40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 پارت دانش‌بنیان حامی اصلی رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی

پارت دانش‌بنیان حامی اصلی رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی

سکوی پرتاب هوش مصنوعی رویدادی تخصصی است که برای سرمایه‌گذاری روی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و استارتاپ‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی تدارک دیده شده است. کسب‌وکارهای علاقه‌مند برای شرکت در این رویداد تا روز ۱۵ تیرماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند. پس از پایان مهلت ثبت‌نام، فرایند ارزیابی طرح‌ها آغاز می‌شود و با مشخص شدن تیم‌های نهایی رویداد در پنجم مرداد در مرکز رویدادهای ۱۰۰ استارتاپ برگزار می‌شود.

مزایای شرکت در این رویداد

  • برای استارتاپ‌تان سرمایه‌گذار جذب می‌کنید.
  • شبکه‌ای از متخصصان و سرمایه‌گذاران می‌سازید.
  • نام برند و استارتاپتان به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

برگزارکنندگان رویداد

رویداد سکوی پرتاب هوش مصنوعی را مجموعه ۱۰۰ استارتاپ، مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال و صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان برگزار می‌کنند.

حامیان این رویداد

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت (پارت دانش‌بنیان) و مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت حامیان اصلی این رویداد هستند. در این رویداد مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت بخش داوری طرح‌های تخصصی مربوط به هوش مصنوعی را بر عهده دارد. صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان نیز از طرح‌ها و استارتاپ‌های برگزیده این رویداد حمایت مالی خواهد کرد.

ثبت نام

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت یا پارت دانش‌بنیان در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. پارت دانش‌بنیان در ابتدا به‌عنوان یک شرکت پردازش اطلاعات مالی، با تکیه بر گروهی از بهترین متخصصان حوزه مالی و فناوری اطلاعات کشور وارد بازار سرمایه ایران شد.

پارت دانش‌بنیان چند سال پس از تاسیس حوزه کاری‌اش را گسترش داد و مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت و صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان را بنیان گذاشت.

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان، با مدیریت شرکت دانش‌بنیان پردازش اطلاعات مالی پارت (پارت دانش‌بنیان)، فعالیت رسمی خود را از مهر ماه ۱۳۹۹ آغاز کرد. این صندوق بر روی مراحل اولیه و میانی رشد استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند. مبلغ سرمایه‌گذاری به وضعیت استارتاپ بستگی دارد و بین یک تا پنج میلیارد تومان متغیر است. البته صندوق پارتیان برای سرمایه‌گذاری بیش از این نیز راهکارهایی در نظر گرفته است.

سکوی پرتاب هوش مصنوعی

مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت

مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت در سال ۱۳۹۶ با شعار «هوشمندسازی فرایندهای زندگی» تاسیس شد. این مرکز در تلاش است تا برای افزایش کارایی، بهبود تجربه مشتریان و کاهش هزینه‌های کسب‌وکارها راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی پیشنهاد دهد.

مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت از ابتدای فعالیت خود تا به امروز محصولات و پلتفرم‌های مختلفی را توسعه داده و به بازار هوش مصنوعی ایران عرضه کرده است:

  • شهاب: این شبکه به‌عنوان اولین ابر هوش مصنوعی کشور زیرساخت‌های ابری قدرتمند، سکوی ابری و سرویس‌های هوشمند ابری تحت وب و مبتنی‌بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.
  • آیکوانت: آیکوانت یک سامانه معاملات برخط، جامع و هوشمند است که فعالان بازارهای مالی با استفاده از آن می‌توانند استراتژی‌های معاملاتی خود را طراحی، تست و اجرا کنند.
  • سهاب: سرویس هوشمند ابری است که به دست متخصصان و کسب‌وکارهای هوش مصنوعی توسعه داده می‌شود و در ادامه در اختیار برنامه‌نویسان و استارتاپ‌های دیگر قرار می‌گیرد.
  • فراشناسا: سامانه بیومتریک و مبتنی بر فناوری تشخیص چهره است و صوت است که امکان احراز هویت الکترونیکی را با امنیت و دقت بالا فراهم کرده است.

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]