40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نکات شگفت‌انگیز درباره کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی

نکات شگفت‌انگیز درباره کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی

امروزه با ظهور کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی، سطح انتظارات مخاطبان این صنعت افزایش یافته و این امر موجب دشوار شدن هر چه بیشتر عرصه رقابت برای فعالان در این زمینه می‏‌گردد. بدون شک به منظور ارتقای سطح خدمات و محصولات ارائه شده در صنایع تفریح و سرگرمی لازم است طراحان بازی‏ها، صاحبان مراکز تفریحی و فعالان حوزه گردشگری با جایگاه هوش مصنوعی در این حوزه آشنا گردند. در این راستا، به معرفی کاربردهای هوش مصنوعی در تفریحی و سرگرمی در سه دسته اصلی بازی، مراکز تفریحی و گردشگری پرداخته می‌‏شود.

دسته‌‏بندی صنایع تفریح و سرگرمی

بازی‌‏های مختلف، مراکز تفریحی و گردشی از جمله موارد اثرگذاری است که امروزه به‌عنوان اصلی‏ترین روش‌‏ها برای برآوردن نیاز‌های روانی بشر و ایجاد شادابی و نشاط در زندگی او مورد استفاده قرار می‏گیرند. بنابراین به منظور بررسی جایگاه هوش مصنوعی در صنایع تفریح و سرگرمی، سه دسته ذیل مورد بررسی قرار می‏‌گیرد:

  1. بازی‌‏های کامپیوتری
  2. مراکز تفریحی
  3. صنعت گردشگری

در ادامه، انواع کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی در دسته‌های مختلف این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۱. کاربردهای هوش مصنوعی در بازی‏‌های کامپیوتری

می‏توان ادعا نمود صنعت بازی،‏ یکی از جذاب‏ترین کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی می‌‏باشد که از ابتدای این فناوری از آن بهره برده است. کنترل کاراکترهای بازی، تولید محتوا و ایجاد سازگاری با بازیکنان از جمله قابلیت‏‌های هوش مصنوعی در صنعت بازی‏ است. همچنین طراحان بازی با تکیه بر توانایی پردازشی کلان‏داد‏ه‌ای مربوط به نحوه بازی بازیکن در جهت بهینه‏‌سازی طراحی بازی‏‌ها از این علم استفاده می‏‌نمایند. به‌طور کلی، می‏‌توان کارکردهای هوش مصنوعی در صنعت بازی را در قالب موارد زیر نام برد:

  • افزایش هوشمندی بازی
  • افزایش جذابیت بازی
  • شخصی‏‌سازی بازی
  • تسهیل در طراحی بازی‏‌های هوشمند
  • شناسایی تقلب و رفتارهای نامناسب

در ادامه، هر یک از کارکردهای هوش مصنوعی در دسته بازی‌‏های کامپیوتری شرح داده می‌‏شود.

افزایش هوشمندی بازی

یکی از تأثیرات شایان توجه هوش مصنوعی در صنعت بازی، افزایش میزان هوش کاراکترهای بازی می‌‏باشد. هوشمند شدن هر چه بیشتر بازی باعث ایجاد انگیزه و برانگیختن حس رقابت در استفاده‌‏کنندگان می‏‌شود. در گذشته، نرم‏افزار بازی‏های کامپیوتری با انجام هزاران مسابقه با بازیکنان آماتور و حرف‌ه‏ای به تدریج یاد می‏‌گرفتند؛ اما در حال حاضر، این تکنولوژی یک قدم به سمت جلو رفته به‌طوری که با شروع بازی کاملاً تصادفی، با بازی در برابر خودش یاد می‏‌گیرد. این تکنیک قدرتمند، دیگر محدودیت دانش انسانی را ندارد، هزاران سال دانش بشری را در طی مدت چند روز جمع می‏‌نماید و در انجام بازی‏‌هایی از قبیل‏ تخته چینی Go و شطرنج، توانایی شکست قوی‏‌ترین بازیکن جهان را نیز دارد.

افزایش جذابیت بازی

از طریق گفتگو با کاراکترهای بازی که دارای عملکردهای منعطف و بداهه هستند، می‏توان جذابیت بازی را چندین برابر نمود. با پیشرفت قابلیت پردازش زبان طبیعی و درک بستر مکالمه توسط شخصیت‏های بازی، این امکان فراهم می‏‌شود که سیستم‌‏های هوشمند بتوانند بهترین پاسخ و یا مناسب‏ترین واکنش را ارائه نمایند.

از طرف دیگر با استفاده از فناوری‏های واقعیت افزودهAugemented Reality و واقعیت مجازیVirtual Reality به عنوان نمودی از کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی، می‏توان میزان جذابیت بازی را چندین برابر نمود. در فناوری واقعیت افزوده که دنیای واقعی پیرامون افراد را در نظر می‏گیرد، با حضور کاراکترهای بازی در محیط اطراف فرد، هیجان بازی چندین برابر می‏‌شود. همچنین به کمک تکنولوژی‏‌های واقعیت مجازی که در آن محیط مجازی در جلوی چشمان کاربر قرار می‌گیرد و یک محیط تعاملی و نزدیک به واقعیت ایجاد می‏شود، می‏توان کاربر را در محیط بازی غرق و جذابیت بازی را افزایش داد. نکته حائز اهمیت در این زمینه این است که با توجه به شبیه‌‏سازی نزدیک به واقعیت توسط این فناوری‏‌ها، در کنار ایجاد جذابیت، می‏‌توان از آن‌ها برای حل بسیاری از مشکلات روان‏شناختی از قبیل رویارویی با ترس و اضطراب نیز استفاده نمود.

کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی

شخصی‌‏سازی بازی

در صورت وجود تنظیمات یکسان، بویژه سختی بازی، این امکان وجود دارد که بازی برای برخی ساده و برای برخی دشوار باشد که در هر دو حالت باعث از دست رفتن مخاطب می‏گردد. در راستای بهینه‌‏سازی تعامل انسان با بازی و همچنین افزایش جذابیت، با استفاده از فناوری‏‌های مطرح شده در هوش مصنوعی می‏‌توان نوع روند بازی را با توجه به نحوه بازی و انتخاب‏‌های هر بازیکن تعیین نمود.

تسهیل در طراحی بازی‌های هوشمند

در دنیای پیشرفته امروز، با توجه به افزایش سطح انتظار مخاطبان دنیای بازی‏های کامپیوتری، طراحی بهینه و جذاب بازی از اهمیت بسزایی برخوردار است. بدین منظور، راه‌‏حل‌‏ها و ابزارهای هوش مصنوعی برای بررسی و ارزیابی انواع ژانرهای بازی طراحی شده است. در کنار افزایش هوشمندی کاراکترهای بازی، از هوش مصنوعی می‌‏توان در تولید محتوای بازی و شناسایی تجربه کاربران استفاده کرد. در تولید محتوای بازی، سیستم‏‌های هوشمند، توانایی ایجاد محتوای جدید و متنوع را دارند. همچنین یکی از مهمترین کاربردهای هوش مصنوعی در تولید محتوای بازی، استفاده بهینه از حافظه سیستم‌‏های پردازشی است؛ بدین صورت که محتوا تا زمانی که مورد نیاز نباشد، به صورت فشرده ذخیره می‌‏گردد.

طراحی بازی‌های هوشمند

علاوه بر این، به کمک هوش مصنوعی می‏‌توان تجربه بازیکنان را درک نمود که این امر موجب تقویت و ارتقای روند طراحی بازی‌‏ها می‌‏شود. طراحان بازی،‏ با توجه به سبک، روایت و اهداف بازی، گزینه‌‏های مختلفی را جهت اعمال حالت‌‏های گوناگون از قبیل ترس، استرس، ناامیدی، هیجان و انتظار در مخاطب بررسی می‏‌نمایند. بنابراین با استفاده از قابلیت‌‏های هوش مصنوعی و طراحی کاراکترهای هوشمند می‏توان به طراحان کمک نمود تا شبیه‏‌سازی‏‌های بسیار پیچیده‏ای ایجاد نمایند و بستری را جهت ارائه جهان گسترده‏ برای بازیکنان فراهم نمایند تا در آن به بازی و اکتشاف بپردازند.

بازی با هوش مصنوعی

شناسایی تقلب و رفتارهای نامناسب

با توجه به گسترش بازی‏های آنلاین، وجود فضایی ایمن و دوستانه از اهمیت بسزایی برخوردار است. مدیریت محیط کاربری بازی‏های آنلاین توسط نیروی انسانی، کاری بس دشوار و زمان‌بر است. در این راستا راهکارهایی هوشمند جهت شناسایی آزار و اذیت و مدیریت آن‌ها در صورت نیاز ارائه شده‌است. این راهکارها از قابلیت‏های‏ یادگیری ماشین، پردازش و درک زبان طبیعیNatural Language Understanding (NLU) و الگوریتم‏‌های پیش‌‏بینی‏‌کننده برای شناسایی زبان و رفتارهای سوء کاربر در جوامع کاربران و گروه‏های چت بهره می‏برند. هدف از این نوع کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی، ایجاد محیط بازی فراگیرتر و دوستانه‌تر است.

۲. کاربردهای هوش مصنوعی در مراکز تفریحی

در سال ۲۰۱۸، چین اولین پارک هوشمند خود را در شهر پکن احداث نمود. در این پارک از خودروهای خودران جهت جابه‌جایی مسافران، لامپ‏‌های هوشمند به منظور ثبت داده‏‌های مکانی بازدیدکنندگان و سیستم‌‏های هوشمند جهت راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات مراجعان استفاده شده است. نمونه دیگری در این زمینه، مراکز تفریحی دیزلی‏لند، با ۱۴ شعبه در سرتاسر دنیاست که به‌طور متوسط در سال ۱۵۰ میلیون نفر بازدیدکننده دارند. مدیریت این حجم از بازدیدکنندگان بدون استفاده از تکنولوژی، امری تقریباً غیرممکن است. بدون شک، از اصلی‏ترین اهداف مراکز تفریحی، بهبود تجربه بازدیدکنندگان می‏باشد که عواملی از قبیل اتلاف وقت، ازدحام و کیفیت پایین خدمات و بازی‏ها می‏تواند در رسیدن به این هدف، اختلال ایجاد نماید. هوش مصنوعی به‌عنوان راهکاری جهت مدیریت هر چه بهتر بازدیدکنندگان مورد استفاده قرار گرفته است که می‏‌توان به موارد زیر به عنوان کارکردهای هوش در دسته مراکز تفریحی اشاره کرد:

  • بهینه‌‏سازی تجربه بازدیدکنندگان
  • شخصی‏سازی خدمات
  • برنامه‌‏ریزی بهتر در مراکز تفریحی

در ادامه، هر یک از کارکردهای هوش مصنوعی در دسته بازی‏های کامپیوتری شرح داده می‏‌شود.

بهینه‌‏سازی تجربه بازدیدکنندگان

با استفاده از گجت‏‌های ارائه شده در زمینه هوش مصنوعی می‏توان داده‏‌های حاصل از مکان مشتریان را در مراکز تفریحی ثبت نمود و با تکیه بر قابلیت ارزشمند فناوری هوش مصنوعی در پردازش کلان داده‏‌ها، به اطلاعات و دانش ارزشمندی در این زمینه دست یافت. شناسایی و پردازش مسیرهای بازدیدکنندگان، وسایل پر طرفدار و کم‌طرفدار و مکان‏های پر ازدحام به بهینه‏‌سازی طراحی هر چه بهتر پارک کمک می‏‌نماید. طراحی بهینه پارک منجر به کاهش اتلاف وقت در محیط تفریحی می‌‏شود. به عبارت دیگر، بازدیدکنندگان از وقت خود به نحو احسن استفاده می‏‌نمایند.

شخصی سازی بازی

شخصی‏‌سازی خدمات

با توجه به شناسایی مسیر افراد، به کمک سیستم‌‏های هوشمند می‌‏توان ادامه مسیر آن‌ها را پیش‌‏بینی نمود. این امر منجر به شخصی‌‏سازی خدمات در مراکز تفریحی- خدماتی بعدی می‏شود. به عنوان نمونه، به کارمندان هتل، ورود خانواده‏ای از قبل اطلاع داده می‏شود و خوش‌امدگویی هتل به خانواده مورد نظر منجر به ایجاد حس مثبت در آن‌ها خواهد شد.

تجربه بازی کنندگان

برنامه‌‏ریزی بهتر در مراکز تفریحی

یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی که بسیاری از مراکز تفریحی را ترغیب به استفاده از این فناوری می‌کند؛ ارائه برنامه‌ریزی به مشتریان جهت استفاده بهینه از مرکز تفریحی مورد نظر است. با استفاده از نرم‏افزارها و اپلیکیشن‏های هوشمند، بازدیدکنندگان می‏توانند قبل از ورود به مجموعه، با ورود اطلاعاتی از قبیل مکان‏ها و کاراکترهای مورد علاقه، رستوران و هتل، سفر خود را در مرکز تفریحی، برنامه‌‏ریزی نمایند. به عبارت دیگر، یک راهنمای اختصاصی به‌واسطه علم هوش مصنوعی در اختیار هر گروه از بازدیدکنندگان قرار می‏‌گیرد.

هوش مصنوعی درگردشگری

۳. کاربردهای هوش مصنوعی درگردشگری

در حال حاضر، فناوری هوش مصنوعی با معرفی راهکارهایی از قبیل سیستم‌‏های پیشنهاددهنده، دستیاران شخصی سفر، ربات‌‏ها، سیستم‌‏های پیش‏‌بینی و فناوری‏های واقعیت افزوده و یا واقعیت مجازی به صنعت گردشگری راه پیدا کرده است. هوش مصنوعی به دلایل مختلف می‏تواند تأثیر قابل ‌توجهی بر صنعت گردشگری بگذارد. به‌عنوان نمونه، گردشگران لازم است تصمیم‏‌های متعددی در زمینه‌‏های مختلف از جمله انتخاب مقصد، محل اقامت، نوع حمل و نقل و فعالیت‏های مرتبط در سفرهای موردنظر بگیرند که انجام درست آن می‏تواند در رضایت گردشگران تأثیر بسزایی بر جای بگذارد. با این حال تمامی این تصمیم‏گیری‏ها گزینه‏های بی‏شماری را به همراه دارد که آن را فرآیندی بس دشوار می‏‌نماید. سازمان‌ها و آژانس‌‏های گردشگری نیز با چالشی مشابه جهت تطابق بهینه بین مشتریان و بسته‌‏های مسافرتی روبه‌رو هستند. هوش مصنوعی با قابلیت‏های مختلف می‏تواند راهکاری برای حل این نوع از مشکلات باشد. به‌طور کلی، کارکردهای هوش مصنوعی در دسته گردشگری به شرح موارد زیر است:

  • آنالیز اطلاعات مشتریان
  • بهینه‏‌سازی تجربه گردشگران
  • پیش‏بینی و تخمین قیمت هتل‏‌ها و ایرلاین‏ها
  • سیستم‏های پیشنهاددهنده
  • پشتیبانی حضوری / آنلاین مسافران
  • بهبود تجربه اقامت مسافران
  • مدیریت بهینه حوادث مترقبه

در ادامه، هر یک از کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی از منظر صنعت گردشگری شرح داده می‏‌شود.

آنالیز اطلاعات مشتریان

هوش مصنوعی قابلیت تحلیل کلان‌‏داده‌‏ها را با دقت بالا و در کسری از زمان دارد. با استفاده از قابلیت داده‏‌کاوی می‌‏توان بازخورد مشتریان را که از طریق نظرسنجی‏‌های حضوری و آنلاین به‌دست آمده بررسی، دسته‌‏بندی و مرتب ‏نمود و جهت بهبود خدمات و تصمیم‏گیری‌‏های استراتژیک از آن‌ها استفاده کرد.

بهینه‏‌سازی تجربه گردشگران

به کمک شبیه‌‏سازهای هوشمند واقعیت مجازی می‏توان مناطق گردشگری مختلفی را بدون توجه به بعد فاصله مشاهده نمود. در این راستا، در صنعت گردشگری با استفاده از این تکنولوژی و به کمک دوربین‌‏های ۳۶۰ درجه، اطلاعات در لحظه از مکان مورد نظر فراهم می‏گردد. همچنین به‌واسطه فناوری واقعیت مجازی و با ترکیب تورهای مجازی با گزینه‌‏های تعاملی، آگاهی مسافران از بخش‏های گوناگون افزایش می‏یابد.

تجربه گردشگران

از طرف دیگر، جهت بهبود تجربه گردشگران در موزه‌‏ها و آثار تاریخی می‏‌توان از فناوری واقعیت افزوده نیز استفاده نمود که بر اساس دریافت اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی و پردازش آن‌ها، صدا، ویدئو و تصاویر گرافیکی مرتبط با مکان مورد بازدید در اختیار گردشگر قرار می‏‌گیرد.

بهینه‏سازی تجربه گردشگران

پیش‏بینی و تخمین قیمت هتل‏‌ها و ایرلاین‏‌ها

قیمت پرواز و هتل‏‌ها همیشه در حال تغییر است و بسته به ارائه‌‏دهنده بسیار متفاوت می‏‌باشد. بدین منظور الگوریتم‌‏های خودآموز هوش مصنوعی از اطلاعات حاصل از میلیون‏ها جستجو استفاده می‏‌نمایند و حرکت‏‌های آینده، قیمت‌‏های رفت‏‌وآمد و هتل‏ها را بر اساس عوامل مختلفی از قبیل زمان، روند فصلی، رشد تقاضا، پیشنهادات ویژه و تبلیغات شرکت‏های هواپیمایی پیش‌‏بینی می‏‌کنند.

 این پیش‌‏بینی‌‏ها می‏توانند در قالب ارسال هشدارهای به موقع به مسافران و ارائه پیشنهاد در مورد مناسب‌‏ترین و بهترین مسیرها و قیمت‏ها مفید واقع شوند. علاوه بر این، خدماتی از قبیل مدیریت و تنظیم برنامه سفر فردی و گروهی که کاری بس دشوار و زمانبر است نیز توسط سیستم‌‏های هوشمند مانند چت‌‏بات‏‌ها قابل انجام است.

پیش‏بینی و تخمین قیمت هتل‏ها

سیستم‏‌های پیشنهاددهنده

یکی از اصلی‏ترین کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی، ارائه سیستم‏‌های پیشنهاددهنده می‌‏باشد که در حال حاضر در ۹۹ درصد از محصولات موفق، گنجانده شده است. ارائه‌‏دهندگان رزرو آنلاین سفر، اغلب براساس جستجوها و رزروهای اخیر مخاطب، پیشنهادهای متناسب ارائه می‏‌دهند. علاوه بر این سیستم‏های صوتی هوشمندی وجود دارند تا با توجه به مقصد مسافر، مدت سفر و آب و هوای محلی، به مسافران توصیه‌‏های شخصی در مورد این‌که چه چیزی همراه داشته باشند، ارائه می‌دهد.

سیستم‏های پیشنهاددهنده

پشتیبانی حضوری / آنلاین مسافران

در اکثر اوقات، گردشگران با توجه به ناآشنابودن با محیط، دچار سردرگمی می‏‌شوند. در این راستا یکی از اهداف صنعت گردشگری، راهنمایی مسافران به بهترین نحو و کاهش سردرگمی آن‌هاست. مسافران می‏توانند به راحتی، تنها با صدور فرمان صوتی به محصولات هوشمند، خدماتی از قبیل ارائه اطلاعات در مورد مکان تفریحی، بررسی وضعیت پرواز، آدرس‌‏دهی، گرفتن تاکسی و برقراری تماس را دریافت نمایند. با استفاده از چت‏‌بات‏ها نیز می‏توان به سوالات مشتریان به صورت آنلاین و در طول شبانه‌‏روز پاسخ داد و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مشتریان در زودترین زمان ممکن قرار داد. همچنین ربات‏ها می‏توانند در کنار افزایش جذابیت، در ارائه بخش اعظمی از این خدمات به میهمانان مانند پیدا کردن مکان‏های مختلف از جمله رستوران‏ها، موزه‏‌ها، جاذبه‌‏های گردشگری و یا دادن اطلاعاتی راجع به قسمت‌‏های مختلف هتل یاری برسانند. این پیشنهادها می‏توانند با توجه به سلایق و علایق افراد، شخصی‏‌سازی شوند.

پشتیبانی حضوری  آنلاین مسافران

بهبود تجربه اقامت مسافران

راه‏‌حل‏های هوش مصنوعی می‏توانند به مسافر نه تنها در مسیر رسیدن به مقصد بلکه در طول اقامت در هتل نیز کمک کنند. علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی، دستیاران مجازی صوتی در اتاق‏ها، می‏‌توانند احساس راحتی در مهمانان را چندین برابر نمایند. به عنوان مثال، آن‌ها قادر به تنظیم دما و نور در یک اتاق و یا خاموش/ روشن کردن تلویزیون طبق خواسته مهمان هستند. علاوه بر این، با شناسایی چهره، هتل‏ها می‏‌توانند سرعت ورود و امنیت مسافران را بیشتر کنند.

مدیریت بهینه حوادث مترقبه

مدیریت اختلال که بیشترین کاربرد را در سفرهای کاری و شرکتی دارد یک فرآیند حساس به زمان است که عکس‌‏العمل‏های سریع برای رفع اختلال را می‏‌طلبد. منظور از اختلال، موانعی است که بر سر راه مسافر قرار می‏گیرد تا در رسیدن به مقصد دچار مشکل شود. بدون در نظر گرفتن دلایل، گیر افتادن در جایی از اروپا در اواخر شب در حالی که فردا ظهر باید در توکیو باشد، می‏تواند دردسرهای بزرگی ایجاد نماید. به خصوص در سفرهای تجاری که ممکن است ضررهای قابل توجه و پیامدهای قابل ملاحظه‏‌ای به همراه داشته باشد. با پیشرفت‏های اخیر در فناوری هوش مصنوعی، پیش‌‏بینی چنین اختلالاتی و کاهش خسارت‏های ناشی از آن برای مسافران و مدیران شرکت‏های مسافرتی تبدیل به یکی از کاربردهای هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی شده‏است. پیش‌‏بینی‏‌های صورت گرفته بر اساس اطلاعات موجود در مورد آب و هوا، تأخیرهای فعلی و سایر داده‌‏های خدمات پرواز عمل می‏نماید. بنابراین، به کمک یک الگوریتم آموزش‏دیده برای نظارت بر این داده‏‌ها می‏توان هشدارهایی را به صورت آنلاین برای کاربران و آژانس‌‏های مسافرتی آن‌ها در مورد اختلالات آینده ارسال کرد تا برای ادامه سفر به طور خودکار، یک برنامه احتمالی برنامه‌‏ریزی گردد.

نمونه محصولات کاربردی هوش مصنوعی در تفریح و سرگرمی

ردیفنام محصول / خدمتنام شرکتنوع محصولنوع ارائهدستهکارکرد
۱JUMP for GamingJump data driven intelligenceنرم‌افزارابزار توسعهبازی‏های کامپیوتریشخصی‏‌سازی بازی
۳Opsive AI BUNDLEOpsiveنرم‌افزارابزار توسعهبازی‏های کامپیوتریتسهیل در طراحی بازی‏‌های هوشمند
افزایش هوشمندی بازی
۴AllySpirit AIنرم‌افزارترکیبیبازی‏های کامپیوتریشناسایی تقلب و رفتارهای نامناسب
۵modl:testModl.aiنرم‌افزارسرویس ابریبازی‏های کامپیوتریتسهیل در طراحی بازی‌‏های هوشمند
۶Ingress PrimeNianticنرم‌افزاراپلیکیشنبازی‏های کامپیوتریافزایش جذابیت بازی‏
۷AlphaGo ZeroDeepMindسایرسایربازی‏های کامپیوتریافزایش هوشمندی بازی
۸SpatialOSImobobableنرم‌افزارترکیبیبازی‏های کامپیوتریتسهیل در طراحی بازی‏‌های هوشمند
۹CLAIRE۳۰SecondsToFly Inc.نرم‌افزارسرویس ابریگردشگریپشتیبانی حضوری / آنلاین مسافران
پیش‌‏بینی و تخمین قیمت هتل‏‌ها و ایرلاین‏ها
۱۰Mrblitشرکت عتیق گشت اصفهاننرم‌افزارترکیبیگردشگریپیش‌‏بینی و تخمین قیمت هتل‌‏ها و ایرلاین‏ها
۱۱ConnieIBMسخت‌افزاررباتگردشگریپشتیبانی حضوری / آنلاین مسافران
۱۲KLIMKLM Royal Dutch Airlinesنرم‌افزارترکیبیگردشگریسیستم‏‌های پیشنهاددهنده
۱۳SpaceVRSpaceVRترکیبیواقعیت مجازیگردشگریبهینه‌‏سازی تجربه گردشگران
۱۴Magic BandDisney Researchسخت‌افزارگجتمراکز تفریحیبهینه‌‏سازی تجربه بازدیدکنندگان
شخصی‏‌سازی خدمات
۱۵Mydisney ExperienceDisney Researchنرم‌افزاراپلیکیشنمراکز تفریحیبرنامه‌‏ریزی بهتر در مراکز تفریحی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]