40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 وبینار یادگیری ماشین (معرفی، منابع، پیش‌نیازها و غیره)

وبینار یادگیری ماشین (معرفی، منابع، پیش‌نیازها و غیره)

وقتی ماشین‌ها با استفاده از مثال‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود یا تجربیات خودشان، مواردی را بیاموزند، از علم یادگیری ماشین استفاده شده است. در حقیقت یادگیری ماشین یعنی بهره‌گیری از الگوریتم برای طراحی یک ماشین به شکلی که نیاز نباشد صراحتا برای آن برنامه‌ریزی شود یا تک‌تک اقدامات به آن دیکته شود و با این شرایط قادر به یادگیری باشد.

شروع فرایند یادگیری ماشین با مشاهدات یا داده‌ها هستند. یعنی استفاده از مثال‌ها، تجارب مستقیم و دستورالعمل‌ها برای رسیدن به یک الگو در داده‌ها که منجر به تصمیم‌گیری بهتر شود. اصلی‌ترین هدف علم یادگیری ماشین این است که به کامپیوتر اجازه دهیم بدون دخالت و کمک انسان به طور خودکار یادگیری داشته باشد و بتواند اقداماتش را مطابق با علمی که یاد گرفته تنظیم کند.

اگر تا اینجا این توضیحات توانست توجه شما را به علم یادگیری ماشین جلب کند، یا پیش‌از این با این علم آشنا بودید و به یادگیری آن علاقه داشتید، خبر خوب برای شما این است که ایسمینار اقدام به برگزاری وبینار یادگیری ماشین کرده است. در این وبینار یادگیری ماشین قرار است به مبانی علم یادگیری ماشین ازجمله معرفی یادگیری نظارت‌شده، معرفی یادگیری بدون نظارت، معرفی یادگیری تقویتی، معرفی الگوریتم‌های یادگیری نظارت‌شده، معرفی الگوریتم‌های یادگیری نظارت‌نشده، معرفی منابع و همچنین معرفی پیش‌نیازها پرداخته شود.

سرفصل‌های درنظر گرفته شده برای وبینار یادگیری ماشین، پیش‎نیازها، معرفی یادگیری ماشین و داده‌کاوی، یادگیری نظارت‌شده، الگوریتم‌های یادگیری نظارت شده، یادگیری بدون ناظر، معرفی الگوریتم یادگیری بدون ناظر و معرفی یادگیری تقویتی هستند که قرار است توسط صدرا صدیقین، مدرس علوم مربوط به کامپیوتر سایت ایسمینار، تدریس شود.

شروع این وبینار یادگیری ماشین ۵ خرداد در ساعت ۱۷ خواهد بود و مدت زمان آن ۲ ساعت درنظر گرفته شده است. علاقه‎‌مندان از طریق لینک زیر می‌توانند به صفحه این وبینار در سایت ایسمینار دسترسی داشته باشند.

ثبت نام

آخرین اخبار و رویدادهای هوش مصنوعی را با هوشیو دنبال کنید.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]