40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)

آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)

برای آنکه دریابید هوش مصنوعی از عهده انجام چه کارهایی برمی‌آید، در وهله اول باید اشراف لازم بر موضوعات مقدماتی هوش مصنوعی داشته باشید. از‌آنجایی‌که این تکنولوژی در زندگی روزمره ما کاربردهای بسیاری دارد و حضور آن در بخش‌های مختلف زندگیمان ملموس و در برخی از جاها نیز ناملموس اما بسیار تأثیرگذار است، سایت آموزش آنلاین یودمی دوره‌ای تحت عنوان «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)» برگزار کرده است.

آموزش رایگان هوش در یودمی

به گزارش هوشیو، دوره مذکور در‌حقیقت شامل مقدمه‌ای بر فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی بوده و همان‌طور ‌که از نام این دوره پیداست، مخاطبان آن می‌توانند از هر قشری از افراد در سنین گوناگون، با سواد کامپیوتری پایه باشند. از جمله مزایای این دوره می‌توان به رایگان و مختصر‌بودن آن اشاره کرد، که در قالب یک ویدئوی درخواستی ۴۷ دقیقه‌ای برای شما تدارک دیده شده، و برای این دوره امتیاز ۳.۹ از ۵ را رقم زده است.

محتوای دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)»

محتوای دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)» به‌نحوی در نظر گرفته شده که هر شخص با کمک آن بتواند با فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مدرن در حوزه هوش مصنوعی آشنا گردد. در‌حقیقت این دوره کمکی است به افراد، تا از این طریق بتوانند به جرگه مصرف‌کنندگان باهوش محصولات و خدمات هوش مصنوعی اضافه گردند. در‌واقع، شما در این دوره خواهید آموخت که چگونه فرصت‌ها و موارد استفاده بالقوه هوش مصنوعی را در کار و فعالیت‌های زندگی روزمره خود شناسایی کنید و در‌نهایت بتوانید یک مدل ساده هوش مصنوعی با ابزارهای آنلاین برای خود بسازید.

با این اوصاف هر شخصی که می‌خواهد به شناسایی فرصت‌ها و موارد استفاده بالقوه هوش مصنوعی، در کار و زندگی روزانه خود بپردازد، می‌تواند به‌عنوان مخاطب در این دوره شرکت کرده و از آموزش‌های آن بهره‌مند گردد.

سرفصل‌های اصلی دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه(AI4E) »

سرفصل‌های اصلی دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)» در ۵ بخش شامل ۱۰ سخنرانی ۴۷ دقیقه‌ای ارائه می‌گردد. این سرفصل‌ها عبارتند از: «هوش مصنوعی چیست؟»، «رسیدن به هوش مصنوعی»، «هوش مصنوعی چه کاری را نمی‌تواند انجام دهد؟»، «یک سیستم هوش مصنوعی بسازید» و در‌نهایت «برنامه‌های هوش مصنوعی مدرن».

ضمناً این دوره به همت سایت آموزش آنلاین یودمی برگزار می‌شود، که یکی از مرجع‌های اصلی و بزرگ در زمینه ارائه آموزش‌های آنلاین بوده و تاکنون بیش از ۱۷ هزار دوره برتر در زمینه‌های گوناگون، با دسترسی نامحدود، برای کاربرانش برگزار کرده است. شما از طریق این بستر آنلاین می‌توانید مهارت‌هایی در زمینه‌های گوناگون همچون کسب‌و‌کار، فناوری، طراحی و دیگر موارد را آموخته یا توانایی‌هایتان را بهبود بخشید.

در ضمن در سایت یودمی در‌حدود ۱۲۰۰ رشته تدریس می‌گردد و موضوعی که این دوره‌ها را در نظر‌ کاربران جذاب‌تر جلوه می‌دهد، ارائه بدون محدودیت آنهاست، که هر کاربر را برحسب علاقه‌مندی خود، به دوره مورد نظرش هدایت می‌کند. البته یکی از دلایل دیگری که یودمی را به یکی از معتبر‌ترین و مطمئن‌ترین سایت‌های آموزشی جهان تبدیل کرده جستجوی زیاد نام این سایت آموزشی آمریکایی در مرورگر گوگل است.

AI4E

آشنایی با استاد دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)»

ارائه‌کننده این آموزش مرکز هوش مصنوعی سنگاپور موسوم به AI Singapore ITE است. جهت آشنایی با استاد دوره «آموزش رایگان هوش مصنوعی برای همه (AI4E)» بهتر است به ارائه رزومه‌ای کوتاه از این مرکز آموزش بپردازیم. هوش مصنوعی سنگاپور با امید به اینکه بتواند در راستای تثبیت توانایی‌های عمیق ملی در حوزه هوش مصنوعی تأثیر‌گذار واقع گردد و از این طریق تأثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی ایجاد کند، راه‌اندازی گردیده.

این مرکز در‌صدد است تا استعدادهای محلی را رشد داده و در‌نهایت یک اکوسیستم هوش مصنوعی بسازد و از این طریق نام سنگاپور را در نقشه جهان قرار دهد. رسیدن به این جایگان نیازمند تحقیق بوده که این امر توسط بنیاد ملی تحقیقات سنگاپور و تحت برنامه هوش مصنوعی سنگاپور (AISG- RP- 2019- 050) پشتیبانی می‌گردد. دوره آموزشی مذکور هم در راستای تحقق این اهداف مرکز سنگاپور بوده و به ارائه مفاهیمی پایه‌ای به دانش‌آموزان و علاقه‌مندان حوزه هوش مصنوعی می‌پردازد.

جهت دسترسی به دوره آموزشی مذکور می‌توانید از طریق لینک قرار‌گرفته در انتهای مطلب استفاده نمایید، البته پیش از هرچیز فراموش نکنید، به سبب محدودیت‌هایی که برای کاربران ایرانی وضع گردیده، جهت برخورداری از محتوای آموزشی دوره، حتماً از وی‌پی‌ان استفاده نمایید.

https://www.udemy.com/course/-ai4e-ite/

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]