40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه بریتیش کلمبیا برگزار می‌کند: دوره رایگان کدنویسی با داده‌های پیچیده

دانشگاه بریتیش کلمبیا برگزار می‌کند: دوره رایگان کدنویسی با داده‌های پیچیده

دانشگاه بریتیش کلمبیا از معتبرترین دانشگاه‌های کانادا محسوب می‌شود و جزو ۲۵ دانشگاه عمومی برتر جهان شناخته می‌شود. سطح تحقیقات علمی در این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی QS، اعتبار قابل‌ قبولی کسب کرده و هم‌اکنون در موضوعاتی چون جغرافیا، مهندسی معدن و موضوعات مربوط به ورزش پیشرفت داشته است. از مزیت‌های دانشگاه بریتیش کلمبیا پذیرش دانشجو از سراسر جهان است و هم‌اکنون حدود ۵۲۶۴۲ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند؛ این دانشگاه هر سال دوره‌هایی مربوط به موضوعات مختلف علم برگزار می‌کند که افراد از سراسر جهان می‌توانند تنها با ثبت‌نام ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کنند.

دوره کدنویسی با داده‌های پیچیده شما را در معرض موارد اضافی در روش طراحی قرار می‌دهد که نوشتن کدی با ساختار خوب و آزمایش‌شده را آسان می‌کند. از آنجا که دوره کدنویسی با داده‌های ساده نیز در این دانشگاه ارائه شده است برای آشنایی بیشتر و تسلط بر اصول اولیه یادگیری داده‌های پیچیده، پیشنهاد می‌شود ابتدا در دوره کدنویسی با داده‌های ساده شرکت کنید.

مدت زمان این دوره ۶ هفته است و شرکت در آن رایگان است. این دوره طی ۲ الی ۳ ساعت در هفته برگزار می‌شود؛ فیلم‌های این دوره همچنان در دسترس کاربران در اینترنت قرار خواهد گرفت و امکان پیشرفت در یادگیری، بستگی به میزان استفاده کاربر از این دوره دارد. همانطور که الزامات برنامه شما پیچیده‌تر می‌شود، متوجه خواهید شد که افزودن‌های ساده به روش طراحی، نوشتن کدهای ساختارمند را آسان می‌کند. با یادگیری نحوه دریافت داده‌های رایج و ساختارهای کنترلی با استفاده از ذهن، برنامه‌های شما کوتاه‌تر و بهتر آزمایش می‌شوند. شروع کلاس‌ها از چهارده ژوئن سال جاری خواهد بود.

مطالبی که در دوره کدنویسی با داده‌های پیچیده آموزش داده خواهند شد

شناسایی مشترکات در تعاریف و عملکرد داده‌ها

تأکید بر کیفیت داده‌ها در سیستم‌های سازمانی افزایش یافته است؛ زیرا پردازش داده‌ها به طور پیچیده‌تر با عملیات تجاری مرتبط شده است و سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای از تجزیه و تحلیل داده‌ها برای کمک به تصمیم گیری‌های تجاری استفاده می کنند. مدیریت کیفیت داده جزء اصلی فرآیند کلی مدیریت داده است و تلاش‌های بهبود کیفیت داده اغلب به برنامه‌های حاکمیت داده‌ها مرتبط است که هدف آن اطمینان از قالب‌بندی و استفاده مداوم داده‌ها در سراسر سازمان است.

چگونه با استفاده از انتزاع از تکرار جلوگیری کنیم؟

ایده اصلی این است که تا زمانی که کد کافی، برای شناسایی یک الگو وجود نداشته باشد، تکرار اجتناب‌ناپذیر و حتی ضروری است. برای فراتر رفتن از آن، تکرار پس از انتزاع باقی می‌ماند. چیزی که پس از «کپی کردن» برخی کدها باقی می‌ماند، ارجاع به چکیده است، خواه فراخوانی تابع یا نام شی باشد.

نحوه طراحی توابع که بر روی نمودارها کار می‌کنند

توابع مقادیر منفرد (اعداد صحیح، شناورها، بردارها) را به جای داده‌های تصویر (مجموعه کل پیکسل‌ها) پردازش می‌کنند. توابع نیز گراف‌هایی با شبکه‌های گره هستند، اما گره‌های مورد استفاده و رابط با گراف‌های مواد معمولی متفاوت است. گردش کار کاملاً مبتنی بر عملیات ریاضی است و هیچ تصویر کوچکی پیش‌نمایش تصویر را نشان نمی‌دهد، و آن را به روشی بسیار پیشرفته‌تر برای کار با Substance 3D Designer تبدیل می‌کند.

چگونه برنامه‌هایی طراحی کنیم که در یک فضای مشکل، به جستجوی یک راه‌حل معتبر بپردازند

فضای مشکل جایی است که محصولی که می‌سازید قرار است تمام نیازهای کاربر را برآورده کند. این مرحله جایی است که شما اطلاعات کافی در مورد گروه هدف و بازار دارید تا بتوانید نوع مناسبی از محصول را بسازید.

کدنویسی با داده‌های پیچیده

ویژگیهای دوره کدنویسی با داده‌های پیچیده

مؤسسه برگزارکننده این دوره دانشگاه بریتیش کلمبیا است. شرکت در این دوره ،نیازی به پیش‌نیاز ندارد اما اگر شخصی با کدنویسی آشنایی نداشته باشد، می‌تواند ابتدا در دوره کدنویسی با داده‌های ساده که توسط این دانشگاه برگزار می‌شود، شرکت کند. موضوع این دوره مربوط به علوم کامپیوتر و داده‌نویسی با کدهای پیچیده است و در سطح مقدماتی برگزار می‌شود.

پیشنیازها

زبان: انگلیسی

زیرنویس فیلم‌های آموزشی: انگلیسی

برنامه‌های مرتبط: برنامه MicroMasters در توسعه نرم‌افزار

درباره مربیان

Gregor Kiczales، استاد این دوره، استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه بریتیش کلمبیا و عضو انجمن ماشین‌های محاسباتی است. هدف تحقیقاتی طولانی مدت او که در این دوره ادامه یافت، این است که برنامه نویسان را قادر سازد تا برنامه‌هایی بنویسند که تا حد امکان شبیه طراحی آنها باشد.

چه کسانی میتوانند در این دوره شرکت کنند؟

شرکت در این دوره برای همگان آزاد و رایگان است؛ اما از آنجا که به دلیل وجود تحریم‌ها دسترسی کاربران ایرانی به دوره‌های آموزشی محدود شده، حتماً برای ثبت‌نام در این دوره از فیلترشکن استفاده کنید و آی‌پی‌تان را به آی‌پی دیگری غیر از کشور ایران تغییر دهید. همچنین برای هربار ورود به سایت مطمئن شوید که فیلترشکن روشن است تا بتوانید از دوره‌ها استفاده کنید.

ثبت‌نام

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]