Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله
 با آمدن ربات‌های هوش مصنوعی بازارهای مالی دگرگون می‌شود

رابرت کیوساکی هشدار داد

با آمدن ربات‌های هوش مصنوعی بازارهای مالی دگرگون می‌شود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«رابرت کیوساکی»، سرمایه‌گذار و نویسنده معروف کتاب «پدر پول‌دار، پدر بی‌پول» به تازگی با صدور هشدار مهمی در خصوص آینده پول از مردم خواسته است تا با خریداری بیت‌کوین و نقره امنیت آینده خود را تضمین کنند.

بنا بر گفته رابرت کیوساکی توسعه ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، تغییرات چشمگیری در دنیای مالی ایجاد خواهد کرد؛ این سرمایه‌گذار معروف در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است، نوشت:  «برای آینده آماده باشید. نقره و بیت‌کوین بخرید.»

کیوساکی این هشدار را در حالی می‌دهد که کتاب مانی جی‌پی‌تی (Money GPT) به نویسندگی «جیم ریچاردز»، درباره تأثیرات ربات‌های هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی بر دنیای مالی و تغییرات عمده‌ای که به همراه خواهد داشت، در حال عرضه به بازار است.

بنا بر گفته کیوساکی، این کتاب «وحشتناک» است. کیوساکی اعلام نکرده که این کتاب دقیقاً چه می‌گوید، اما به گفته او، به برخی تحولات وحشتناک در آینده اشاره دارد. او همچنین گفته که معادل هزینه‌های دو ماهش را نقداً کنار گذاشته و به جای امنی منتقل کرده است.

کیوساکی همچنین اعلام کرده است که ذخیره سکه‌های نقره را ادامه می‌دهد تا در صورت بروز بحران شدید اقتصادی، از آن‌ها به عنوان جایگزین استفاده کند. وی بارها اعلام کرده که انتظار دارد «یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های مالی در تاریخ جهان» رخ دهد.

به گفته کیوساکی، ذخیره نقره و بیت‌کوین می‌تواند به مردم کمک کند تا از این بحران عبور کنند. او همچنین به طلا به عنوان دارایی امنی که می‌تواند در زمان‌های بحران به کمک بیاید، اشاره کرده است. بر اساس پیش‌بینی‌های کیوساکی، قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار و تا سال ۲۰۳۰ به یک میلیون دلار خواهد رسید.

میانگین امتیاز / 5. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]