40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 دومین رویداد جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار شد

دومین رویداد جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برگزار شد

آئین افتتاحیه جایزه هوش مصنوعی ایران (IAAA) با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روز ۲۰ تیرماه با حضور بیش از صد استارتاپ برگزار شد. در این مراسم، «شقایق حق جوی جوانمرد»، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی، «سید محمد مهدوی»، دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، و گروهی از فعالان فناور، دانشگاهیان و علاقمندان به حوزه هوش مصنوعی حضور داشتند.

«ایمان کریمی»، دبیر جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران، درباره اهمیت هوش مصنوعی، اظهار کرد:« امروز هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری‌های کلیدی به جایگاه اساسی در جهان پیشرفته رسیده است و کشورهایی که به این دانش دسترسی دارند، می‌توانند در زمینه‌های مختلفی از جمله صنعت و اقتصاد تأثیرگذار باشند.»

جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (iAAA)، یکی از سری مسابقات مسئله‌محور بنیاد ملی نخبگان است که به آموزش و پرورش علاقه‌مندان به این فناوری در کشور می‌پردازد. این مسابقه به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده و با ارائه آموزش‌های مورد نیاز، علاقمندان را به مسائل جدی صنعتی در حوزه هوش مصنوعی آشنا می‌سازد و آن‌ها را در حل مسائل واقعی در این زمینه یاری می‌رساند.

مسابقه توسط آکادمی دیپ‌نکس، ستاد علوم شناختی، آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز و بنیاد ملی نخبگان برگزار شد و شرکت‌کنندگان پس از یک دوره آموزش و تعامل سه ماهه، به حل یک مسئله واحد پرداخته و نتایج خود را ارائه می‌دهند. افراد و تیم‌های برگزیده فرصت دارند که به عنوان برترین‌ها شناخته شوند و به جایزه بزرگ مالی مسابقه دست یابند.

شرکت در این رویداد علاوه بر فرصت کسب جایزه مالی، امکاناتی همچون استخدام، سرمایه‌گذاری در تیم‌های برتر، و توسعه مهارت‌های نرم و توانایی کار تیمی را فراهم می‌آورد. همچنین، شرکت در این مسابقه برای دانشجویان و علاقه‌مندان در زمینه هوش مصنوعی امکاناتی چون آموزش تخصصی، راه‌اندازی کسب و کار و ارائه گواهینامه تخصصی را به وجود می‌آورد.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]