40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت برگزار می‌کند: توربو ویژن، دوره تخصصی بینایی ماشین

کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت برگزار می‌کند: توربو ویژن، دوره تخصصی بینایی ماشین

توربو ویژن، تخصصی‌ترین دوره بینایی ماشین کشور، زمستان امسال توسط کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت برگزار خواهد شد.

به گزارش هوشیو و طبق اخبار منتشر شده در وبلاگ مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، بینایی ماشین نقش مهمی در برنامه‌های تشخیص چهره دارد. این فناوری‌ باعث می‌شود رایانه‌ها تصاویر چهره افراد را با هویت آن‌ها مطابقت بدهند. الگوریتم‌های بینایی ماشین ویژگی‌های چهره را در تصاویر شناسایی کرده و آن‌ها را با پایگاه‌های اطلاعاتی پروفایل‌های چهره مقایسه می‌کنند. فناوری آینده بستگی زیادی به بینایی ماشین دارد و بازار بر این اساس رشد خواهد کرد. به همین مناسبت کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت همانند سال‌های پیش، با تکیه‌ بر دانش و توانمندی اساتید خبره در حوزه هوش مصنوعی، به منظور ارتقا علم و دانش علاقه‌مندان این حوزه، دوره‌هایی آموزشی برگزار خواهد کرد.

توربو ویژن

دوره توربو ویژن

این دوره که به‌صورت حضوری و غیرحضوری به همراه کارگاه‌های عملی و منتورشیپ توسط اساتیدی از دانشگاه تهران، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی و متخصصان بینایی ماشین مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت برگزار می‌شود، ظرفیت پذیرش 30 نفر را دارد. در انتهای دوره نیز به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر حضور در دوره ارائه خواهد شد.

دوره توربو ویژن پنج‌شنبه و جمعه‌های هر هفته به مدت 100 ساعت به همراه 8 ساعت آموزش رایگان توسط بهترین اساتید بینایی ماشین به‌عنوان هدیه برگزار خواهد شد. این دوره همچنین یک فرصت استثنایی جهت استخدام در تیم بینایی ماشین پارت نیز خواهد بود.

کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت با برگزاری دوره توربو ویژن به‌عنوان تخصصی‌ترین دوره بینایی ماشین کشور، با حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت، دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران، مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد)، پارک علم و فناوری پردیس و کارخانه نوآوری آزادی، سعی دارد با برگزاری کارگاه‌های عملی و کاربردی در حوزه بینایی ماشین، شرکت‌کنندگان را آماده فعالیت در این زمینه کند.

سرفصل‌های دوره شامل پردازش تصویر کلاسیک، معرفی یادگیری عمیق با استفاده از CNNها، ردیابی و شناسایی رفتار، تشخیص آنومالی با یادگیری عمیق، روش‌های تبدیل دنباله به دنباله با کاربرد در بینایی ماشین و تشخیص اشیاء و تشخیص چهره هستند.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام در دوره توربو ویژن جمعه 14 آبان است. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند می‌توانند جهت ارسال اطلاعات و رزومه خود از طریق سایت کالج تخصصی هوش مصنوعی پارت که لینک آن در زیر آورده شده، اقدام کنند.

ثبت نام

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]