پوشش رسانه‌ای جیتکس ۲۰۲۴ | با ما همراه باشید

Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 شتابدهنده نیروان با اخذ تائیدیه دانش‌بنیان شد

شتابدهنده نیروان با اخذ تائیدیه دانش‌بنیان شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شتابدهنده نیروان، یک شرکت شتابدهنده تخصصی در حوزه انرژی و هوش مصنوعی است که با همکاری گروه توسعه بندا، هیربدان، بنسا، خوشه و همتک و در سال 1398 تاسیس شده است. طبق اعلام رسمی این شرکت از طریق شبکه‌های اجتماعی‌اش، نیروان به تازگی موفق به اخذ تائیدیه دانش‌بنیان از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان شده است.

شتابدهنده‌ها شرکت‌هایی هستند که در ایده‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌کنند. این شرکت‌ها به صاحبان ایده‌ها کمک می‌کنند تا تعریفی صحیح و نمونه اولیه مناسبی از کالا یا خدماتی که قصد نوآوری در آن صنعت دارند، ارائه کنند.

همچنین شتابدهنده‌‌ها در تعیین هویت مشتریان هدف و تامین منابعی مانند سرمایه و نیروی کار به صاحبان ایده کمک می‌کنند. البته این شرکت‌ها برنامه‌هایشان را برای مدت زمانی محدود و معمولا 3 ماهه ارائه می‌دهند و در این مدت سعی می‌کنند با ارائه خدمات آموزشی، مقداری سرمایه و محل کار برای صاحبان ایده‌ها، به آن‌ها برای رسیدن به هدفشان کمک کنند.

شتابدهنده نیروان هم یکی از شرکت‌هایی است که با تامین زیرساخت‌ها و از طریق کاهش زمان و هزینه و ارائه خدمات متناسب، به یاری صاحبان ایده خواهد آمد. این شرکت در آغاز خدماتی مانند پیش‌شتابدهی، منتورینگ، فضای کار اشتراکی، کارگاه آموزشی و غیره را به صاحبان ایده ارائه می‌دهد.

این شرکت اما به تازگی اعلام کرده که تائیدیه دانش‌بنیان از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان را کسب کرده و تبدیل به شرکتی دانش‌بنیان شده است.

از طرفی شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌هایی هستند که در راستای افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری‌سازی نتایج تحقیق و توسعه در حوزه فناوری برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می‌شوند.

حالا با اخذ تائیدیه دانش‌بنیان از کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توان نیروان را یک شرکت شتابدهنده دانش‌بنیان نامید.

جدیدترین اخبار هوش مصنوعی ایران و جهان را با هوشیو دنبال کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]