40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه بریتیش کلمبیا برگزار می‌کند: دوره رایگان کدنویسی با داده‌های ساده

دانشگاه بریتیش کلمبیا برگزار می‌کند: دوره رایگان کدنویسی با داده‌های ساده

دانشگاه بریتیش کلمبیا از جمله دانشگاه‌های برتر کانادا و دارای رنکینگ علمی در سطح بین‌المللی است. این دانشگاه در سال ۱۹۰۸ افتتاح شد و قدیمی‌ترین مؤسسه آموزش عالی در منطقه بریتیش کلمبیا است؛ شرکت در دوره‌های این دانشگاه فرصت خوبی برای علاقه‌مندان ایجاد می‌کند تا بتوانند به صورت رایگان از این دوره‌ها بهره ببرند. شما در این دوره با اصول برنامه‌نویسی آشنا خواهید شد و هنگامی که این دوره را کامل کنید قادر خواهید بود یک بازی تعاملی ساده را طراحی کنید. دوره کدنویسی با داده‌های ساده برنامه‌نویسی رویکرد منحصر به‌ فردی دارد؛ زیرا بر یادگیری یک روش برنامه‌نویسی سیستماتیک تمرکز دارد. این رویکرد عملی به شما کمک می‌کند تا خلاقیت خود را به گونه‌ای هدایت کنید که بتوانید به خوبی به هر زبانی برنامه‌نویسی کنید.

زمان دوره هفت هفته در نظر گرفته شده و دو الی سه ساعت در هفته نیز برگزار می‌شود. از آنجا که مطالب دوره ضبط می‌شوند وبه صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، میزان پیشرفت در طول دوره بسته به تلاش خود کاربر و چگونگی استفاده از درس‌ها دارد. ویدیوهای این دوره پس از دو سال از بین خواهند رفت.

این دوره به صورت رایگان برگزار می‌شود اما برای دریافت گواهینامه دوره، مبلغی دریافت می‌شود؛ البته دریافت این گواهینامه در انتهای دوره ضرورتی ندارد.

ویژگی‌های دوره کدنویسی با داده‌های ساده

مؤسسه: دانشگاه بریتیش کلمبیا

موضوع: علوم کامپیوتر

سطح: مقدماتی

پیش نیازها: زبان انگلیسی

متن ویدیوهای آموزشی: انگلیسی

برنامه‌های مرتبط: برنامه MicroMasters® در توسعه نرم‌افزار

کدنویسی با داده‌های ساده

مطالبی که در دوره کدنویسی با داده‌های ساده آموزش داده خواهند شد

  • نحوه نمایش اطلاعات به عنوان داده

نمایش داده به خروجی که رایانه از داده‌ها می‌گیرد و به کاربر می‌دهد و جذب اطلاعات از این خروجی‌ها اشاره دارد. نوعی خروجی نمایشگر برای تمام وظایف مدیریت اطلاعات مورد نیاز است. نمایش داده‌ها به‌ویژه در وظایف نظارت و کنترل بسیار مهم است. نحوه نمایش اطلاعات به عنوان داده یکی از سرفصل‌های این دوره است.

  • چگونه هر قسمت از برنامه خود را بر روی یک کار متمرکز کنید.

در این بخش به شما نحوه تمرکز بر کارتان را یاد می‌دهند. از آنجا که همه ما تحت‌تأثیر محیط قرار می‌گیریم الزامات لازم برای تمرکز و کارایی بیشتر هنگام کار آموخته خواهند شد.

  • نحوه استفاده از مثال‌ها برای روشن شدن اینکه برنامه شما باید چه کاری انجام دهد.

نحوه نوشتن موارد تست ممکن است بخش مهمی از توسعه به نظر نرسد. اما برای اینکه یک نرم‌افزار بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد، به مجموعه‌ای از مراحل واضح و شفاف و تعریف واضحی از آنچه در حال آزمایش است، نیاز دارد؛ بنابراین بخش الزامی این دوره یادگیری نوشتن موارد تست برای توسعه برنامه است.

  • چگونه ساختار برنامه خود را با استفاده از الگوهای رایج ساده کنید.

الگوهای طراحی می‌توانند با ارائه پارادایم‌های توسعه آزمایش شده و اثبات شده، روند توسعه را سرعت ببخشند. طراحی مؤثر نرم‌افزار مستلزم در نظر گرفتن مسائلی است که ممکن است تا نهایی شدن اجرا، قابل مشاهده نباشند. استفاده مجدد از الگوهای طراحی کمک می‌کند تا از مسائل ظریفی که می‌توانند باعث مشکلات عمده شوند، جلوگیری شود و باعث خوانایی کد، برای کدنویسان و معماران آشنا با الگوها خواهد شد.

  • اطلاعات پیچیده‌تر را بشناسید و نمایش دهید.

نمایش اطلاعات پیچیده‌تر می‌تواند برای هر کسب‌وکاری مهم باشد؛ انتقال مفاهیم چالش‌برانگیز و اطلاعات پیچیده به مخاطبان هدف، می‌تواند برای هر شرکتی کار دشواری باشد. خواه یک موضوع حساس شرکت باشد یا یک محصول یا خدمات پیچیده، عدم برقراری ارتباط صحیح با آن می‌تواند مخاطبان شما را ناامید و بیگانه کند و به طور بالقوه منجر به روحیه پایین یا از دست دادن درآمد شود.

چه کسانی می‌توانند در این دوره شرکت کنند؟

شرکت در  دوره کدنویسی با داده‌های ساده برای همگان آزاد و رایگان است؛ اما از آنجا که به دلیل وجود تحریم‌ها دسترسی کاربران ایرانی به دوره‌های آموزشی محدود شده، حتماً برای ثبت‌نام در این دوره از فیلترشکن استفاده کنید و آی‌پی‌تان را به آی‌پی دیگری غیر از کشور ایران تغییر دهید. همچنین برای هربار ورود به سایت مطمئن شوید که فیلترشکن روشن است تا بتوانید از دوره‌ها استفاده کنید.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]