40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 تحولی عظیم در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها با رونمایی از Analytics GPT

تحولی عظیم در تجزیه‌وتحلیل داده‌ها با رونمایی از Analytics GPT

پیش از این در ۱۴ فوریه ۲۰۲۲،Datametrex AI Limited از رونمایی آخرین نوآوری خود خبر داده بود. در حال حاضر نیز زیرمجموعه هوش مصنوعی این شرکت (Nexalogy) اعلام کرده که قرار است آخرین نوآوری خود را با نامAnalytics GPT ارائه دهد. موضوع این است که Datametrex AI Limited قرار است در ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ میزبان یک وبینار شود، تا نسخه نمایشی ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی خود را که سال‌ها در سطح دولتی توسعه یافته و مورد استفاده قرار گرفته است، به نمایش بگذارد.

شرکت‌کنندگان در طول ارائه این محصول در وبینار، با نگاهی به نحوه عملکرد Analytics GPT درخواهند یافت که چگونه این فناوری به مشتریان Nexalogy کمک خواهد کرد، تا عملیات تجاری خود را بهبود بخشند و بهینه کنند.Analytics GPT به عنوان یک فرصت خوب برای عموم مردم و نیز کسب‌وکارها به منظور بهبود زندگی و روند فعالیت آن‌ها محسوب می‌شود، تا به وسیله آن، از آخرین پیشرفت‌های فناوری این شرکت استفاده کنند.

در واقع، افراد با بهره‌وری از این فرصت، در‌می‌یابند که چگونه Nexalogy’s Analytics GPT می‌تواند تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، بهینه‌سازی موتور جستجو، پیش‌بینی و تصمیم‌گیری را متحول کند. نکته حائز اهمیت این است که شرکت‌کنندگان می‌بایست به منظور حفظ جایگاه خود در این وبینار، تا تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۳ ثبت‌نام کنند.

بی‌شک رونمایی از Analytics GPT برای دست‌اندرکارانش لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، چراکه سال‌ها با اشتیاق در حال توسعه این پروژه برای ارائه به مشتریان سطح بالاتر خود بوده‌اند. آن‌ها با معرفی این ابزار قدرتمند، به‌نوعی نحوه استفاده از هوش مصنوعی را برای همه آسان‌تر و در دسترس‌تر می‌کنند و در حقیقت، راه‌حل‌های هوش مصنوعی پیشرفته را به مشاغل ارائه می‌دهند.

Analytics GPT

درباره Nexalogy چه می‌دانید؟

فناوری Nexalogy NexaSMART زمان مورد نیاز برای تفسیر و ادغام مجموعه‌های بزرگی از داده‌ها را با ارائه تحلیل‌های خودکار قدرتمند کاهش می‌دهد. در واقع، این فناوری به جای اینکه تحلیلگران انسانی را جایگزین کند، پارامترهای جمع‌آوری داده‌ها را از طریق کلمات کلیدی و سایر اطلاعات رسانه‌های اجتماعی، مثلاً نام کاربری و پیوندها تنظیم می‌کند و در حقیقت این امکان را برای شناسایی داده‌هایی که به استخراج و تجزیه‌وتحلیل نیاز دارند، فراهم می‌کند. پس از آن، NexaSMART داده‌های مربوطه را استخراج کرده گزارش‌های خودکاری را تولید می‌کند و سپس به مشتریان خود این اجازه را می‌دهد که با مجموعه اطلاعاتی کار کنند که قابل مدیریت‌تر باشند. همچنین این فناوری شرایطی را برای یک تحلیلگر فراهم می‌کند که تنها در چند دقیقه با صدها هزار سند رسانه‌های اجتماعی برخورد نماید.

موضوع این است که تحلیلگران می‌توانند فیلترهایی را بر روی داده‌ها مشخص کنند که با تمرکز بر زمان‌ها، نهادها، کاربران رسانه‌های اجتماعی یا موضوعات خاص، گزارش‌های خودکاری را در مورد زیرمجموعه‌های داده دریافت نمایند. گزارش‌های به‌دست‌آمده یا به صورت PDF ،DOC یا از طریق API برای پردازش بیشتر تحویل داده می‌شوند. تولید گزارش می‌تواند به این صورت برنامه‌ریزی گردد که در فواصل زمانی منظم یا با تغییرات خاصی در مکالمه ایجاد شود. نهایتاً نیز تجزیه‌وتحلیل NexaSMART به کاربر کمک می‌کند، تا به‌راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کند و از طرفی الگوهایی را که در حال حاضر ناشناخته مانده‌اند، شناسایی نماید.

اطلاعاتی درباره Datametrex

Datametrex AI Limited یک شرکت متمرکز بر فناوری است که در خصوص هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و سلامت از راه دور فعالیت دارد و اخیراً نیز وارد بازار خودروهای الکتریکی (EV) شده است. این شرکت، ابزارها و راه‌حل‌هایی را ارائه می‌دهد که قادر است سایر شرکت‌ها را در تحقق اهداف عملیاتی خود از جمله سلامت و ایمنی از طریق فناوری‌های پیش‌بینی‌شده و پیشگیرانه پشتیبانی کند. به عبارت دیگر، Datametrex از طریق همکاری با برخی شرکت‌ها استاندارد جدیدی از پروتکل‌ها را از طریق هوش مصنوعی و تشخیص سلامت، تعیین می‌کند و به‌نوعی راه‌حل‌های نوینی را برای پشتیبانی از زنجیره تأمین ارائه می‌‌نماید.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]