40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان برگزار شد

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان برگزار شد

سومین رویداد تخصصی ۱۰۰ استارتاپ با عنوان رویداد «سکوی پرتاب هوش مصنوعی AI» با همکاری صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان، روز یکشنبه ۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارتاپ برگزار شد. در این رویداد، ۱۰ تیم هوش مصنوعی در قالب استارتاپ‌های تخصصی برای معرفی پروژه ها و ایده‌های نوآورانه خود حضور یافتند و به ارائه دستاوردهای تیمی خود پرداختند.

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی که به عنوان رویداد تخصصی سرمایه‌گذاری هوش مصنوعی شناخته می‌شود، با حضور تیم‌های خلاق هوش مصنوعی، داوران، منتورهای متخصص این حوزه و سرمایه‌گذاران مختلف به‌صورت حضوری برگزار شد. همچنین این رویداد، میزبان امیر ناظمی، رئیس سابق سازمان فناوری اطلاعات نیز بود و ایشان در بخشی از مراسم، ضمن اشاره به اهمیت جذب سرمایه برای رشد استارتاپ‌ها، بر سیاستگذاری‌های هوشمندانه در این خصوص تاکید داشتند.

در جریان رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی، ۱۰ استارتاپ به معرفی نوآوری‌های تیمی خود در حوزه هوش مصنوعی پرداختند و در ادامه، پرسش و پاسخ تیم‌های حاضر و داوران و سرمایه‌گذاران درباره چگونگی و جزئیات و کارکردهای پروژه‌های معرفی شده، انجام گرفت. در ادامه، پس از گفتگوها و اظهارنظرهای تیم‌ها، رای‌گیری و فرایند جذب سرمایه‌گذار انجام گرفت.

سکوی پرتاب هوش مصنوعی یک رویداد تخصصی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌های فعال و تیم‌های نوآور در حوزه هوش مصنوعی است که با هدف جذب سرمایه‌گذار و حمایت از تیم‌های نوپا برگزار شده است. در این رویداد، علاوه‌ بر جذب سرمایه‌گذار، جلسات مشاوره و همفکری برای هدایت و راهبری تیم‌های فعال در حوزه‌های مورد نیاز نیز صورت گرفت.

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی

اعلام نتایج

در نتیجه رای‌گیری و فرایند جذب سرمایه‌گذار، استارتاپ ایبگو با خدمات ارائه بیمه خودرو و دریافت حق بیمه متناسب با ریسک بروز تصادف، استارتاپ آرکپچا با خدمات سرویس محافظ بات از وبسایت‌ها و کسب‌و‌کارهای آنلاین، استارتاپ دیده‌بانو با خدمات افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه پردازش تصویر دوربین‌های مداربسته با استفاده از هوش مصنوعی، استارتاپ مهدا با خدمات استفاده از سیستم تماما خودکار در کنار روش آماری برای رسیدن به سود پایدار در بازارهای مالی و استارتاپ ویراویراست که یک سامانه هوشمند تایپ و ویراستاری آنلاین متن فارسی است، موفق به جذب سرمایه‌‎گذار شدند.

سکوی پرتاب هوش مصنوعی با ۴.۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کار خود را به پایان برد. از میان سرمایه‌گذاران، صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان با سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌های آرکپچا، دیده‌بانو، مهدا و ویراویراست به مبلغ ۲.۴ میلیارد تومان، موافقت کرد.

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی

حمایت مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت

لازم به ذکر است، مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت در این رویداد از دو استارتاپ تخصصی هوش مصنوعی حمایت کرد؛ استارتاپ «متن آپ» که سرویس هوشمند تبدیل صوت به متن است و استارتاپ تخصصی «آواشو» که به عنوان سرویس هوشمند تبدیل متن به صوت شناخته می‌شود.

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان که یکی از حامیان برگزاری این رویداد است، با اعطای سرمایه به تیم‌های خلاق و نوآور، در نقش شتاب‌دهنده و حامی مالی آن‌ها ظاهر می‌شود و به رشد و گسترش همه‌جانبه‌ آن‌ها کمک می‌کند. کسب‌وکارهایی که مبنایی دانش‌محور و نوآورانه دارند، می‌توانند مورد حمایت مالی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان قرار گیرند.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]