40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه استنفورد برگزار می‌کند:آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین»

دانشگاه استنفورد برگزار می‌کند:آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین»

یادگیری ماشین(Machine Learning) زیرمجموعه‌ای از هوش مصنوعی است که بر تجزیه‌و‌تحلیل و تفسیر الگوها و ساختار داده‌ها متمرکز است. به بیانی دیگر، یادگیری ماشین زمینه‌ای از علوم کامپیوتر محسوب می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند، تا ماشین بدون اینکه برنامه‌نویسی شده باشد، یاد بگیرد.

دوره آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین» با همکاری DeepLearning.AI و Stanford Online برگزار می‌شود و در آن به علاقه‌مندان اصول یادگیری ماشینی و نحوه استفاده از تکنیک‌های آن را برای ساخت اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی در دنیای واقعی آموزش داده می‌شود.

اطلاعاتی درباره این دوره

در این دوره که به طور آنلاین برگزار خواهد شد و ثبت‌نام آن از ۲ ژانویه شروع شده است، به طور ویژه یادگیری ماشین آموزش داده می‌شود. به طور کلی در این دوره، ساخت مدل‌های ML با NumPy و scikit-learn، ساخت و آموزش مدل‌های نظارت‌شده برای پیش‌بینی و وظایف طبقه‌بندی باینری (خطی، رگرسیون لجستیک) آموزش داده می‌شود. برای تنظیم برنامه‌ریزی خود بهتر است پس از ثبت‌نام در این دوره ۹ ساعت در هفته وقت بگذارید، تا بتوانید حدوداً سه‌ماهه دوره آموزشی خود را تکمیل نمایید.

دوره آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین» شامل سه بخش است:

بخش اول: یادگیری ماشین نظارت‌شده: رگرسیون و طبقه‌بندی

بخش دوم: الگوریتم‌های یادگیری پیشرفته

بخش سوم: یادگیری بدون نظارت، توصیه‌کنندگان، یادگیری تقویتی

در این دوره چه چیز خواهید آموخت؟

فراگیران در این دوره موضوعات زیر را آموزش خواهند دید:

  • ساخت و آموزش شبکه عصبی با TensorFlow برای انجام طبقه‌بندی چندکلاسه
  • ساخت و استفاده از درختان تصمیم و روش‌های مجموعه‌درختی
  • به‌کارگیری بهترین شیوه‌ها برای توسعه ML و استفاده از تکنیک‌های یادگیری بدون نظارت از جمله خوشه‌بندی و تشخیص ناهنجاری
  • ساخت سیستم‌های توصیه‌گر با رویکرد فیلتر مشترک و روش یادگیری عمیق مبتنی بر محتوا و ساخت یک مدل یادگیری تقویتی عمیق

مدرسان دوره

یکی از مدرسان حرفه‌ای دوره آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین» Andrew NG است. وی استاد دانشکده علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد و سرپرست آزمایشگاه هوش مصنوعی استنفورد است. او با تألیف بیش از ۱۰۰ مقاله تحقیقاتی در یادگیری ماشین، رباتیک و زمینه‌های مرتبط، یک آینده‌نگر هوش مصنوعی است که تحقیقات انتقادی را در دانشگاه استنفورد و کارهای پیشگامانه برای پیشرفت در زمینه هوش مصنوعی رهبری کرده است.

علاقه‌مندان در پایان این دوره تخصصی بر مفاهیم کلیدی تسلط خواهند یافت و دانش عملی برای به کارگیری سریع و قدرتمند یادگیری ماشینی در مسائل چالش‌برانگیز دنیای واقعی را به دست خواهند آورد. در واقع، اگر به دنبال ورود به هوش مصنوعی یا ایجاد حرفه‌ای در یادگیری ماشین هستید، تخصص جدید یادگیری ماشین بهترین مکان برای شروع است.

Aarti Bagul یکی دیگر از مدرسان دوره آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین» است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر از استنفورد و لیسانس در علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نیویورک با بالاترین افتخارات است. او به ساخت و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های یادگیری ماشین در صندوق هوش مصنوعی کمک کرده است.

Eddy Shyu نیز یکی دیگر از مدرسان این دوره است. وی یکی از رهبران محصولات در DeepLearning.AI است و تیم‌هایی را رهبری می‌کند که تخصص یادگیری ماشین، تکنیک‌های پیشرفته TensorFlow و همچنین تخصص پردازش زبان طبیعی و هوش مصنوعی برای پزشکی را ساخته‌اند.

Geoff Ladwig هم یکی از مدرسان این دوره است. وی به عنوان یک دانشجوی یادگیری عمیق و یک مربی برای تخصص یادگیری عمیق شروع به کار کرد. او به عنوان مشاور در تخصص پردازش زبان طبیعی و به عنوان مهندس برنامه درسی در تخصص یادگیری ماشین فعالیت داشت.

نکته مهم برای ثبت‌نام

به دلیل پاره‌ای از تحریم‌ها، کاربران ایرانی برای ثبت‌نام دوره آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین» با محدودیت مواجهند. به همین دلیل آن‌ها باید یا با استفاده از فیلترشکن اقدام به ثبت‌نام کنند و هر بار که به پروفایل خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتماً فیلترشکن‌ آن‌ها روشن باشد، یا سعی کنند اکانت خود را با IP غیر از ایران ایجاد نمایند.

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]