40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 پرچم‌داران اقتصاد دانش‌بنیان به کیش‌اینوکس ۲۰۲۲ می‌روند

پرچم‌داران اقتصاد دانش‌بنیان به کیش‌اینوکس ۲۰۲۲ می‌روند

کیش‌اینوکس ۲۰۲۲ از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه، میزبان بیش از ۱۷۰ شرکت و نهاد دولتی و خصوصی خواهد بود، در‌حالی‌که حدود ۱۰۰ شرکت دیگر نیز جهت حضور در این رویداد بزرگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش هوشیو به نقل از بورس‌پرس، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (کیش‌اینوکس ۲۰۲۲) در حالی برگزار می‌شود که، تعداد مشارکت‌کنندگان آن تاکنون به بیش از ۱۷۰ نهاد، سازمان و شرکت مالی رسیده و همچنین بیش از صدها شرکت علاقه‌مند به حضور در این رویداد هستند.

این رویداد که به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مالی کشور به شمار می‌رود، قرار است در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه شرکت‌ها، بیمه‌ها، بانک‌ها و ارکان بازار سرمایه را گرد هم آورد. با‌توجه‌به شرایط اقتصادی حاکم و با د‌رنظر گرفتن چشم‌اندازهای اقتصادی ترسیم‌شده برای سال ۱۴۰۲، می‌توان اینوکس ۲۰۲۲ را فرصتی برای هماهنگی اضلاع اساسی و پایه‌های اقتصادی کشور دانست، که به‌سمت شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین گام بردارند. این رویداد در حالی برگزار می‌شود که در آستانه برپایی جام جهانی قطر قرار داریم و با‌توجه‌به بستر مناسبی که جزیره کیش به‌جهت سهولت تردد اتباع خارجی بدون نیاز به ویزا و حضور مجموعه‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در مناطق گرم جنوب داراست، می‌توان این‌گونه گفت که مجموع شرایط دست به دست هم داده‌ تا این دوره از رویداد کیش‌اینوکس به‌عنوان دروازه‌ای برای ارتباط فعالان اقتصادی ایران و جهان باشد.

کیش‌اینوکس، آزاد‌راه سواد مالی با حضور ۳۰ پنل تخصصی

یکی از مهم‌ترین رویدادهای جانبی اینوکس ۲۰۲۲ برگزاری در حدود ۳۰ پنل تخصصی در حضور مقامات ارشد اقتصادی و صاحب‌نظران خارجی و داخلی است. این نشست‌های تخصصی حول محورهای اصلی همچون برجام، سواد مالی، اقتصاد کلان، بازار سرمایه، صنعت بیمه، نظام بانکی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، روش‌های سرمایه‌گذاری و صنعت و تجارت برگزار خواهد شد و در برگزاری این پنل‌های تخصصی ضمن فرهنگ‌سازی، اهداف اصلی دیگری همچون معرفی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و افزایش سواد مالی نیز دنبال می‌شود.

میزبانی کیش‌اینوکس از استقلال و پرسپولیس

شایان ذکر است: در تاریخ ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بازار پایه فرابورس پذیره‌نویسی شد و همزمان با ۲ شهریور ۱۴۰۱ و با تلاش بی‌وقفه سازمان خصوصی‌سازی نماد استقلال بازگشایی گردید. بر همین اساس هم در کیش‌اینوکس امسال شاهد حضور این دو باشگاه در این رویداد بزرگ مالی خواهیم بود و در حاشیه آن استقلال و پرسپولیس با سهامداران خود و خبرنگاران به گفت‌و‌گو خواهند نشست.

کیش‌اینوکس

حضور پرچم‌داران اقتصاد دانش‌بنیان در کنار سازمان بورس

از‌آنجایی‌که در دنیای امروز، اقتصاد دانش‌بنیان یکی از موضوعات ضروری به شمار می‌رود، به همت سازمان بورس پاویونی با حضور فینتک‌ها و با محور موضوعاتی همچون فضای ابری، هوش مصنوعی، بلاکچین، امنیت سایبری، رمز ارز و… در این نمایشگاه برپا خواهد شد. مهم‌ترین دستاوردهای فینتک‌ها به‌عنوان پرچم‌داران اقتصاد دانش‌بنیان، مدیریت ریسک‌ها و کاهش هزینه‌ها بوده و برپایی این کوشک این فرصت را در اختیار فعالان و علاقه‌مندان به حوزه فینتک قرار خواهد داد، تا فضایی تعاملی برای شبکه‌سازی، معرفی و فرصت‌آفرینی داشته باشند.

بازتاب فرامرزی کیش‌اینوکس ۲۰۲۲

در‌حالی‌که این رویداد در در ۱۴ سالگی خود بر مدار رسانه حرکت می‌کند، برای انعکاس اخبار و بازتاب این رخداد که ویژه‌ترین رویداد مالی کشور است، بیش از ۴۰ رسانه عمومی و تخصصی داخلی حضور خواهند داشت. یکی از اتفاقات جالب‌توجه نمایشگاه امسال حضور بیش از ۱۰ رسانه خارجی از‌جمله آناتولی، العالم، TRT، فرانس ۲۴، الوسال، RTNEWS، CCTV  و FONIX برای نخستین‌بار در این نمایشگاه است.

کیش‌اینوکس

کیش‌اینوکس، ویترین اقتصاد ملی

از‌آنجایی‌که کیش‌اینوکس ۲۰۲۲ به‌عنوان ویترینی برای اقتصادی ملی به شمار می‌رود، در بازگشایی این نمایشگاه مقامات رسمی کشور حضور خواهند داشت. این رویداد به‌صورت رسمی از ۲۵ مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و در آن دستگاه‌ها و سازمان‌هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه سازمان مناطق آزاد، سازمان خصوصی‌سازی، بانک‌های دولتی و خصوصی، منطقه آزاد کیش، سازمان بورس، بیمه مرکزی و سایر ارکان بازار سرمایه همچون شرکت بورس تهران، بورس کالا، فرابورس و بورس انرژی حضور و همکاری خواهند داشت.

چهاردهمین دوره کیش‌اینوکس به تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه و در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های جزیره کیش و فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر‌مربع برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می‌توانید به پایگاه اطلاع‌رسانی رویداد کیش‌اینوکس به‌نشانی ww. kishinvex. ir مراجعه نمایید.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]