40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین

دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین

آیا می خواهید سیستم‌هایی بسازید که از تجربه درس بگیرند؟ یا از داده‌ها برای ایجاد مدل‌های پیش‌بینی ساده از جهان استفاده کنند؟ پاسخ این سؤال‌ها را با آموزش مبانی یادگیری ماشین در سطح پیشرفته در خواهید یافت. در دوره آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین که ثبت‌نام آن از تاریخ ۹ آگوست آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۲ نوامبر به پایان می‌رسد (حدود ۱۰ هفته به طول می‌انجامد)، نقش یادگیری ماشین در مدل‌سازی، پیش‌بینی و تصمیم‌گیری مبتنی بر داده را درک خواهید کرد. این دوره در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو برگزار خواهد شد.

دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو (UCSanDiegoX) به عنوان یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های ایالتی آمریکا به حساب می‌آید که تا به حال استادان، محققان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه موفق به کسب صدها جایزه معتبر علمی شده‌اند. این دانشگاه در نظر دارد مبانی یادگیری ماشین را به صورت آنلاین، با در نظر گرفتن پیش‌نیازهایی از جمله برنامه MicroMasters: DSE200x و DSE210x، گذراندن تحصیلات مقطع کارشناسی در دروس حساب دیفرانسیل و انتگرال چندمتغیره و جبر خطی به طور رایگان آموزش ‌دهد.

مبانی یادگیری ماشین

همان‌گونه که می‌دانید یادگیری ماشین به عنوان زیرمجموعه‌ای از هوش مصنوعی، علمی است که باعث می‌شود رایانه‌ها در مورد یک موضوع خاص یاد بگیرند، بدون اینکه به یک برنامه صریح نیاز داشته باشند. به عبارت دیگر، یادگیری ماشین یکی از روش‌های تحلیل داده است که ساخت مدل‌های تحلیلی را خودکار می‌کند. این فناوری در بسیاری زمینه‌ها از جمله مهندسی، کسب‌وکار، زبان‌شناسی و پزشکی کاربردهای فراوان دارد.

فراگیران در دوره آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین در سطح پیشرفته، بخشی از برنامه Data Science MicroMasters، انواع الگوریتم‌های یادگیری تحت نظارت و بدون نظارت و تئوری پشت آن الگوریتم‌ها را خواهند آموخت. همچنین با استفاده از مطالعات موردی در دنیای واقعی، یاد خواهند گرفت که چگونه تصاویر را طبقه‌بندی کنند، موضوعات برجسته را در مجموعه‌ای از اسناد شناسایی کنند، افراد را بر اساس نمایه‌های شخصیتی تقسیم‌بندی کنند و ساختار معنایی کلمات را به طور خودکار ضبط نمایند و از آن برای دسته‌بندی اسناد استفاده کنند. با استفاده از دانش این دوره، فراگیران قادر خواهند بود انواع مختلف داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند و مدل‌های توصیفی و پیش‌بینی بسازند. لازم به ذکر است تمام مثال‌ها و تکالیف برنامه‌نویسی، در پایتون و با استفاده از نوت‌بوک‌های Jupyter خواهد بود.

به طور خلاصه، علاقه‌مندان در دوره آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین در سطح پیشرفته این موضوعات را یاد خواهند گرفت:

  • طبقه‌بندی، رگرسیون و تخمین احتمال شرطی
  • مدل‌های مولد و افتراقی
  • مدل‌های خطی و توسعه غیرخطی با استفاده از روش‌های هسته
  • روش‌های گروه: تقویت، بسته‌بندی، جنگل‌های تصادفی
  • یادگیری بازنمایی: خوشه‌بندی، کاهش ابعاد، رمزگذارهای خودکار و شبکه‌های عمیق

داوطلبان با شرکت در این دوره ضمن پشتیبانی از edX به طور رایگان تا ۱۸ اکتبر به مؤسسات و دانشگاه‌های کلاس جهانی دسترسی خواهند داشت.

استاد دوره آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین چه کسی است؟

این دوره را Sanjoy Dasgupta تدریس می‌کند. وی استاد علوم و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه کالیفرنیا سن دیگو است. او توانسته است از دانشگاه‌های هاروارد (در سال ۱۹۹۳) و برکلی (در سال ۲۰۰۰) در رشته علوم کامپیوتر فارغ‌التحصیل شود. زمینه‌های تخصصی وی شامل یادگیری بدون نظارت و الگوریتم‌ها است.

نکته مهم درباره ثبت‌نام دوره آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین

کاربران ایرانی به دلیل پاره‌ای از تحریم‌ها، برای ثبت‌نام دوره آموزش رایگان مبانی یادگیری ماشین با محدودیت مواجه هستند. لذا داوطلبان ایرانی باید یا با استفاده از فیلترشکن اقدام به ثبت‌نام کنند و هر بار که به پروفایل خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتماً فیلترشکن‌ آن‌ها روشن باشد، یا سعی کنند اکانت خود را با IP غیر از ایران ایجاد نمایند.
ثبت‌نام

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]