40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 آموزش پردازش زبان طبیعی با اکوسیستم هاگینگ فیس ؛ هاگینگ فیس هاب (قسمت اول فصل چهارم)

آموزش پردازش زبان طبیعی با اکوسیستم هاگینگ فیس ؛ هاگینگ فیس هاب (قسمت اول فصل چهارم)

چهارمین فصل از دوره آموزش پردازش زبان طبیعی با اکوسیستم هاگینگ فیس به موضوع هاگینگ فیس هاب می‌پردازد. همچنین می‌توانید از لینک انتهای مطلب به دیگر فصول و قسمت‌های این دوره آموزشی دسترسی داشته باشید.

هاگینگ فیس هاب Hugging Face Hub به یک پلتفرم مرکزی اطلاق می‌شود که فرصتِ کشف، استفاده و کمک به ارتقای پیشرفته‌ترین مدل‌ها و دیتاست‌ها را به کاربران می‌دهد. این پلتفرم از طیف گسترده‌ای از مدل‌ها میزبانی می‌کند و بیش از ده هزار موردِ آن در دسترس عموم مردم قرار دارد. فصل جاری به بررسی جامع این مدل‌ها پرداخته و نگاهی به دیتاست‌های موجود در فصل ۵ خواهد انداخت.

راه‌اندازی هاگینگ فیس هاب

مدل‌های موجود در Hub به ? Transformers یا حتی NLP محدود نیستند. برای نمونه، مدل‌های Flair و AllenNLP به NLP، Asteroid و pyannote به گفتار، timm به بینایی و غیره تعلق دارند. هر کدام از این مدل‌ها در قالب یک منبع Git میزبانی می‌شود. امکان ارائه نسخه‌های بیشتر و تکثیر آنها با Git میسر می‌گردد. اشتراک‌گذاری مدل در Hub به معنای این است که عموم کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. دیگر کاربران مجبور نیستند خودشان مدل را آموزش دهند و کار اشتراک و استفاده بسیار آسان شده است.

افزون بر این، اشتراک‌گذاری مدل در Hub به طور مستقیم از Inference API در آن مدل استفاده می‌کند. همه می‌توانند آن را به طور مستقیم در صفحه‌ی مدل آزمایش کنند؛ این کار می‌تواند با ورودی‌های اختصاصی و عناصر مناسب انجام گیرد. خبر خوب این است که اشتراک‌گذاری و استفاده از این مدل‌ها در Hub کاملاً رایگان می‌باشد! البته اگر می‌خواهید مدل‌ها را به صورت خصوصی به اشتراک بگذارید، می‌توانید از طرح‌های پولی Paid plans استفاده کنید. ویدئوی زیر نحوه‌ی کار با Hub را نشان می‌دهد.

برای اینکه بخش‌های بعدی را دنبال کنید، ایجاد حساب کاربری huggingface.co الزامی است. پس، همچنان‌که منابع را در هاگینگ فیس ایجاد و مدیریت می‌کنید، ایجاد حساب کاربری یادتان نرود.

برای دسترسی به دیگر فصل‌ها و قسمت‌های این دوره آموزشی به لینک زیر مراجعه کنید:

[button href=”https://hooshio.com/%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C/” type=”btn-default” size=”btn-lg”]آموزش پردازش زبان طبیعی[/button]

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]