Filter by دسته‌ها
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 درخشش تیم نوآوری و اختراعات ایران در مسابقات تکنوفست ترکیه

درخشش تیم نوآوری و اختراعات ایران در مسابقات تکنوفست ترکیه

تیم ایران که در مسابقات هوا و فضانوری و فناوری، تکنوفست ترکیه، شرکت کرده بود، با کسب 7 مدال طلا و 14 مدال نقره به کار خود در این مسابقات پایان داد.

به گزارش هوشیو و به نقل از خبرگزاری ایسنا، چهارمین جشنواره هوا و فضانوردی و فناوری در تاریخ 20 اکتبر، معادل با 28 مهرماه سال 1400 با عنوان «تکنوفست استانبول» و از سوی بنیاد تیم فناوری و وزارت صنایع و فناوری ترکیه، ریاست جمهوری سازمان‌های نظامی و علمی جهانی، دانشگاه‌ها و مراکز نوآوری معتبر و مهم جهانی سازماندهی شده، برگزار شد.

این رویداد شامل یک بخش رویداد بود که در 12 دسته مختلف برگزار شد و در آن‌ها افراد در هر سنی از دانش‌آموزان دبستانی تا کارآفرینان شرکت کرده و پروژه‌های خود را ارائه دادند.

تیم نوآوری و اختراعات ایران هم در این مسابقات شرکت داشت و در رشته «هوش مصنوعی – رباتیک» نوآوری‌های مرتبط با حوزه سلامت، اینترنت اشیاء و محیط زیست با چندین پروژه که در هر پروژه تعدادی نوآوری و اختراع وجود داشت، به نمایندگی از کشورمان حضور پیدا کرده بود. به غیر از این، یکی از بخش‌های مهم رویداد تکنوفست جام جهانی هکرهای رایانه‌ای و هواپیماهای بدون سرنشین بود.

تیم ایرانی حاضر در تکنوفست ترکیه

تیم ایران که متشکل از امیرعباس محمدی کوشکی، علی نهایت فخار، امیر افیونی، محمدجواد پاپی زاده، فاطمه ابراهیمی مفرد، زهرا قضاوی، پرینا ابوالقاسمی، علی بکلری بکلر، نیکی حدادزاده، پارسا علوی، رها رستمی، احمد یازرلو، ایمان قربانی، امیر مهدی افسری، شقایق یازرلو و مریم اژدردر بود، در رشته‌های رباتیک – هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، محیط زیست، سلامت، رقابت‌ها و تکنوفست حضور پیدا کرد.

حاصل تلاش تیم نوآوری و اختراعات ایران از حضور در این مسابقات 21 مدال رنگارنگ بود. از این تعداد 7 مدال طلا و 14 مدال نقره بودند و همچنین 6 نفر موفق شدند جایزه ویژه مسابقات تکنوفست ترکیه را دریافت کنند.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

مقاله ما چطور بود؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.