40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 همایش مجازی نمایشگاه هوش مصنوعی و کلان‌داده در آمریکای شمالی

همایش مجازی نمایشگاه هوش مصنوعی و کلان‌داده در آمریکای شمالی

در ادامه برگزاری کنفرانس‌های مجازی سالانه در ایالات متحده امریکا، در سال میلادی جاری سانتا کلارا میزبان برگزاری همایشی با موضوع «نمایشگاه هوش مصنوعی و کلان‌داده» است.

این رویداد مجازی در روزهای یازدهم و دوازدهم ماه مه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود و طبق برآوردهای حاصل از بررسی جدول زمان‌بندی‌ها هر روز ۹ ساعت را به خود اختصاص می‌دهد. در نتیجه انتظار می‌رود مجموعه نشست‌های این همایش مجازی از ۹ صبح آغاز شود و تا ۶ بعد از ظهر ادامه داشته باشد.

حضور در این همایش حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی برای علاقه‌مندان رایگان است و بر اساس تجربه برگزاری همایش‌های مشابه پیشین، تخمین زده می‌شود که میزان مشارکت در تشکیل جلسات آنلاین آن در حدود پنج هزار شرکت‌کننده باشد.

ویژگی‌های همایش

همایش مجازی نمایشگاه هوش مصنوعی و کلان‌داده، با هدف دانش‌افزایی در حوزه فناوری برگزار می‌شود. این همایش برای افراد حرفه‌ای ترقی‌خواه و بلندپروازی که در زمینه صنعت و فناوری به دنبال کشف آخرین نوآوری‌ها و اجرا و پیاده‌سازی صحیح داده‌ها و کشف استراتژی‌های کاربردی برای پیشبرد کسب‌وکارها هستند، سودمند است.

در این رویداد فناوری، فرصت کشف دستاوردهای نوجویانه علمی هوش مصنوعی برای علاقه‌مندان به فعالیت در شاخه‌های مختلف اقتصادی و خدماتی و بهداشتی فراهم آمده است. در جریان این همایش تأثیر فناوری‌ بر طیف وسیعی از صنایع از جمله تولید، حمل و نقل، زنجیره تأمین، بخش‌های قانونی و خدمات مالی، انرژی، خدمات آب و برق، بیمه، مراقبت‌های بهداشتی، خرده‌فروشی و موارد دیگر تحلیل و بررسی می‌شود.

شرکت‌کنندگان این همایش، که انتظار می‌رود تعداد آن‌ها به بیش از پنج هزار نفر برسد، تصمیم‌گیرندگان فناوری اطلاعات، توسعه‌دهندگان و طراحان، رؤسای نوآوری، افسران ارشد داده، دانشمندان ارشد داده، مدیران برند، تحلیلگران داده، استارت‌آپ‌ها و نوآوران و ارائه‌دهندگان فناوری از سراسر جهان خواهند بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود برخی از مدیران و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و بسیاری از دیگر فعالان عرصه فناوری به این برنامه بپیوندند.

موضوعات کلیدی همایش

کاوش جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌ها در حوزه هوش مصنوعی و کلان‌داده‌ها و بررسی تأثیر آن‌ها در بخش‌های مختلف صنعت، موضوع اصلی این همایش است؛ اما محورهای فرعی و دیگر موضوعات کلیدی همایش را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

ابهام‌زدایی از هوش مصنوعی، ایجاد سازمانی مبتنی بر هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، علم تصمیم‌گیری، بهبود فرآیند‌های کسب‌وکار در سازمان‌ها از طریق بهره‌گیری از اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA)، زیرساخت‌ها، پلتفرم‌ها، تجزیه و تحلیل داده‌ها، تجربه مشتری، دید رایانه، فناوری صوتی، پردازش زبان طبیعی (NLP)  و ربات‌های گفتگو.

سخنرانان همایش

سخنرانی‌های همایش نمایشگاه هوش مصنوعی و کلان‌داده، در قالب ارائه‌های انفرادی، بحث‌های پنل تخصصی و گفتگوی فایرساید (نوعی سخنرانی که هر یک از حضار در همایش حس می‌کند سخنران به طور مستقیم خطاب به او سخن می‌گوید) صورت می‌پذیرد و در آن بیش از ۲۵۰ سخنران دستاوردهای خود را در استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها ارائه می‌کنند و دانش بی‌نظیر صنعتی و تجربیات واقعی خود را با دیگر شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند.

از جمله سخنرانان این همایش می‌توان به متخصصان و مدیرانی چون دکتر ویکتوریا یوتی (مدیر و سرمهندس پژوهش شرکت کروگر)، سوبرامانیان لایر (مدیر هوش مصنوعی شرکت تارگت)، دکتر چینگ‌چو لیو (تحلیلگر داده‌های سازمانی)، دکتر ساتیام پریادرشی (مدیر عامل مرکز هند و همکار فناوری و دانشمند ارشد داده شرکت هالیبرتون)، آنند ساتیامورتی (مدیر ارشد بانک فلگستار)، لورا پاتل (مدیر تجزیه و تحلیل پیشرفته یو پی اس)، دیوید سویج (شرکت هاروی نش) و چانچال چاترجی (مدیر هوش مصنوعی سکوی ابری گوگل یا گوگل کلود) اشاره کرد.

برای حضور در این همایش مجازی به این لینک مراجعه کنید:

[button href=”https://10times.com/ai-expo-north-america” type=”btn-default” size=”btn-lg”]لینک حضور در همایش[/button]

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]