40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 آموزش رایگان یادگیری برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون

آموزش رایگان یادگیری برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون

شرکت IBMمخفف (INTERNATIONAL BUSINESS MACHINES) یک شرکت معتبر چندملیتی در حوزه فناوری اطلاعات است. این شرکت بین‌المللى ماشین‌هاى تجاری، سابقه یک قرن حضور در مراحل مختلف تکامل اندیشه و فعالیت‌های بشرى را دارد و همواره جایگاه ویژه‌ای در جهان داشته است. شرکت IBM در نیویورک واقع شده و توانسته به مدت ۲۵ سال متوالی رکوردار ثبت اختراع در ایالات متحده آمریکا باشد. این شرکت معتبر در حوزه فناوری اطلاعات، دوره آموزشی برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون را به صورت مجازی و رایگان به مدت سه هفته برگزار می‌کند.

اطلاعات دوره برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون

شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون، نحوه ساخت پرس‌وجو در  Discovery را یاد خواهند گرفت که این امکان را می‌دهد، تا پاسخ‌ها و الگوها را از مخازن بزرگ داده نشان دهند. در مرحله بعد شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند، تا از Discovery برای استخراج اطلاعات مجموعه‌ای از بررسی‌ها برای هتل‌ها استفاده کنند. سپس، Discovery را با سایر سرویس‌های Watson ادغام می‌کنند، تا یک روبات چت بسازند که می‌تواند بهترین هتل‌ها را در یک شهر خاص ایالات متحده معرفی کند. با استفاده از این خدمات Watson، لایه‌های بیشتری از تجزیه و تحلیل اضافه می‌شود، تا به فرد کمک کند که بهترین هتل را بیابد. در پایان این دوره، شرکت‌کنندگان یک چت‌بات کاملا کارآمد با هوش مصنوعی خواهند ساخت. علاوه بر این، باید بتوانند خدمات آموزش‌داده‌شده در دوره را در مجموعه داده‌های خود اعمال کنند. این دوره به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد که چت‌روبات‌های پیچیده خود را ایجاد کنند.

دوره برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون در سطح متوسط برگزار خواهد شد و مقدمه‌ای برای توسعه و به‌کارگیری برنامه‌های کاربردی شناختی ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان برای شرکت باید با دانش اولیه برنامه‌نویسی شیء‌گرا و نحوه استفاده از خط فرمان،Node  آشنایی داشته باشند. همچنین حساب IBM Cloud، Git، ابزار خط فرمان IBM Cloud، یک ویرایشگر متن یا کد لازم است. این دوره به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و شروع آن در ۳۱ تاریخ ژوئیه خواهد بود.

مدرس دوره آموزشی برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون

Rav Ahuja مدرس این دوره خواهد بود که به عنوان مدیر، استراتژی رشد و ایجاد برنامه درسی و برنامه‌های مشارکتی را برای IBM رهبری می‌کند. او  در راه‌حل‌های آموزشی برای هوش مصنوعی علم داده تخصص دارد. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه مک‌گیل در رشته مهندسی است و رشته MBA را در دانشگاه غربی انتاریو خوانده است.

آنچه در دوره آموزشی برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون می‌آموزید

در دوره آموزشی برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون این برنامه‌ها آموزش داده می‌شود:

آموزش مفاهیم اساسی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی در ساخت و برنامه‌نویسی چت روبات‌ها و به کار بردن آن‌ها، ایجاد یک برنامه چت‌بات که به زبان طبیعی در IBM Cloud  تعامل داشته باشد و در نهایت ترکیب داده‌هایی که می‌توان برای استخراج احساسات، مفاهیم، ​​موجودیت‌ها و طبقه‌بندی با استفاده از Watson Discovery پرس‌وجو کند. در واقع، استفاده از Tone Analyzer وPersonality Insight، برای بررسی احساسات و ترجیحات مشتریان هتل‌ها از اهداف این دوره است.

هوش مصنوعی با واتسون

سرفصل دروس برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون

سرفصل دوره آموزشی برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون از این قرارند:

آزمایشگاه ۱: ساخت روبات چت واتسون، نمای کلی دستیار واتسون، مستقر کردن دستیار واتسون، وارد کردن فضای کاری و ایجاد اهداف، موجودیت‌ها و گفت‌وگو، اضافه کردن شرایط پاسخ چندگانه برای یک هدف خاص،
اضافه کردن پاسخ‌هایی برای مقاصد دیگر.

آزمایشگاه ۲: ایجاد پرس‌وجو با استفاده از Watson Discovery، بررسی اجمالی Watson  Discovery، دسترسی به مجموعه اخبار در ابزارDiscovery ، درک ساختار داده، جست‌وجو داده‌ها با استفاده از فیلترها، استفاده از پارامتر query، بازیابی متن‌های طولانی‌تر از داده‌ها، استفاده از Discovery Trainer برای بهبود ارتباط.

آزمایشگاه ۳: تقویت یک روبات چت با Discovery، دریافت کد شروع و اعتبار، ادغام Discovery با روبات چت.

آزمایشگاه ۴: وارد کردن داده‌ها درDiscovery ، پیدا کردن بینش‌های اساسی در داده‌ها.

آزمایشگاه ۵: تجزیه و تحلیل لحن از نظرات هتل‌ها، نمای کلی تحلیلگر تن واتسون، مستقرسازی سرویس Tone Analyzer، تجزیه و تحلیل لحن در بررسی هتل، تست تجزیه و تحلیل لحن.

آزمایشگاه ۶: تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتری، بررسی اجمالی بینش شخصیت واتسون، مستقرسازی سرویسPersonalityInsights ، دریافت مشخصات فرد، امتحان نهایی.

توضیحات مهم درباره ثبت‌نام در این دوره

لازم به ذکر است به علت پاره‌ای از تحریم‌ها، کاربران ایرانی برای ثبت‌نام در دوره برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی با واتسون با محدودیت مواجه هستند. لذا لازم است داوطلبان با استفاده از فیلترشکن نسبت اقدام به ثبت‌نام خود اقدام کنند و هر بار که به حساب کاربری خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتما از فیلترشکن‌ استفاده کنند. همچنین بهتر است که داوطلبان سعی کنند حساب خود را باIP غیر از ایران ایجاد کنند.

ثبت‌نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]