40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 استارتاپ یونیکورن Cerego

استارتاپ یونیکورن Cerego

در ادامه معرفی استارتاپ‌های یونیکورن به معرفی یکی از یونیکورن‌های مطرح  مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه یادگیری می‌پردازیم. استارتاپ یونیکورن Cerego را می‌توان این‌گونه معرفی کرد: یک بستر برای تولید، ارائه، تجزیه تحلیل و پیش‌بینی عملکرد یادگیری.

Cerego، یکی از پیشروان فناوری یادگیری انطباقی و نوع جدیدی از نرم‌افزار یادگیری است که در سال ۲۰۰۰ اغاز به کار کرد و از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا با کمک اصول علوم شناختی اثبات‌شده به بهبود عملکرد یادگیری افراد از طریق شخصی‌سازی تجارب آن‌ها کمک کند. این شرکت هم با مؤسسات دانشگاهی و هم با شرکت‌ها همکاری می‌کند. در این پلتفرم، کاربران بر اساس دانش خود و از طریق آزمون‌های شخصی  مطالب را یاد می‌گیرند و مرور می‌کنند.

فراگیران با استفاده از Cerego، می‌توانند به همان سطح تعیین‌شده توسط مربی برسند. همچنین از طریق پورتال، مدرسان می‌توانند دانشجویانی که در حال یادگیری هستند، اثربخشی دروس و هرگونه شکاف یادگیری در بین شرکت‌کنندگان دوره را رصد کنند.

فناوری انحصاری Cerego لحظه‌ای که کاربر قرار است مطالب را فراموش کند به او یادآوری می‌کند تا  آن‌ها را مرور کنند. همچنین سبک‌های مختلف سؤالات را برای به چالش کشیدن ذهن و اطمینان از ماندگاری طولانی‌مدت مطالب در دسترس کاربر قرار می‌دهد. این شرکت راه‌حل‌های خود را برای چهار حوزه یادگیری از راه دور، آموزش، کسب‌وکار و دولت توسعه داده است.

 Carego چگونه کار می‌کند؟

Cerego از علوم شناختی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا با تلفیق و به‌کارگیری این دو حوزه مؤثرترین و کارآمدترین راه‌حل یادگیری را ایجاد کند. برخی از  اصول علوم شناختی،  شامل یادگیری توزیع‌شده و تمرین بازیابی است و  این اطمینان را به وجود می‌آورد تا  فراگیران، مطالب مناسب را در زمان مناسب بینند. زمان مناسب یعنی درست قبل از اینکه آن مطالب را فراموش کنند.

آن‌ها همچنین  از الگوریتم‌های ثبت‌شده  که حاصل سال‌ها داده‌های یادگیری دقیق است استفاده می‌کند تا این الگوریتم‌ها را با  اصول اثبات‌شده از تحقیقات علمی ترکیب کنند.  رویکرد یادگیری ماشینی به این معنی است که Cerego همیشه می‌تواند خود را به‌روز کند. موتور یادگیری اختصاصی در قلب این سیستم‌عامل به‌طور مداوم تجربه یادگیری را برای پاسخگویی به نیازهای هر فرد تطبیق داده و  آن را شخصی‌سازی می‌کند و همزمان نیز تحلیل پیش‌گویانه‌ی داده‌های عملی را به مربیان و مدیران ارائه می‌دهد.

استارتاپ یونیکورن Cerego برای ارزیابی کارآیی خود با اشخاص ثالث همکاری می‌کند و نتایج آن را به‌طور منظم منتشر می‌کند. تحقیقات متعددی نشان داده‌ است که Cerego درک درازمدت را بهبود می‌بخشد و به دانش آموزان در ایجاد عادات مطالعه تأثیرگذار کمک می‌کند. نتایج اولیه یک مطالعه انجام شده در کالج Excelsior در سال ۲۰۱۴ نشان داد که استفاده از Cerego می تواند به افزایش نمرات ریاضیات و زیست شناسی کمک کند. در حال حاضر بیش از یک‌میلیون دانشجو و متخصص از Cerego برای پیشبرد آموزش یا مهارت‌های خود استفاده می‌کنند.

موفقیت‌های Cerego

استارتاپ یونیکورن Cerego توانسته است که در سومین جوایز سالانه دستیابی به موفقیت هوش مصنوعی که توسط موسسه AI Breakthrough که یک سازمان پیشرو در بازار اطلاعاتی شناخته می‌شود، به‌عنوان برنده “بهترین راه‌حل مبتنی بر هوش مصنوعی” انتخاب شود. این موسسه، شرکت‌ها ، فناوری‌ها و محصولات برتر را در بازار جهانی هوش مصنوعی  شناسایی  و معرفی می‌کند. در  برنامه امسال این موسسه بیش از ۲،۷۵۰ کسب‌وکار از بیش از ۱۵ کشور مختلف در سراسر جهان حضور داشتند.

جیمز جانسون، مدیرعامل  موسسه AI Breakthrough می‌گوید Cerego با تسهیل آموزش و یادگیری مؤثرتر به‌جای جایگزینی مربیان یا سیستم‌های آموزشی فعلی، در بازار هوش مصنوعی به موفقیت چشم‌گیری رسیده است. هوش مصنوعی نقش مهمی در آموزش دارد و ما افتخار می‌کنیم که جایزه” بهترین راه‌حل مبتنی بر هوش مصنوعی “را به Cerego اهدا کنیم.

اریک یانگ، مدیرعامل شرکت Cerego می‌گوید: وقتی صحبت از برنامه‌های یادگیری و آموزش می‌شود، بین قصد و هدف و همچنین نتایج و مزایای واقعی یک ابهام واضح وجود دارد. مأموریت Cerego این است که این ابهام را برطرف کند، استانداردها را بالا ببرد تا بین اهداف تحصیلی یا کاری و درک واقعی، تعامل و عملکرد فرد ارتباط نزدیکی به وجود آید. Cerego امکان استفاده رایگان را فراهم کرده است تا کاربران با آن آشنا شوند و سپس اشتراک را خریداری کنند.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]