مشهد (آزمایشگاه فناوری وب) تاسیس شد.‌ این  شرکت در زمینه شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و از جمله یکی از محصولات در حوزه متن کاوی شرکت، سامانه خلاصه ساز خودکار متون خبری‌ایجاز (ijaz.um.ac.ir)بوده که به سفارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ ایران انجام شد. پیکره استاندارد خلاصه سازی پاسخ از دیگر محصولات‌ این شرکت به سفارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات‌ ایران بوده است.

شرکت توسعه فناوری های پردازش داده دانا، در حوزه‌های مختلفی از سرویس‌های تحلیل داده، پردازش زبان طبیعی، نظر کاوی و فرایند کاوی را ارائه می کند. سامانه هوشمند فیلترینگ نظرات پالایه، یکی از محصولات ارائه شده توسط‌ این شرکت به منظور ارائه خدمات مناسب به کاربران می‌باشد.

پالایه، سامانه هوشمند پالایش نظرات کاربران

سامانه پالایه از دیگر محصولات شرکت توسعه فناوری های پردازش داده داناشناخته می شود که با بهره‌گیری بیش از ۱۵ ماژول پردازش زبان طبیعی و همچنین تکنیک‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، قادر است تا نظرات کاربران را از جنبه‌های گوناگون پالایش کرده و فضای مجازی سرویس‌های مشتریان خود را سالم‌سازی کند.

نظرات حاوی کلمات رکیک، الفاظ زشت، توهین یا عبارات نژاد پرستانه برخی از انواع نظراتی است که توسط پالایه قابل پالایش است. کاهش هزینه‌های مربوط به فیلترینگ نظرات، ارائه راهکار هوشمند مبتنی بر یادگیری ماشین به منظور مواجه با الگوهای جدیدی که توسط کاربران در انتشار نظرات تولید می‌شود و تایید نظرات قابل انتشار با دقت ۱۰۰ درصد از جمله اهداف پالایه محسوب می شود. از جمله مزیت‌های پالایه می توان به تعامل بیشتر با مخاطبان و کاهش هزینه‌های انتشار نظرات اشاره کرد.

شرکت توسعه فناوری‌های پردازش داده دانا برامده از پارک علم و فناوری خراسان بوده و از جمله مشتری‌های آن می توان به سازمان فناوری اطلاعات‌ایران اشاره کرد.


شرکت توسعه فناوری های پردازش داده دانا در یک نگاه

توسعه فناوری های پردازش داده دانا

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در حوزه پردازش زبان طبیعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌وکارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.
هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]