40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 شرکت هوش مصنوعیِ Moveworks، معرف چت‌باتی حرفه‌ای

شرکت هوش مصنوعیِ Moveworks، معرف چت‌باتی حرفه‌ای

Moveworks یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه هوش مصنوعی است که دفتر مرکزی آن در شهر مانتین‌ویو Mountain View از ایالت کالیفرنیا قرار دارد. 

این شرکت یک پلتفرم هوش مصنوعی، برای شرکت‌های بزرگ، طراحی و ایجاد می‌کند که با درک زبان طبیعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق و اتوماسیون برای حل درخواست‌ها و مشکلات محل کار استفاده می‌شود.

مشتریان Moveworks معمولاً شرکت‌هایی مانند Autodesk، Broadcom و سایر شرکت‌هایی چنین هستند. در این شرکت‌ها کارمندان با چت‌بات Moveworks صحبت می‌کنند، تا درخواست‌های خود را برای او ارسال کنند؛ درنهایت Moveworks آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و سپس از طریق ادغام با سایر برنامه‌های نرم‌افزاری مشکل را حل می‌کند.

این پلتفرم در ابزارهای ارتباطی‌ تجاری مانند Slack و Microsoft Teams و همچنین از طریق پلتفرم‌های آنلاین مانند ServiceNow و SharePoint در دسترس قرار می‌گیرد.

Moveworks معرفی چت بات

تأمین مالی این شرکت را از ژوئن ۲۰۲۱ در دور سری C شروع کرده‌اند و تمام سهام آن ۲.۱ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده است؛ پس از آن سهام شرکت ۳۱۵ میلیون دلار افزایش سرمایه داشته است. سرمایه‌گذاران این شرکت، Tiger Global، Alkeon Capital و چند شرکت دیگر هستند.

Moveworks چگونه ایجاد شد؟

نخستین ‌بار شرکت Moveworks در سال ۲۰۱۶ توسط بهاوین شاه Bhavin Shah  (مدیرعامل)، وایبهاو نیورگی Vaibhav Nivargi  (مدیر داخلی)، وارون سینگ Varun Singh (مدیر محصول) و جیانگ چن Jiang Chen  (رئیس بخش یادگیری ماشین) تأسیس شد.

قبل از Moveworks، بهاوین شاه به‌عنوان مدیرعامل شرکت Refresh.io که توسط LinkedIn خریداری‌شده بود، خدمت می‌کرد. وایبهاو نیورگی شرکت ClearStory Data را تأسیس کرده بود، که یک شرکت بزرگ در زمینه تجزیه‌وتحلیل داده است و وارون سینگ به‌عنوان مدیر محصول در فیس‌بوک کار می‌کرد، جایی‌ که کار او بر یادگیری ماشین و چت‌بات‌های فیس‌بوک متمرکز بود. همچنین جیانگ چن نزدیک به شش سال را در یک تیم تحقیقاتی پردازش زبان طبیعی در گوگل گذرانده بود، که موتور جستجوی آن بسیار پیچیده‌تر از سیستم‌های جستجوی سازمانی بود که اکثر شرکت‌ها در آن زمان استفاده می‌کردند.

در ابتدا بنیان‌گذارانِ استارتاپِ Moveworks پتانسیل یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای حل بخش قابل‌توجهی از مشکلات پشتیبانی کارمندان، بدون دخالت نیروی انسانی، تشخیص دادند. این مدل از برنامه‌های سلف‌سرویس هوش مصنوعی، کمک به کارکنانی را که درخواست یا پرسشی رایج دارند، امکان‌پذیر می‌کند.

شرکت Moveworks در آوریل ۲۰۱۹ و پس ‌از سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری سری A توسط سرمایه‌گذاران دو شرکت Lightspeed Venture Partners و Bain Capital از حالت «پنهان» خارج شد. این شرکت در نوامبر ۲۰۱۹ یک دور سری ۷۵ میلیون دلاری و در ژوئن ۲۰۲۱ یک دور سری C به ‌ارزش ۲۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

شرکت Moveworks

Moveworks در ابتدا مشکلات پشتیبانی خدمات IT و شبکه کارکنان را حل کرد و سپس در مارس ۲۰۲۱، این شرکت پلتفرم خدمات کارکنان خود را برای رسیدگی به مسائل مربوط به سایر مشاغل، ازجمله منابع انسانی، مالی و تسهیلات گسترش داد.

Moveworks همچنین یک راه‌حل ارتباطات داخلی منتشر کرد که به مدیران شرکت اجازه می‌دهد پیام‌های تعاملی را برای کارمندان ارسال کنند.

Moveworks به‌عنوان بهترین چت‌بات «ارائه‌کننده خدمات و حل‌کننده چالش‌ها» جایزه پیشرفت برای هوش مصنوعی را در سال ۲۰۲۱ از آن خود کرد و در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به‌عنوان یکی از پنجاه پلتفرم برتر هوش مصنوعی معرفی شد. این استارتاپ هوش مصنوعی همچنین در سال ۲۰۲۱، به‌عنوان یکی از نوآورترین شرکت‌های فناوری سال در جوایز کسب‌وکار آمریکا انتخاب شد.

Moveworks فناوری‌های خود را رشد می‌دهد

پلتفرم Moveworks شامل بسیاری از مدل‌های تخصصیِ یادگیری ماشینی است، مانند انواع مدل‌های زبان BERT. این مدل‌ها بر روی برچسب‌های پشتیبانی تاریخی به‌منظور پردازش و برآورده‌ کردن درخواست‌های جدید آموزش می‌بینند؛ برای مثال، پاسخ به پرسش‌های متداول، دسترسی به نرم‌افزارهای کاری، و ویرایش گروه‌های ایمیل.

از اکتبر ۲۰۲۱، Moveworks می‌تواند درخواست‌های نوشته‌شده به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و پرتغالی را پاسخ ‌دهد و چالش‌های آن‌ها را حل کند.

هدف اصلی فرایند یادگیری ماشینی Moveworks افزایش «داده‌های کوچک» مشتریان خود است. آموزش مدل‌های یادگیری عمیق اغلب به مجموعه داده‌های بسیار بزرگ نیاز دارد؛ برای مثال، میلیون‌ها درخواست مشروح برای یک لپ‌تاپ جدید. درحالی‌که تعداد کمی از شرکت‌ها دارای مقدار کافی از چنین درخواست‌هایی از سوی کارمندان خود هستند، Moveworks از یادگیری جمعی در شرکت‌های گوناگون استفاده می‌کند تا مدل‌های خود را پیشرفت دهد و پیش‌بینی‌هایی با دقت بالا در مورد چگونگی حل یک مشکل یا چالش به ‌دست ‌آورد.

Moveworks شرکت هوش مصنوعی

همکاری‌های Moveworks راهی به سوی پیشرفت

 Moveworks شراکت و ابتکارات بازاریابی مشترک خود را با چندین ابزار ارتباطی تجاری ازجمله Microsoft Teams، Slack و Cisco Webex اعلام کرده است.

پلتفرم Moveworks کارمندان را قادر می‌سازد تا از جریان‌های کاری استفاده کنند و منابعی را که در بسیاری از برنامه‌ها قرار دارند، از طریق یک رابط کاربری در این ابزارهای ارتباطی پیدا کنند. درنتیجه، این پلتفرم با انواع برنامه‌های کاربردی سازمانی ادغام می‌شود: پلتفرم‌های مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، ابزارهای مدیریت هویت و دسترسی، سیستم‌های مدیریت دانش و سیستم‌های مدیریت امکانات و غیره.

استارتاپ در جهان

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]