40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان

فیلم آموزش علوم داده – مهم‌ترین سوالات آزمون استخدامی دانشمند داده (درس سیزدهم – بخش اول)

بررسی مشاغل هاروارد The Harvard Business Review دانشمند داده را «جذاب‌ترین شغل قرن ۲۱» معرفی کرده است.  گلسدور Glassdoor آن را در صدر لیست ۲۵ شغل برتر در آمریکا قرار داده و طبق ادعای IBM درخواست‌های شغلی برای آن تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۸% افزایش داشته است. به همین دلیل است که آشنایی با سوالات آزمون استخدامی دانشمند داده می‌تواند کمک زیادی به مشغول شدن در این زمینه شغلی داشته باشد.

اصلاً جای تعجب نیست که در عصر کلان داده‌ها و یادگیری ماشین، علوم داده یکی از زمینه‌های برجسته باشد و افرادی که در آن تخصص دارند در اولویت استخدام قرار گیرند. متخصصان علوم داده می‌دانند که در روزهای پیش‌رو با حجم فزاینده پیشنهادات برای استخدام رو‌به‌رو خواهند شد و شرکت‌ها هم به‌خوبی درک کردند که هرچه داده‌های بیشتری را پردازش کنند، نحوه پاسخگویی به مشتریان، ساخت محصولات، اداره امور داخلی و خارجی شرکت و غیره می‌تواند به‌طور چشم‌گیری بهینه شود و درنهایت به سودآوری بیشتر آن‌ها کمک کند.

اما بااین‌حال اگر تصمیم دارید به‌عنوان یک دانشمند داده مشغول به کار شوید، باید مانند هر رشته دیگری بتوانید در زمان مصاحبه‌ استخدامی افراد را برای به خدمت گرفتن خودتان متقاعد کنید و آشنایی با سوالات استخدامی دانشمند داده ازاین‌جهت می‌تواند بسیار مفید باشد.

سوالات آزمون استخدامی دانشمند داده

در ۱۲ قسمتی که از مجموعه ویدئوهای آموزشی علوم داده در سایت هوشیو منتشر شده و شما در انتهای مطلب به لینک آن‌ها دسترسی خواهید داشت، به مباحثی مانند الگوریتم جنگل تصادفی، پیش‌بینی زمانی در زبان برنامه‌نویسی R، درخت تصمیم، رگرسیون خطی و رگرسیون لجستیک، ماشین بردار پشتیبانی، مشاغل علوم داده، نقش‌های یک دانشمند داده، بازار این حرفه و غیره پرداخته شده است.

در این قسمت به سوالات استخدامی دانشمند داده و ۵۰ مورد از رایج‌ترین آن‌ها اشاره شده که در دو بخش منتشر خواهد شد و می‌تواند برای پروسه استخدام علاقه‌مندان به این رشته مفید واقع شود.

همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر ویدیوهای مربوط به دروس دیگر را مشاهده کنید:

[button href=”https://hooshio.com/%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%87/” type=”btn-default” size=”btn-lg”]ویدیوهای آموزش علوم داده[/button]

دیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]