40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه کالیفرنیا، سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان برنامه‌نویسی پویا

دانشگاه کالیفرنیا، سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان برنامه‌نویسی پویا

دانشگاه کالیفرنیا، سن‌دیگو (UC San Diego) یک مؤسسه عمومی دانشجومحور است که فرصت تحصیل را برای همه فراهم می‌کند. این دانشگاه جوان جایگاه خود را در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی تثبیت کرده است و جزو ۱۵ دانشگاه برتر تحقیقاتی در سراسر جهان شناخته می‌شود؛ پردیس این دانشگاه طیف گسترده‌ای از فرصت‌های آموزشی و پژوهشی را ارائه می‌دهد. دوره‌های دانشگاه کالیفرنیا، سن‌دیگو اکثراً به صورت رایگان برگزار می‌شوند و دانشجویان می‌توانند با هزینه‌ای اندک، گواهی تأییدشده دریافت کنند. آموزش دوره رایگان «برنامه‌نویسی پویا: کاربردها در یادگیری ماشین و ژنومیک» در دانشگاه سن‌دیگو برگزار خواهد شد؛ با شرکت در این دوره می‌آموزید چگونه می‌توان از برنامه‌نویسی پویا و مدل‌های پنهان مارکوف، برای مقایسه رشته‌های ژنتیکی و کشف تکامل استفاده کرد.

ویژگی‌های دوره برنامه‌نویسی پویا

دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی پویا، در طول چهار هفته و طی هشت تا ده ساعت در هر هفته برگزار می‌شود. با توجه به اینکه کلاس‌های این دوره پس از برگزاری نیز در اختیار دانشجویان قرار خواهند گرفت، پیشرفت در این دوره به تلاش دانشجو و میزان بهره‌برداری او از کلاس‌ها بستگی دارد و دانشجو می‌تواند با سرعت دلخواه خود پیشرفت کند. این دوره از ۲۰ جولای سال جاری آغاز می‌شود و شرکت در آن برای متقاضیان رایگان است. مؤسسه برگزار کننده این رویداد دانشگاه سن‌دیگو و موضوع آن، علوم کامپیوتر است. دوره به زبان انگلیسی و در سطح متوسط برگزار می‌شود؛ زیرنویس فیلم‌های آموزشی نیز انگلیسی است. برای شرکت در این دوره، آشنایی با دانش پایه از حداقل یک زبان برنامه‌نویسی، حلقه‌ها، آرایه‌ها، پشته‌ها، بازگشت، ریاضیات: اثبات با استقراء و اثبات از طریق تضاد لازم است.

آنچه در دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی پویا خواهید آموخت

۱ـ برنامه‌نویسی پویا و نحوه اعمال آن در الگوریتم‌های اصلی مقایسه رشته‌ها.

۲ـ تراز توالی، از جمله نحوه تعمیم الگوریتم‌های برنامه‌نویسی پویا برای رسیدگی به موارد مختلف.

۳ـ مدل‌های پنهان مارکوف.

۴ـ چگونگی پیدا کردن محتمل‌ترین توالی رویدادها با توجه به مجموعه‌ای از نتایج و اطلاعات محدود.

۵ـ یادگیری ماشینی در تراز توالی.

آموزش رایگان برنامه‌نویسی پویا

سرفصل دروس برنامه‌نویسی پویا

هفته اول: هم‌ترازی دنباله دو به دو:

در دوره رایگان برنامه‌نویسی پویا، در ابتدا مروری بر برنامه‌نویسی پویا و به‌کارگیری آن در الگوریتم‌های اصلی مقایسه رشته‌ها را خواهید آموخت.

هفته دوم: تراز پیشرفته توالی:

در هفته دوم خواهید آموخت که چگونه الگوریتم برنامه‌نویسی پویای خود را برای رسیدگی به تعدادی از موارد مختلف، از جمله تراز چند رشته، تعمیم دهید.

هفته سوم: آشنایی با مدل‌های پنهان مارکوف:

در هفته سوم خواهید آموخت که مدل مارکوف پنهان چیست و چگونه می‌توان محتمل‌ترین توالی رویدادها را با توجه به مجموعه‌ای از نتایج و اطلاعات محدود پیدا کرد.

هفته چهارم: یادگیری ماشین در تراز توالی:

در هفته آخر دوره رایگان برنامه‌نویسی پویا، خواهید آموخت تراز توالی را با استفاده از مدل مارکوف پنهان فرموله کنید و سپس این مدل را تعمیم دهید تا ترازهای دقیق‌تری به دست آورید.

مربیان دوره برنامه‌نویسی پویا

پاول پوزنر

پاول پوزنر، رونالد آر. تیلور، استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا، سن‌دیگو است. او دارای مدرک دکتری  از موسسه فیزیک و فناوری مسکو، روسیه است. او پروفسور مؤسسه پزشکی هاوارد هیوز (۲۰۰۶-تاکنون)، انجمنی برای همکاران ماشین‌های محاسباتی (۲۰۱۰) و عضو انجمن بین‌المللی زیست‌شناسی محاسباتی (۲۰۱۲) است. او علاوه‌بر الگوریتم‌های بیوانفورماتیک: رویکرد یادگیری فعال، کتاب‌های درسی زیست‌شناسی مولکولی محاسباتی: رویکرد الگوریتمی (۲۰۰۰) و مقدمه‌ای بر الگوریتم‌های بیوانفورماتیک (۲۰۰۴) (مشترک با نیل جونز) را تألیف کرده است.

فیلیپ کامپو

فیلیپ کامپو، استادیار آموزشی در بخش زیست‌شناسی محاسباتی دانشگاه کارنگی ملون است که در آنجا به عنوان دستیار مدیر برنامه کارشناسی ارشد زیست‌‌شناسی محاسباتی خدمت می‌کند. او دارای مدرک دکتری  در رشته ریاضیات است. مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه سن‌دیگو و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه کمبریج گرفته است. فیلیپ یکی از بنیان‌گذاران Rosalind است که یک پلتفرم آنلاین برای یادگیری بیوانفورماتیک است.

چه کسانی می‌توانند در دوره برنامه‌نویسی پویا شرکت کنند؟

شرکت در دوره رایگان برنامه‌نویسی پویا، برای همه افراد آزاد است؛ اما از آنجا که به دلیل وجود تحریم‌ها دسترسی کاربران ایرانی به دوره‌های آموزشی محدود شده، داوطلبان ایرانی برای شرکت در این دوره حتماً باید از فیلترشکن استفاده کنند و آی‌پی خود را به آی‌پی دیگری غیر از کشور ایران تغییر دهند؛ همچنین برای هربار ورود به سایت باید مطمئن شوند که فیلترشکن روشن است تا بتوانند از دوره‌ها استفاده کنند. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر در این دوره ثبت ‌نام کنند.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]