40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 ادغام APIها به کمک ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Blueprint

ادغام APIها به کمک ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Blueprint

تصور کنید مارک آندرسون، سرمایه‌گذار و بنیان‌گذار نت‌اسکیپ، رابط برنامه‌نویسی برنامه (API) منوی شام است که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد، تا «سفارش دهند» یا به کد خاصی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند، تا برنامه‌های خود را با هم سازگار کنند؛ اما هیچ فکر کرده‌اید که چه اتفاقی خواهد افتاد، وقتی شرکت شما نیاز داشته باشد نرم‌افزارهای زیادی را از مکان‌های مختلف سفارش دهد، اما در حقیقت خودش سفارشی را نمی‌پذیرد؟

بسیاری از شرکت‌ها در حال حاضر، در چنین موقعیتی قرار دارند که توصیف کردیم. در واقع، آن‌ها از چندین برنامه سازمانی مختلف برای اهداف مختلفشان استفاده می‌کنند؛ مثلاً شرکت Salesforce از ابزار CRM استفاده می‌کند، شرکت Asana برای مهندسی نرم‌افزار خود فعالیت دارد و شرکت Monday برای ردیابی پروژه در تلاش است. در حقیقت، ادغام APIهای مختلفِ یک شرکت واحد که مشتریان زیادی به آن‌ها متکی هستند، به یک کار پیچیده و وقت‌گیر تبدیل شده. حال چه باید کرد؟

https://hooshio.com/%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1/

Merge ظاهر می‌شود

 اینجاست که استارتاپ Merge به بهترین شکل ظاهر می‌شود و این مشکل را حل می‌کند. بگذارید بیشتر از این استارتاپ سخن بگوییم: Merge یک استارتاپ سه‌ساله B2B است که در سال ۲۰۲۰ توسط Feig و Shensi Ding تأسیس شد. هدف آن‌ها از تأسیس این استارتاپ، ارائه یک API یکپارچه بود که بتواند پیوندی اساسی بین شرکت‌ها و بسیاری از APIهای مختلف قابل دسترس، ایجاد کند. حقیقت آن است که Merge، فروشگاهی برای همه APIهای ۷۰۰۰ مشتری محسوب می‌شد. به عبارت دیگر، یک توسعه‌دهنده می‌تواند یک‌بار با API پلتفرم یکپارچه‌سازی محصول Merge ادغام شود و تیم مهندسین نرم‌افزار Merge بقیه موارد را بر عهده می‌گیرند و اطمینان حاصل می‌کنند که این یکپارچه‌سازی واحد می‌تواند در چندین API از سایر فروشندگان استفاده شود.

یکی از دست‌اندرکاران این استارتاپ گفته است که آنچه که Merge را بزرگ می‌کند، کیفیت ادغام آن است. مهم نیست که برنامه چیست، اگر حتی یک API وجود داشته باشد که Merge بخواهد آن را ادغام کند، تیم مهندسی آن را کشف خواهد کرد. در حال حاضر، این استارتاپ موفق شده سرمایه بیش از ۷۵ میلیون دلار سرمایه‌گذار بزرگ از جمله Accel ،NEA و Addition را جمع‌آوری کند و کار خود را رشد دهد.

نقش هوش مصنوعی در ارتقای Merge و مشتریان آن چیست؟

در حال حاضر، این استارتاپ، در حال راه‌‌اندازی ابزار جدیدی به نام Blueprint است، ابزاری که از مدل زبان بزرگ GPT-3.5 OpenAI  (LLM) استفاده می‌کند. ابزار Blueprint به توسعه‌دهندگان این اجازه را می‌دهد، تا در یک فرم آنلاین، پیوندی را به اسناد یک API که خواستار ادغام آن هستند، کپی و جای‌گذاری کنند. پس از آن، این ابزار سریعاً آن را می‌خواند، تجزیه می‌کند و سپس به یک تعریف API قابل‌اجرا ترجمه می‌کند. در اینجاست که Merge ظاهر می‌شود و در حالی که از نرم‌افزار خود توسعه‌دهنده استفاده می‌کند، ادغامی سریع، ایمن و آسان انجام می‌دهد.

یکی از بنیانگذاران شرکت Merge به نام گیل فیگ، در مصاحبه‌ای عنوان کرده است که Blueprint فقط یک ابزار برای توسعه‌دهندگان نیست، بلکه هر کسی که در یک شرکت کار می‌کند، می‌تواند از آن استفاده نماید. در حقیقت، این شرکت موفق شده از طریق برنامه‌های کاربردی مختلف، بیش از ۱۷۰ ادغام تجاری داشته باشد. مواردی همچون منابع انسانی و حقوق و دستمزد، سیستم‌های ردیابی متقاضی، مدیریت محصول و فروش بلیت، حسابداری، CRM، اتوماسیون بازاریابی و ذخیره‌سازی فایل. حتی این شرکت قصد دارد به طور مستمر ادغام‌های جدیدی را بر اساس بازخورد مشتریان انجام دهد.

با این حال، این یکپارچه‌سازی‌ها قبلاً باید به صورت دستی توسط مهندسین Merge ساخته می‌شد که در حال حاضر به کمک ابزار BluePrint، از GPT-3.5 برای ایجاد اسناد اولیه مورد نیاز یک مشتری استفاده می‌کند. در واقع، Merge با سرمایه‌گذاری زیادی که بر روی هوش مصنوعی انجام داده، موفق شده است از صدها شرکت نرم‌افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله Gong ،Ramp، Lucid ،Peoplelogic و FutureFit AI با داده‌های مشتری از APIهای یکپارچه پشتیبانی کند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]