40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 میتسوبیشی به آزمایش می‌گذارد:سیستم پارکینگ خودکار رباتیک

میتسوبیشی به آزمایش می‌گذارد:سیستم پارکینگ خودکار رباتیک

صنایع سنگین میتسوبیشی و سیستم‌های ماشین‌آلات صنایع سنگین میتسوبیشی فاز ۲ آزمایش نمایشی سیستم پارکینگ خودکار را در Shisui Premium Outlets، مرکز خریدی در استان چیبا ژاپن راه‌اندازی کردند.

به گزارش هوشیو، این سیستم از ربات‌های خودروی هدایت‌شونده خودکار (AGV) به نام Stan استفاده می‌کند، که توسط Stanley Robotics  یک شرکت سرمایه‌گذاری فرانسوی ساخته شده است.

مرحله نخست آزمایش نمایشی این سیستم پارکینگ خودکار، به‌عنوان اولین کارایی در نوع خود در یک مجتمع تجاری در ژاپن، در ژوئن ۲۰۲۲ انجام شد.

فاز اول دو هدف اصلی را دنبال می‌کرد: بررسی عملکرد مدیریت با استفاده از ربات‌های AGV و ارزیابی رضایت کاربر. در فاز دوم، سیستم اصلی با افزودن یک برنامه جدید توسعه‌یافته گوشی هوشمند، ارتقا یافته و آزمایش‌ها بر تأیید عملکرد سیستم پیشرفته در خودکارسازی چهار جنبه پارکینگ نوکر متمرکز خواهد گردید: رها‌کردن وسیله نقلیه، حمل‌و‌نقل به فضای پارک، پارکینگ و تحویل و خروج.

سیستم پارکینگ خودکار

همانند فاز اول، آزمایش نمایشی در یک منطقه پارکینگ مشخص در Shisui Premium Outlets، مرکز خریدی در استان چیبا انجام خواهد شد، این مرکز توسط Mitsubishi Estate – Simon، با همکاری گروه Mitsubishi Estate توسعه ‌یافته و اداره می‌شود و از خودروهای پرسنل وابسته به مرکز خرید برای انجام آزمایش استفاده خواهد شد.

استقرار سیستم پارکینگ خودکار پیشرفته، کاهش قابل‌توجهی در زمان انتظار هنگام تحویل خودرو رقم خواهد زد، زیرا کاربر می‌تواند آمادگی خودرو و وضعیت شلوغی را توسط اپلیکیشن گوشی هوشمند تأیید نماید.

در این شرایط راحتی و ایمنی کاربر بیشتر خواهد شد، زیرا می‌توان وسیله نقلیه را بدون تماس انسانی پیاده کرده، آن را برداشته و از این طریق خطر ابتلا به کووید را کاهش داد.

استقرار این سیستم برای اپراتور تجاری، با ارائه زمان اضافی که به کاربر برای لذت‌بردن از خرید و غذا‌خوردن در مجتمع تجاری می‌دهد، ارزش جدیدی ایجاد خواهد کرد.

گروه MHI دانش به‌دست‌آمده از آزمایش‌های نمایشی را برای دستیابی به تجاری‌سازی اولیه و پذیرش سیستم‌های پارکینگ خودکار در مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، پارک‌های تفریحی، بیمارستان‌ها و سایر امکانات در مقیاس بزرگ در سراسر ژاپن به کار خواهد گرفت.

گروه MHI، به‌عنوان بخشی از استراتژی رشد خود و تحت برنامه تجاری میان‌مدت ۲۰۲۱ خود، در حال حاضر در تلاش برای تحقق یک جامعه خنثی کربن، گام‌هایی برای توسعه کسب‌وکار راه‌حل‌های خود از طریق دستیابی به زیرساخت‌های اجتماعی هوشمند برمی‌دارد.

این پروژه یکی از ابتکارات مختلفی است که این شرکت برای حمایت از ساخت زیرساخت‌های دوران «CASE» روی آن کار می‌کند. گروه MHI با پیشروی در ارائه سیستم‌های پارکینگ خودکار مبتنی بر رباتAGV، به تحقق جامعه ایمن، راحت و پایدار کمک خواهد کرد.

“CASE” مخفف مشتق‌شده از کلمات متصل، مستقل، اشتراکی و الکتریکی است. این اصطلاح به روند فعلی فناوری در صنعت خودرو به‌منظور ایجاد خدمات حمل‌و‌نقل نسل بعدی اشاره دارد.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]