40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مدرسه هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود

مدرسه هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی برگزار می‌شود

مدرسه هوش مصنوعی
پوستر اصلی رویداد

مدرسه هوش مصنوعی در شهریور ماه ۹۹ و در حوزه مباحث پیشرفته هوش مصنوعی توسط پژوهشگاه دانش‌های بنیادی (پژوهشگاه علوم کامپیوتر-گروه هوش مصنوعی) برگزار خواهد شد. این رویداد سه روز شنبه اول شهریور ماه شروع شده و چهارم شهریورماه به کار خود پایان می‌دهد. مدرسه هوش مصنوعی پیش از این قرار بود در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شرایط پیش‌آمده در پی شیوع ویروس کرونا لغو شد.

در این دوره محققان ایرانی از دانشگاه‌های مختلف دنیا جدیدترین مباحث هوش مصنوعی به خصوص یادگیری ماشین و یادگیری عمیق را ارائه خواهند داد. از سخنرانان این رویداد سه روزه می‌توان دکتر علی قاضی زاده استاد دانشکده برق دانشگاه شریف و رییس پژوهشکده علوم شناختی IPM، دکتر حمید سلطانیان زاده، استاد تمام دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و IPM، دکتر سید مهدی خلیق رضوی استاد پژوهشگاه رویان، دکتر وحید پوراحمدی، استاد دانشکده برق پلی تکنیک و جادی میرمیرانی پادکستر، برنامه نویس ارشد و مدیر سیستم را نام برد. مدرس این دوره، فرخ کریمی از پژوهشگران پژوهشگاه دانش‌های بنیادی IPM است.
گفتنی است در پایان رویداد مدرسه هوش مصنوعی، گواهی معتبر رسمی پژوهشگاه دانش های بنیادی (IPM) وزارت علوم تحقیقات و فناوری به شرکت کنندگان این رویداد ارائه خواهد شد. همچنین پیش نیازهای مدرسه تابستانه، دوره‌های لینوکس ، پردازش ابری و برنامه‌نویسی پایتون هستند که از طریق لینک‌های مجزا قابل ثبت نام هستند. این پیش نیازها یادگیری مطالب آموزشی این رویداد را برای شرکت کنندگان آسان‌تر می‌نماید. این رویداد با حمایت مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، گروه هوش مصنوعی شناسا و ابرتورین برگزار می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص رویدادهای هوش مصنوعی و رویدادهای آتی (مباحث، ارائه دهنده‌ها، نحوه ثبت نام) در این کانال  تلگرامی عضو شوید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]