40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 قهرمان لیگ های معتبر فوتبال اروپا را بشناسید ؛ هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد

قهرمان لیگ های معتبر فوتبال اروپا را بشناسید ؛ هوش مصنوعی پیش‌بینی کرد

مرکز تحقیقات سایس (CIES) در شرایطی که دوره جدید لیگ‌های فوتبال در اکثر کشورهای دنیا به تازگی آغاز شده‌اند، با استفاده از آمار مربوط به بازی‌های اول و فناوری هوش مصنوعی، اقدام به پیش‌بینی قهرمان لیگ های معتبر فوتبال اروپا کرده است.

به گزارش هوشیو و به نقل از فوتبالی، دور جدید رقابت‌های لیگ فوتبال بیشتر کشورها به تازگی آغاز شده و تیم‌ها اولین قدم‌هایشان را برداشته‌اند. در دنیای فوتبال که تا آخرین دقیقه هر احتمالی وجود دارد، پیش‌بینی امری امکان نا‌پذیر است. اما این امر امکان ناپذیر بسیار لذت‌بخش است؛ به حدی که همه فوتبال‌دوستان دوست دارند از ابتدای راه تیم قهرمان را حدس بزنند و تا پایان لیگ مسابقات را دنبال کنند که ببینند حدسشان درست بوده یا نه.

قهرمان لیگ های معتبر فوتبال اروپا

مرکز تحقیقات سایس اما با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و همچنین بررسی نتایج هفته‌های آغازین مسابقات و نتایج تیم‌ها اقدام به پیش‌بینی قهرمان لیگ های معتبر فوتبال اروپا کرده است. این مدل هوش مصنوعی که از آن برای پیش‌بینی استفاده کردند، به غیر از تیم‌های قهرمان، تیم‌هایی که در رده دوم، سوم و چهارم قرار می‌گیرند را هم مشخص کرده است. اقدام جالب دیگر این مدل هوش مصنوعی این است که تیم‌های صعودکننده به لیگ کنفرانس را هم حدس زده است.

قهرمان لیگ های معتبر فوتبال اروپا

لالیگا اسپانیا

بر اساس پیش‌بینی هوش مصنوعی در لالیگا رئال مادرید قهرمان شده و تیم‌های اتلتیکومادرید، بارسلونا و سویا به ترتیب در رده‌های بعد قرار می‌گیرند. والنسیا سهمیه لیگ اروپا را کسب می‌کند و ویارئال به لیگ کنفرانس خواهد رفت.

لیگ برتر انگلیس

در جزیره منچسترسیتی قهرمان خواهد شد و منچستریونایتد، لیورپول و چلسی سهمیه لیگ قهرمانان خواهند گرفت. تاتنهام تیم پنجم می‌شود و اورتون با سرمربی‌گری رافا بنیتس ششم خواهد شد. لسترسیتی هم به عنوان تیم هفتم به لیگ کنفرانس خواهد رفت.

سری آ ایتالیا

در ایتالیا طبق پیش‌بینی هوش مصنوعی اینتر که هدایت آن را اینزاگی به عهده دارد، قهرمان خواهد شد. میلان، ناپولی و رم در رده‌های دوم تا چهارم می‌ایستند و آتالانتا و یوونتوس راهی لیگ اروپا خواهند شد.

بوندسلیگا آلمان

در آلمان هم بایرن مونیخ قرار است قهرمان شود. وولفسبورگ، دورتموند، لورکوزن، لایپزیش و مونشن‌گلادباخ در رده‌های دوم تا ششم قرار می‌گیرند

لوشامپیونه فرانسه

حدس زدن در این باره شاید خیلی سخت نباشد. پاری‌سن ژرمن که به تازگی مسی را هم خریده قرار است قهرمان شود و مارسی، لیون، موناکو، لیل و نیس تیم‌های دوم تا ششم خواهند بود.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]