40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه تگزاس در آستین برگزار می‌کند: آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا

دانشگاه تگزاس در آستین برگزار می‌کند: آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا

علم داده، یادگیری ماشین و محاسبات علمی، نیاز به حل مشکلات محاسباتی دارند. بنابراین سرعت اجرای کد، نقش کلیدی در عملکرد صحیح دارد. به همین دلیل، برنامه‌نویسی LAFF-On انتخاب الگوریتم مناسب، بر استخراج موازی‌سازی در سطوح مختلف و استهلاک هزینه جابه‌جایی داده‌ها برای دستیابی به سرعت مقیاس‌پذیر و عملکرد بالا تأکید دارد که شما این مطالب را در این دوره خواهید آموخت.

همچنین دوره صدور گواهینامه «آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا» به شما روش‌های اساسی برای سرعت بخشیدن به کد و دستیابی به عملکرد بالا در CPUهای مدرن خود را آموزش می‌دهد. به عبارت دیگر، در این دوره یاد خواهید گرفت که چگونه عملکرد بالا را از CPUهای مدرن خود کم کنید.

در این دوره، از مثال ساده اما مهم ضرب ماتریس-ماتریس برای نشان دادن تکنیک‌های اساسی برای دستیابی به عملکرد بالا در CPUهای مدرن استفاده می‌شود. در واقع، توالی تمریناتی که به دقت طراحی ‌شده‌اند، یادگیرنده را از یک اجرای ساده به سمتی هدایت می‌کنند که به طور مؤثر از موازی‌سازی سطح دستورالعمل استفاده می‌کند و در اجرای چندرشته‌ای با کارایی بالا به اوج می‌رسد.

آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا به طور آنلاین در دانشگاه تگزاس در آستین برگزار می‌شود. ثبت‌نام این دوره از تاریخ ۹ نوامبر آغاز شده است و به مدت ۵ هفته به طول می‌انجامد.

پیش‌نیازهای این دوره شامل درک اولیه از محاسبات ماتریسی و برنامه‌نویسی و لینوکس است. لازم به ذکر است در این دوره تمرینات عملی با کد اسکلتی در زبان برنامه‌نویسی C شروع می‌شود که به‌تدریج اصلاح می‌گردد، به طوری که در ادامه نیازی به تجربه گسترده با C نخواهد بود. همچنین در این دوره دسترسی به یک پردازنده نسبتاً جدید x86 مانند اینتل Haswell یا AMD Ryzen یا جدیدتر دارای لینوکس مورد نیاز خواهد بود.

شما با شرکت در این دوره، ضمن پشتیبانی از edX به طور رایگان تا ۱۳ دسامبر به مؤسسات و دانشگاه‌های کلاس جهانی دسترسی خواهید داشت.

در این دوره چه چیز خواهید آموخت؟

شما در دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا موارد زیر را خواهید آموخت:

  • در نگاشت الگوریتم‌ها به معماری‌ها
  • استخراج توازی در سطوح چندگانه
  • استهلاک حرکت داده در محاسبات
  • درک داده‌های عملکرد
  • مدیریت پیچیدگی از طریق لایه‌بندی نرم‌افزار

سرفصل دروس دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا شامل «شروع به کار»، «حلقه و حلقه‌های بیشتر»، «موتورهای خود را روشن کنید»، «فشار دادن محدودیت‌ها» و «موازی‌سازی چندرشته‌ای» است.

در این دوره چه چیز خواهید آموخت؟

مدرسان این دوره چه کسانی هستند؟

تدریس این دوره بر عهده این استادان است:

Maggie Myers که مدرس گروه آمار و علوم داده در دانشگاه تگزاس در آستین است. فعالیت‌های تحقیقاتی وی از فرصت‌های یادگیری غیررسمی در آموزش ریاضی تا استخراج رسمی الگوریتم‌های جبر خطی را شامل می‌شود.

Robert van de Geijn که استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه تگزاس در آستین است. وی یک متخصص برجسته در زمینه‌های محاسبات با کارایی بالا، کتابخانه‌های جبر خطی، پردازش موازی و استخراج رسمی الگوریتم‌ها است. او در سال‌های ۲۰۰۷-۲۰۰۸ جایزه تعالی آموزش همکاران رئیس‌جمهور از دانشگاه تگزاس در آستین را دریافت کرد.

Devangi Parikh که پژوهشگر دانشگاه تگزاس در آستین است. علایق تحقیقاتی او از استخراج رسمی الگوریتم‌های جبر خطی تا الگوریتم‌های با کارایی بالا را شامل می‌شود.

نکته مهم برای ثبت‌نام این دوره

کاربران ایرانی به دلیل پاره‌ای از تحریم‌ها، برای ثبت‌نام دوره آموزش رایگان برنامه‌نویسی LAFF-On برای عملکرد بالا با محدودیت مواجه هستند. لذا داوطلبان ایرانی باید یا با استفاده از فیلترشکن اقدام به ثبت‌نام کنند و هر بار که به پروفایل خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتماً فیلترشکن‌ آن‌ها روشن باشد، یا سعی کنند اکانت خود را با IP غیر از ایران ایجاد نمایند.

ثبت نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]