40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 حضور در کنفرانس بین‌المللی ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند از ایران: آنلاین و رایگان!

حضور در کنفرانس بین‌المللی ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند از ایران: آنلاین و رایگان!

کنفرانس بین‌المللی ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند The 2020 International Conference on Intelligent Robots and Systems (IROS) سال ۲۰۲۰ به زودی در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد. مثل کنفرانس بین‌المللی رباتیک و اتوماسیون
International Conference on Robotics and Automation – ICRA
که بهار گذشته برگزار شد، IROS هم به یک کنفرانس کاملا آنلاین تبدیل شده است. جذابیت این خبر به این دلیل است که حالا هرکس از هرجا و بدون اتلاف وقت برای سفر کردن، می‌تواند در آن شرکت کند.

IROS اخیرا به صورت رسمی افتتاح شده و خبر خوش دیگر این است که ثبت‌نام در آن کاملا رایگان است. برای ثبت‌نام کافیست به این سایت بروید و فرمی کوتاه پر کنید. هر فردی هم از هرجای دنیا امکان شرکت در آن را دارد. بعد از ثبت‌نام برایتان یک ایمیل تائید می‌آید که باید آن را در این سایت وارد کنید و ثبت‌نام کامل می‎شود. در ادامه نگاهی سریع به این نمایشگاه و نوآوری‌های آن داریم.

جلسات عمومی و سخنرانی‌ها

از آنجایی که فضای کافی در اختیار است و محدودیت‌های زمانی هم وجود دارد، شما مجبور نیستید از بین ۳ جلسه عمومی و ۱۰ سخنرانی اصلی فقط برخی را انتخاب کنید. البته که شاید برخی برای شما اهمیت و جذابیت بیشتری داشته باشند، اما انتخابی وجود ندارد. همه جلسات عمومی و سخنرانی‌ها توسط بانوان بااستعدادی هستند که باعث می‎شود تماشای آن بسیار جذاب باشد.

موارد فنی

درباره بیش از ۱۴۰۰ موضوع فنی که به ۱۲ بخش اصلی و ۲۰ فصل تقسیم شده، صحبت می‎شود. به یاد داشته باشید که می‌توانید هریک از ۱۲ بخش و ۲۰ فصل را ببینید و اگر نشانگر موس شما وقتی روی آن قرار دارید، کمرنگ شد، به این معنی است که آن موضوع به پایان رسیده است.

در صفحه فصل‌ها شاهد یک تبلیغ ویدئویی خواهید بود که به صورت خودکار پخش خواهد شد. می‌توانید صدای آن را قطع کنید، اما امکان رد کردن آن وجود ندارد. در قسمت پایین، لینک هر بخش ۱۵ دقیقه‌ای تصویری و لینک فایل PDF آن قرار خواهد گرفت. البته تنها مورد ناامیدکننده این است که ویدئوهای تکمیلی برای این مباحث وجود ندارد. در زیر ویدئو امکان نظر دادن وجود دارد، اما امکان قطع کردن آن به منظور صحبت مستقیم با افراد وجود ندارد. در نتیجه اگر سوالی برای پرسیدن وجود دارد باید به سایت سر بزنید و ایمیل ارسال کنید.

فینالیست‌ها و جوایز

IROS فینالیست‌هایی که لایق دریافت تقدیرنامه هستند را باهم و در ۹ فصل گروه‌بندی کرده است. تقدیرنامه‌ها واقعا ارزنده هستند و به همین دلیل حتی اگر مشتاق مبحثی خاص نیستید، باز هم سعی کنید این فصول را تماشا کنید.

ورک‎شاپ‌ها و آموزش‌ها

در این بخش باید بیشتر دقت کنید تا در برنامه‌هایی حضور داشته باشید که به آن‌ها علاقه دارید. مخصوصا که برخی از آموزش‌ها و ورک‎شاپ‌های هوش مصنوعی قبلا هم بوده‌اند و شاید برایتان تکراری باشد. البته اقدام خوبی که IROS انجام داده این است که ویدئوها را تهیه کرده و آن‌ها را به راحتی در دسترس قرار داده است. همچنین جزئیات، وب‎سایت‌ها و دوره‌های آموزشی مربوطه را هم معرفی می‌کند. اگر برای پیدا کردن بخش ورک‌شاپ‌ها و آموزش‌‌ها مشکل داشتید، از منوی کشویی بالای صفحه تحت عنوان ورودی استفاده کنید.

سری اصلی IROS

در بخش رویدادهای اجتماعی و تورهای آزمایشگاهی social events and lab tours ،IROS امسال سری اصلی IROS را ارائه داده است. این بخش شامل محتوای بی‎نظیری است که دیدنش در رویدادهای حضوری کار آسانی نیست. در حال حاضر مصاحبه‌هایی با گروه‌های مختلف علاقه‌مند به رباتیک در آن قرار دارد که به تعدادشان افزوده هم خواهد شد.

لذت ببرید

تمامی مواردی که روی سایت کنفرانس بین‌المللی ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند قرار گرفتند، حداقل تا ماه آینده در دسترس خواهد بود. پس لازم نیست همه موارد را در عرض ۳ روز تماشا کنید. پس در آرامش لذت ببرید و سعی کنید به تمام بخش‌ها سر بزنید. در هفته‌های آینده قرار است محتوای جدید و اضافه‌ای هم روی سایت قرار داده شود، پس در روزهای آینده باز هم به این سایت سر بزنید.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]