پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 ارزیابی نمایشگاه Gitex2024 و تأثیر آن بر صنعت گردشگری و فناوری

در گفتگو با رحمانی، مدیر داخلی مجموعه تله‌کابین گنج‌نامه

ارزیابی نمایشگاه Gitex2024 و تأثیر آن بر صنعت گردشگری و فناوری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در حاشیه نمایشگاه جیتکس امسال، فرصتی برای گفتگو با آقای رحمانی، مدیر داخلی مجموعه تله‌کابین گنج‌نامه فراهم شد. در این گفتگو به ارزیابی نمایشگاه و تأثیر آن بر صنعت گردشگری و فناوری‌های نوین که در حوزه گردشگری مورد استفاده هستند، پرداخته شد.

آقای رحمانی با ابراز خوشحالی از شرکت در نمایشگاه گفت: «امسال شرایط به گونه‌ای بود که ما توانستیم به این نمایشگاه بین‌المللی شرکت کنیم. این یکی از بهترین نمایشگاه‌هایی است که در ۱۵ سال گذشته در حوزه فناوری و دانش برگزار شده است.» وی همچنین اشاره کرد که تعداد بالای بازدیدکنندگان و تراکم زیاد افراد در نمایشگاه، نشان‌دهنده‌ی اهمیت و استقبال از این رویداد بود.

مدیر داخلی مجموعه تله‌کابین گنج‌نامه به پتانسیل‌های موجود در صنعت گردشگری ایران اشاره کرد و گفت: «چند استارتاپ فعال در حوزه گردشگری، به ویژه گردشگری سلامت، در این نمایشگاه حضور داشتند. این ارتباطات و اطلاعات به ما این امکان را می‌دهد که بتوانیم تحولی در صنعت گردشگری کشور ایجاد کنیم.»

آقای رحمانی بر این نکته تأکید کرد که فناوری‌های روز دنیا می‌توانند حلقه گمشده‌ای در توسعه صنعت گردشگری ایران باشند. او افزود: «ما باید از اطلاعات و ارتباطات به دست آمده در این نمایشگاه بهره‌برداری کنیم تا بتوانیم پتانسیل‌های کشور را به نمایش بگذاریم.»

وی همچنین به چالش‌های موجود در این زمینه اشاره کرد و گفت: «متأسفانه بسیاری از شرکت‌ها هنوز در این زمینه فعال نیستند و فاصله زیادی با فناوری‌های روز دارند. شرکت در نمایشگاه‌ها و آشنایی با مدیریت دانش جهانی می‌تواند به آنها کمک کند تا فعالیت‌های خود را بهبود بخشند.»

آقای رحمانی در پایان از فعالان صنعت گردشگری و فناوری در ایران دعوت کرد تا در نمایشگاه‌های آینده شرکت کنند و از دستاوردهای بین‌المللی بهره‌برداری کنند. او گفت: «این نمایشگاه‌ها فرصت‌های خوبی برای یادگیری و رشد هستند و می‌توانند به کاهش فاصله علمی و فناوری ایران با دیگر کشورها کمک کنند.»

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]