40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
دوره
کارگاه
وبینار
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
وبینارها، کارگاره‌ها و دوره‌ها
 پارت، پیشگام راهکارهای اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافت

پارت، پیشگام راهکارهای اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافت

از تاریخ 18 دی ماه، نهمین نمایشگاه تراکنش ایران با حضور برجسته فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری آغاز می­شود. در این رویداد، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت به عنوان یکی از نوآوران حوزه فین­تک با ارائه راهکارهای هوشمند مالی، نقش بارزی ایفا می‌کند. با شعار “نسل جدید راهکارهای اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی”، پارت به‌عنوان یک شرکت پیشتاز، در نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافته و محصولات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. این محصولات شامل چهار دسته زیر می‌شوند:

احراز هویت غیر حضوری

احراز هویت الکترونیک با بهره‌گیری از جدیدترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکان تشخیص هویت کاربر از طریق سنجش آگاهی را مهیا می‌کند. این امر، امنیت و کارایی احراز هویت آنلاین را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

امضای دیجیتال

پارت با بهره‌گیری از توان متخصصان حوزه هوش مصنوعی، با ارائه سرویس امضای دیجیتال، جهت امضای امن و معتبر قراردادهای آنلاین، سرعت فرآیندهای دیجیتال را بهبود بخشیده است. به‌کارگیری امضای دیجیتال در فرآیندهای سازمانی و آنلاین، امنیت بالایی را به ارمغان می‎آورد.

سفته الکترونیک

سفته الکترونیک دیگر محصول هوشمند پارت بوده که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، باعث کاهش خطا و افزایش سرعت فرآیند دریافت تسهیلات شده است. این مهم همچنین از ایجاد سفته‌های جعلی در بانکداری دیجیتال نیز، پیشگیری کرده است.

اعتبارسنجی

در فرآیند اعتبارسنجی توان افراد در بازپرداخت تعهدات و سطح اعتباری ایشان، تحلیل و بررسی می‌شود. به‌کارگیری الگوریتم­های دقیق مبتنی بر اصول اعطای تسهیلات در این فرآیند، دقت و سرعت اعتبارسنجی را افزایش داده است.

پارت در غرفه‌های 14 و 15 این نمایشگاه، آماده میزبانی از مخاطبان و علاقه‌مندان به فناوری خواهد بود. همچنین، کارگاه‌هایی به‌صورت اختصاصی جهت آشنایی بیشتر با امضای دیجیتال و سفته الکترونیک برگزار خواهد شد. علاوه بر این، نشستی با موضوع اهمیت احراز هویت بیومتریک و نقش آن در آینده توسعه فناوری‌های مالی برگزار می‌شود.

نمایشگاه تراکنش ایران در تاریخ 18 تا 20 دی‌ماه در محل مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای همکاری و تبادل نظرات بین فعالان حوزه اقتصادی فراهم می‌کند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.