40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 هوش مصنوعی وکیل کمک می‌کند تا شما پول پس‌انداز کنید!

هوش مصنوعی وکیل کمک می‌کند تا شما پول پس‌انداز کنید!

یک برنامه کاربردی وکالت که به آن «رُباتِ وکیل» نیز می‌گویند، می‌تواند به شما کمک کند در هنگام پرداخت صورت‌حساب‌های ماهانه خود، پول صرفه‌جویی کنید.

این برنامه که مبتنی بر هوش مصنوعی است، DoNotPay نام دارد و در حقیقت یک سرویس چت‌بات حقوقی است که توسط کارآفرین بریتانیایی‌-آمریکایی «جاشوا برودر» تأسیس ‌شده است.

پس انداز پول با هوش مصنوعی

این سرویس در ابتدا برای دعوای حقوقی بلیت‌های پارکینگ در بریتانیا ساخته ‌شده بود، اما به‌تازگی کمک کرده تا در مورد صورت‌حساب پهنای باند و تلفن، کاربران از شرکت موردنظر تخفیف بگیرند و تا ۱۲۰ پوند در ماه صرفه‌جویی کنند.

این سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی که بر روی رایانه‌های شخصی کار می‌کند، «اولین رُبات وکیل جهان» نام دارد؛ این سرویس از یک برنامه هوش مصنوعی، مشابه چت‌بات‌های OpenAI استفاده می‌کند.

جاشوا برودر سازنده این سرویس در مصاحبه‌ای با مجله PC گفته است: «اصل ماجرا این است که هدف DoNotPay کمک به مصرف‌کنندگان در مبارزه با شرکت‌های بزرگ است.»

او سپس اضافه کرد: «این برنامه هوش مصنوعی کمی بیش‌ازحد مؤدبانه است و به همه‌چیز پاسخ می‌دهد، اما برای تخفیف گرفتن همین هم کافی است.»

در یک ویدئوی جدید، چت‌بات وکیل را می‌توان درحالی‌که با نماینده Comcast مذاکره می‌کند، در عمل مشاهده کرد. DoNotPay نسبت به خدمات Xfinity ابراز نگرانی می‌کند و حتی تهدید می‌کند که اقدام قانونی انجام خواهد داد. در پاسخ، نماینده Comcast با پیشنهاد کاهش ۱۰۰ دلار از صورت‌حساب اینترنت ماهانه مشتری تلاش می‌کند تا این ربات وکیل را آرام کند. درنهایت پس از مدتی مذاکره، برنامه هوش مصنوعی «پرداخت نکن» می‌تواند مبلغ قبض اینترنت کاربر را تا ۱۲۰ دلار کاهش دهد.

برودر این تعامل را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت و در آن‌جا نوشت: «اینجاست! اولین صورت‌حساب شرکت کام‌کَست با کمک هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی مورد مذاکره قانونی قرار گرفت و عملیات صددرصد موفقیت‌آمیز بود.»

او در توییتی دیگر ادامه داد: «رُبات‌ِ ما، چت‌بات DoNotPay با آدرس @ ChatGPT با نماینده شرکت Comcast  صحبت می‌کند تا یکی از مهندسان ما ماهانه ۱۲۰ دلار در صورت‌حساب اینترنت خود صرفه‌جویی کند.»

او همچنین خاطرنشان کرد که این فناوری به‌زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و روی فرم‌های آنلاین، چت و ایمیل نیز کار خواهد کرد.

برودر در مصاحبه‌ای با مجله The Verge می‌گوید: «در پنج سال گذشته، ما عمدتاً از سیستم‌های مبتنی بر قوانین حقوقی استفاده کرده‌ایم و منظور من از آن الگوهای حقوقی در دادگاه است. ما این هوش مصنوعی را طوری آموزش داده‌ایم که مانند یک وکیل حقیقی برای مصرف‌کنندگان باشد و من تصور می‌کنم دعواهای حقوقی که می‌توانیم به آن رسیدگی کنیم، همین حالا هم به میزان قابل‌توجهی افزایش‌ یافته است؛ چراکه ما می‌توانیم مواردی که پیگیری آن برای شما دشوار است را، به‌جای شما پیگیری کنیم و از شرکت‌ مقابل جوابی درست بگیریم.»

این شرکت در سال ۲۰۱۵ توسط Browder تأسیس شد و در حال حاضر دفتر مرکزی آن در Midvale یوتا قرار دارد.

به گفته Rehack، DoNotPay یک برنامه قابل دانلود است که کاربران می‌توانند با پرداخت ۳۶ دلار از قبل به آن دسترسی داشته باشند.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]