40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا را بشناسید

سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا را بشناسید

احتمالاً تا به حال از کاربرد هوش مصنوعی در صنایع مختلف چیزهایی خوانده‌اید؛ اما هوش مصنوعی نزدیک‌تر از آنچه که تصور می‌کنید، می‌تواند در زندگی روزمره ما حاضر شود. حقیقت آن است که این روزها از هوش مصنوعی در همه زمینه‌ها استفاده می‌کنند؛ هر چند بسیاری از کمپانی‌ها از موارد استفاده با هوش مصنوعی، پرده بر نمی‌دارند، با این حال، وب‌سایت‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید کاربرد این علم هوشمند را به‌راحتی در آن‌ها ارزیابی کنید. این کاربردها در زندگی روزمره هم به کارتان می‌آیند. در این نوشتار قرار است سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا را به شما معرفی کنیم، تا برای انجام دادن برخی از کارهای روزانه خود، زمان کمتری صرف کنید. پس همراه ما باشید.

سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا کدامند؟

هنگامی که در زمینه هوش مصنوعی کار می‌کنید، باید دانش خود را در این خصوص به طور مداوم به‌روز کنید، تا از لغزش در مسیر این دانش هوشمند در امان بمانید. بهترین راه برای تجدید دانش و اطلاعات خود در این زمینه دنبال کردن منابع درست و مناسب این فناوری از طریق خواندن پست‌های وبلاگ در مورد توسعه اخیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است.

در اینجا طبق پژوهش‌های ما، سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا که کاملاً بر روی این فناوری تمرکز دارند، به چند دسته تقسیم می‌شوند: کسب‌وکار (برای دادن ایده و مشاوره در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها)، اخبار (برای اطلاعات عمومی از جمله آخرین اکتشافات و نوآوری‌ها) و فنی (برای توسعه‌دهندگان در هر سطحی که به دنبال بهبود هستند، چه از طریق وبینارها چه از طریق هوش مصنوعی آنلاین).

شما می‌توانید برای بهره‌برداری از این فناوری نوظهور به ۱۵ مورد از سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا مراجعه کنید:

AI Trends (کسب‌وکار)

ما فهرست سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا را با AI Trends که توسط Eliot Weinman ایجاد شده شروع می‌کنیم. این سایت یکی از پربازدیدترین وبلاگ‌های هوش مصنوعی است که بینش‌هایی را در مورد برنامه‌های کاربردی در تجارت الکترونیک، مراقبت‌های بهداشتی و انرژی در میان بسیاری از صنایع دیگر ارائه می‌دهد. این منبع عالی، مناسب هر کارآفرینی است که می‌خواهد با استفاده از یک فناوری در حال ظهور، رقابتی چشمگیر داشته باشد. علاوه بر آخرین اخبار، جزئیات رویدادها و وبینارهای آینده را نیز در این سایت خواهید یافت.

AI Trends(کسب‌وکار)

MIT News (اخبار)

MIT انواع تحقیقات پیشگامانه را با پیشرفت و نتایج به طور مستقیم در وبلاگ خود منتشر می‌کند. این سایت یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های خبری هوش مصنوعی است. MIT News توسط مرکز تحقیقاتی دانشگاه فناوری معتبر MIT (مؤسسه فناوری ماساچوست) مدیریت می‌شود که شامل کلیه اخبار و مجلات تحقیقات آن‌هاست. این سایت اغلب پست‌های وبلاگ، وبینارهای پادکست و انجمن‌ها را منتشر می‌کند. علاوه بر این، افراد می‌توانند آگهی‌های شغلی در زمینه علم داده و هوش تجاری را در اخبار هوش مصنوعی MIT بیابند.

MIT News(اخبار)

The Berkeley Artificial Intelligence Research (اخبار)

The Berkeley Artificial Intelligence Research (آزمایشگاه تحقیقات هوش مصنوعی برکلی) یا همان BAIR محققان دانشگاه کالیفرنیا برکلی را از یادگیری ماشینی، بینایی کامپیوتر و پردازش زبان طبیعی گرد هم می‌آورد و این وبلاگ به آزمایشگاه تحقیقات هوش مصنوعی برکلی (BAIR) یک خروجی می‌دهد، تا یافته‌های خود را با جهان به اشتراک بگذارد و به افراد علاقه‌مند به هوش مصنوعی کمک می‌کند، تا از آخرین اتفاقات هوش مصنوعی مطلع شوند.

The Berkeley Artificial Intelligence Research (اخبار)

بیشتر بخوانید: هیجان‌انگیزترین وب‌سایت‌های هوش مصنوعی

Analytics Vidhya (فنی)

یکی از سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا Analytics Vidhya است. Analytics Vidhya وبلاگی برای دانشمندان داده است. متخصصان این حوزه، بینش‌های خود را از طریق مقاله‌های عمیق به اشتراک می‌گذارند که شامل نکات و راهنماهایی است که برای آماتورها به همان اندازه‌ای مفید است که برای حرفه‌ای‌ها مفید است. شما همچنین در این سایت، برنامه‌های آموزشی متنوع و انجمنی روشنگر را پیدا خواهید کرد.

Analytics Vidhya (فنی)

هوشیو (کسب‌وکار/ اخبار/ فنی)

هوشیو دقیقاً سایتی است که فارسی‌زبانان به دنبال آن هستند. این پایگاه جامع اطلاعرسانی هوش مصنوعی یکی از سایت‌های برتری است که بر روی فناوری هوش مصنوعی به طور کامل تمرکز دارد و در هر سه زمینه کسب‌وکار، اخبار و حوزه فنی هوش مصنوعی خدماتی را ارائه می‌دهد. به بیانی ساده‌تر، هوشیو به سازمان‌ها و شرکت‌ها در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی ایده می‌دهد و از طرفی، آخرین اکتشافات و نوآوری‌های این دانش نوین را که به صورت روزانه در دنیا ارائه می‌شود، ترجمه کرده با زبانی شیوا و همه‌فهم در اختیار مخاطبان فارسی‌زبان می‌گذارد و از نظر فنی نیز برای توسعه‌دهندگان امکاناتی را برای ارتقاء فراهم می‌کند.

hooshio.com

Towards Data Science (فنی/ کسب‌وکار)

Towards Data Science یک نشریه رسانه‌ای است که به متخصصان کمک می‌کند، تا ایده‌ها را تبادل کنند و درک عمومی از علم داده را گسترش دهند. این سایت از نویسندگان مستقل دعوت می‌کند، تا مقالاتی را برای آن منتشر کنند. این سایت منبعی عالی برای دانشمندان داده در هر سطحی است. شما می‌توانید در عین حالی که از مهم‌ترین پیشرفت‌ها آگاه هستید، ببینید که دیگران در زمینه مورد پژوهش شما روی چه چیزهایی کار می‌کنند.

Towards Data Science (فنی/ کسب‌وکار)

KDnuggets (فنی)

KDnuggets خواندنی، ساده و ضروری است. شما هر روز مقالات جدیدی پیدا خواهید کرد که آخرین پیشرفت‌هایی را پوشش می‌دهد که برنامه‌نویسان باید بدانند. همچنین جزئیات آموزش‌ها، دوره‌ها و آموزش‌های آینده را خواهید دید که یک امتیاز محسوب می‌شود. علاوه بر این، تعدادی از مجموعه‌های داده نیز وجود دارند که ممکن است در آخرین پروژه‌های شما مفید واقع شوند.

KDnuggets (فنی)

Science Daily  (اخبار)

این نام گویای همه چیز است. Science Daily به عنوان یکی از سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا منبع عالی آخرین اکتشافات است که همه چیز را از روان‌شناسی گرفته تا گرم شدن کره زمین پوشش می‌دهد. به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به تحقیقات آکادمیک علاقه‌مند هستید، این وبلاگ را دنبال کنید.

Science Daily  (اخبار)

Great Learning  (فنی)

اگر در جست‌وجوی پایگاه دانشی هستید که ارتقای مهارت را نیز ارائه دهد،Great Learning  جایی است که به دنبالش هستید. این سایت دارای انبوهی از آموزش‌ها و دوره‌های آموزشی رایگان است که اغلب برای مبتدیان ارائه می‌شود. از جمله پایه‌های ابری، پایتون برای ML، مقدمه‌ای بر R یا تجسم داده‌ها.

Great Learning  (فنی)

NVIDIA Blog & NVIDIA Developer  (فنی/ کسب‌وکار)

NVIDIA مانند حق امتیاز در بخش فناوری است: این شرکت GPU را اختراع کرد که گرافیک‌های تعاملی را بر روی لپ‌تاپ‌ها، ایستگاه‌های کاری، دستگاه‌های تلفن همراه، نوت‌بوک‌ها، رایانه‌های شخصی و موارد دیگر ایجاد می‌کند. این شرکت، نحوه عملکرد همه آن‌ها را در این دو سایت به اشتراک می‌گذارد. اولی موضوعات کلی‌تری را پوشش می‌دهد، از جمله اینکه چگونه هوش مصنوعی بخش‌هایی مانند شبکه و مراقبت‌های بهداشتی را بهبود می‌بخشد. مورد دوم فنی‌تر است و دقیقاً توسعه‌دهندگان را هدف قرار می‌دهد.

NVIDIA Blog & NVIDIA Developer  (فنی/ کسب‌وکار)

DLabs.AI (فنی/ کسب‌وکار)

وبلاگ هوش مصنوعی DLabs.AI حاوی مقالات فنی است که توسط متخصصان جاوا اسکریپت، پایتون، علم داده و یادگیری ماشین نوشته شده است. به ‌علاوه، در این وبلاگ، راه‌حل‌های عملی زیادی در مورد اینکه چگونه کسب‌وکارها می‌توانند هوش مصنوعی و اخبار و نکات هیجان‌انگیز دنیای این فناوری را پیاده‌سازی کنند، به اشتراک گذاشته می‌شود.

DLabs.AI (فنی/ کسب‌وکار)

MarkTechPost (فنی/ اخبار)

MarkTechPost که یکی از سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا محسوب می‌شود، یک وب‌سایت مستقر در کالیفرنیا برای جدیدترین مطالب یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق و تحقیقات علم داده است. علاوه بر مقاله‌هایی برای توسعه‌دهندگان، در این وب‌سایت، آموزش‌ها و تحقیقات دانشگاه‌ها را خواهید دید. برای کسانی که بیشتر به این صنعت علاقه دارند، مصاحبه‌های افرادی از دنیای هوش مصنوعی وجود دارد.

MarkTechPost (فنی/ اخبار)

TensorFlow (فنی)

وبلاگ TensorFlow نیز یکی دیگر از سایت های هوش مصنوعی برتر دنیاست که برای هر برنامه‌نویسی که از TensorFlow و اکوسیستم جامع ابزارها، کتابخانه‌ها و منابع جامعه استفاده می‌کند، بسیار عالی است. در این وبلاگ، هر مقاله از طریق راه‌حل‌های پیشرفته یادگیری ماشین اجرا می‌شود و به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند، تا به سرعت برنامه‌های مبتنی بر ML را ایجاد کنند و به کار گیرند.

TensorFlow (فنی)

DeepMind (فنی/ اخبار)

اگر می‌خواهید دانش توسعه و اخبار هوش مصنوعی به صورت یکپارچه درآید، این وبلاگ برای شماست. DeepMind آخرین بینش‌ها را از دنیای هوش مصنوعی ارائه می‌دهد و یک پادکست نیز دارد. بنابراین اگر ترجیح می‌دهید به جای خواندن یک مطلب، آن را گوش کنید، به آن مراجعه کنید.

DeepMind(فنی/ اخبار)

Towards AI (فنی)

سایت Towards AI نظرات نویسندگانی را از حوزه‌های مختلف جمع‌آوری می‌کند. بنابراین منتظر مقالاتی در مورد موضوعاتی مانند NLP، یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، جاوا اسکریپت، پایتون، علم داده و موارد دیگر در این سایت باشید. در حقیقت، هر روز یک مطلب جدید، در این سایت در مورد هوش مصنوعی خواهید یافت.

Towards AI(فنی)

 ML CMU (فنی)

وبلاگ ML CMU که یکی از سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا محسوب می‌شود، وبلاگی برای علاقه‌مندان به آموزش عالی است. این سایت عمدتاً بر یادگیری ماشین متمرکز است. هدف اصلی وبلاگ ML CMU اشتراک‌گذاری تحقیقات اصلی هوش مصنوعی با جهان است.

 ML CMU (فنی)

دانش‌تان را در خصوص هوش مصنوعی به‌روز نگه دارید

هوش مصنوعی با سرعتی وصف‌ناشدنی در حال پیشرفت است. این فناوری که به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین تکنولوژی‌های اخیر شناخته شده است، به انسان کمک می‌کند، تا برخی از کارهای وقتگیر خود در زمینه‌های مختلف را به‌آسانی انجام دهد. چه بخواهید، چه نخواهید، این فناوری هوشمند سراسر دنیا را فرا خواهد گرفت. پس برای اینکه با قدرت و توانمندی‌های حقیقی این فناوری آشنا شوید و بتوانید از هوش مصنوعی در دستاوردهای علمی و پیشرفت کسب‌وکارتان بهره ببرید و در یک‌کلام، عمیق‌تر در دنیای هوش مصنوعی غواصی کنید، به شما توصیه می‌کنیم، سایت های هوش مصنوعی برتر دنیا را دنبال کنید و با مطالعه مطالب وبلاگ‌ها و سایت‌های تخصصی هوش مصنوعی، دانش‌تان را در خصوص هوش مصنوعی به‌روز نگه دارید.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]