40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 مؤسسه IBM برگزار می‌کند: آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر

مؤسسه IBM برگزار می‌کند: آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر

بینایی کامپیوتر، یکی از هیجان‌انگیزترین حوزه‌های یادگیری ماشین، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی است. این فناوری در بسیاری از صنایع مانند اتومبیل‌های خودران، رباتیک، واقعیت افزوده و تشخیص چهره در سازمان‌هایی که به عنوان مجری قانون عمل می‌کنند، کاربرد دارد. ثبت‌نام دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر از تاریخ ۳۱ آگوست آغاز می‌شود و در تاریخ ۳۱ دسامبر به پایان می‌رسد (حدود ۳ هفته به طول می‌انجامد).

فراگیرانی که در این دوره آموزشی IBM ثبت‌نام می‌کنند و آن را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، می‌توانند نشان مهارتی کسب کنند که در واقع مدرکی معتبر و قابل تأیید است و به عنوان نمایه‌ای از دانش و مهارت‌هایی محسوب می‌شود که آن‌ها در این دوره کسب کرده‌اند.

دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر، یک دوره عملی است که چندین آزمایشگاه و تمرین نیز در این دوره وجود دارد. خبر خوش این است که تمامی آزمایشگاه‌ها در Cloud انجام می‌شود و دسترسی فراگیران به محیط Cloud کاملاً رایگان خواهد بود. آن‌ها در پایان دوره، می‌بایست برنامه وب بینایی کامپیوتر خود را ایجاد کنند و آن را در Cloud مستقر نمایند. نکته دیگر اینکه دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر، به هیچ گونه تجربه قبلی در زمینه یادگیری ماشین یا بینایی کامپیوتری نیاز ندارد، اما دانش زبان برنامه‌نویسی پایتون برای یادگیری آن ضروری است.

در دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر چه خواهید آموخت

فراگیران در این دوره مقدماتی، ضمن آشنا شدن با بینایی کامپیوتر و کاربردهای مختلف آن در بسیاری از صنایع، از Python، Watson AI و OpenCV برای پردازش تصاویر و تعامل با مدل‌های طبقه‌بندی تصاویر استفاده خواهند کرد. همچنین آن‌ها از این طریق، طبقه‌بندی‌کننده‌های تصویر سفارشی خود را می‌سازند، آموزش می‌دهند و آزمایش می‌کنند.

داوطلبان با شرکت در این دوره ضمن پشتیبانی از edX به طور رایگان تا ۲۱ سپتامبر به مؤسسات و دانشگاه‌های کلاس جهانی دسترسی خواهند داشت.

مدرسان دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر چه کسانی هستند؟

مدرسان این دوره دو تن از دانشمندان خبره مؤسسه IBM هستند که در اینجا به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

یکی از مربیان این دوره Aije Egwaikhide است. وی دانشمند ارشد داده در IBM است که دارای مدرک اقتصاد و آمار از دانشگاه مانیتوبا و فوق لیسانس در تجزیه و تحلیل تجاری از کالج سنت لارنس، کینگستون است. این دانشمند علم داده در حال حاضر، کارشناسی ارشد خود را در تحلیل مدیریت در دانشگاه کوئینز دنبال می‌کند. وی در سال ۲۰۱۸ به عنوان دانشمند داده در خدمات کسب‌وکار جهانی (GBS) شروع به کار کرد.

مدرس دیگر دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر، Joseph Santarcangelo است. وی دارای مدرک دکتراست و در حال حاضر به عنوان دانشمند داده در مؤسسه IBM مشغول به کار است. تحقیقات وی در خصوص استفاده از یادگیری ماشینی، پردازش سیگنال و بینایی کامپیوتری برای تعیین اینکه چگونه ویدئوها بر شناخت انسان تأثیر می‌گذارند، متمرکز است.

بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر

نکته مهم درباره ثبت‌نام دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر

کاربران ایرانی به دلیل پاره‌ای از تحریم‌ها، برای ثبت‌نام دوره آموزش رایگان مبانی بینایی کامپیوتر و پردازش تصویر با محدودیت مواجه هستند؛ لذا داوطلبان ایرانی باید یا با استفاده از فیلترشکن اقدام به ثبت‌نام کنند و هر بار که به پروفایل خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتماً فیلترشکن‌ آن‌ها روشن باشد، یا سعی کنند اکانت خود را با IP غیر از ایران ایجاد نمایند.

ثبت‌نام

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]