Filter by دسته‌ها
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 هوش مصنوعی در فیفا 22 شگفتی آفرید؛ قرار است روی صندلی میخکوب شوید

هوش مصنوعی در فیفا 22 شگفتی آفرید؛ قرار است روی صندلی میخکوب شوید

طبق اعلام رسمی، انتظار علاقه‌مندان بازی فیفا در تاریخ یکم اکتبر (9 مهر) به سر خواهد آمد. کمپانی EA Sports بازی فیفا 22 برای کنسول‌های بازی پلی‌استیشن5، پلی‌استیشن4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری اس، ایکس‌باکس وان و پی‌سی را عرضه خواهد کرد.

نکته قابل توجه فیفا 22 اما استفاده از تکنولوژی جدید به نام هایپرموشن HyperMotion است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای واقعی‌تر کردن تجربه بازیکنان استفاده کرده است. طبق اعلام Electronic Arts تکنولوژی هایپرموشن فیفا 22 قرار است تحولی در دنیای بازی‌های فوتبال ایجاد کند.

تکنولوژی هایپرموشن فیفا 22

 

برای ساخت این تکنولوژی بازیکنان فوتبال که به زمین بازی رفته‌اند، لباس‌های Xsens پوشیده‌اند. از این طریق EA توانسته حجم فوق‌العاده‌ای از داده‌های باکیفیت مربوط به حرکات بدن بازیکنان را جمع‌آوری کند. این داده‌ها قرار است مبنای ظاهر و حرکات بازیکنان و تیم‌ها باشند. طبق اعلام شرکت سازنده فیفا 22، با این تکنولوژی حرکات بازیکنان در بازی، بیشتر شبیه خود واقعی آن‌ها در زمین بازی خواهد بود.

با استفاده از هایپرموشن و داده‌های به دست آمده از لباس‌های Xsens، کمپانی سازنده فیفا‌‌‌ 22 موفق شده بیش از چهار هزار انیمیشن باکیفیت برای جایگذاری در بازی آماده کند. هریک از این چهار هزار انیمیشن برای به وجد آوردن بازیکنان کافی خواهند بود.

همچنین استفاده از این تکنولوژی در بازی فیفا 22 منجر به عملکرد بهتر خود بازی هم شده است. برای مثال مهاجمین می‌توانند با سرعت 6 برابر بیشتر در هر ثانیه نسبت به نسخه‌های قدیمی‌تر، تصمیم بگیرند.

مدافعان هم با استفاده از تکنولوژی هایپرموشن بازسازی شدند و در نتیجه آن تیم‌ها انسجام بهتری دارند. با بهبود عملکرد مدافعان، بازیکنان بیش از قبل یکپارچه بازی خواهند کرد.

آخرین تاثیر استفاده از این تکنولوژی هم جذابیت بیشتر در نبردهای تک‌به‌تک بوده است. هایپرموشن باعث شده تا این صحنه‌های بازی طبیعی‌تر جلوه کنند.

دیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.