Filter by دسته‌ها
chatGTP
ابزارهای هوش مصنوعی
اخبار
گزارش
تیتر یک
چندرسانه ای
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
دانش روز
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
رویدادها
جیتکس
کاربردهای هوش مصنوعی
کتابخانه
اشخاص
شرکت‌های هوش مصنوعی
محصولات و مدل‌های هوش مصنوعی
مفاهیم
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
مقاله

جیتکس ۲۰۲۴

به روایت هوشیو

جیتکس چیست؟

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.افیک است.. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.  استفاده از طراحان گرافیک است. برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

کشور
0 +
کشور
0 +
شرکت حوزه فناوری
0 +
شرکت حوزه فناوری
0 +
شرکت حوزه فناوری
0 +

جیتکس سفری است به آینده

بخش اول

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

هوش مصنوعی به خدمات گوگل اضافه شد
روز ۱
روز ۲
روز ۳
روز ۴

جمع‌آوری داده‌ها

یادگیری ماشین به حجم وسیعی از داده‌ها نیاز دارد که باید جامع و باکیفیت باشند تا ماشین بتواند به درستی آموزش ببیند و با بالاترین دقت پیشنهادات و تصمیمات را ارائه دهد.

زمان

برای ساخت مدل‌های یادگیری ماشین گاهی اوقات زمان زیادی باید صرف شود. در یک بازه مشخص زمانی الگوریتم‌ها باید آموزش ببینند و به اندازه کافی پیشرفت کنند.

منابع

یادگیری ماشین برای جمع‌آوری حجم زیادی از داده‌ها و اجرای الگوریتم‌های یادگیری به منابع فراوانی نیاز دارد و برای این کار به رایانه و نیروی انسانی نیاز است. البته با پیشرفت کامپیوترها و افزایش قدرت پردازشی این مشکل تا حدودی برطرف شده.

تفسیر نتایج

انتخاب الگوریتم‌ها در تفسیر نتایج نهایی بسیار تأثیرگذار است و باید الگوریتم‌های مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید تا با دقت بالایی نتایج را تفسیر کنند.

جیتکس سفری است به آینده

اخبار جیتکس را در هوشیو دنبال کنید

اخبار و مقالات جیتکس

افزایش سرمایه‌گذاری‌های جهانی در حوزه هوش مصنوعی ناشی از افزایش تقاضا برای این دانش نوظهور در صنایع دیجیتالیِ رو به رشد است؛
شکرت اسپایر سولوشن (Spire Solutions) مشارکت خود را در رویداد جهانی جیتکس اعلام کرده است. این شرکت فعال در زمینه امنیت اطلاعات در دبی است که به بیش از هزار شرکت فعال در خاورمیانه و آفریقا خدمات ارائه می‌کند.
اچ‌پی در خط مقدم آینده بازار کار ایستاده است و  تلاش می‌کند رهبری هوش مصنوعی را با نوآوری‌هایی که به مردم قدرت می‌دهد، در دست بگیرد، در حالی که امنیت و پایداری را در اولویت می‌گذارد.
رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ در دبی برگزار می‌شود؛ تا به امروز برآورد شده است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شرکت از ۱۸۰ کشور دنیا در این رویداد حضور خواهند داشت.
به گفته مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، ۲۰ شرکت دانش بنیان با فروش زیر ۱۰۰ میلیارد تومان در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۴ دبی حضور پیدا خواهند کرد.
KingSpec یکی از شرکت‌های حاضر در رویداد جهانی جیتکس ۲۰۲۴ است؛ این شرکت ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های ذخیره‌سازی پیشرفته است.
نمایشگاه بین‌المللی جیتکس، رویداد فناورهای پیشرو در جهان، برای چهل و چهارمین دوره خود در بازه زمانی ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (23 تا 27 مهرماه) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌گردد.
مشاهده بیشتر
[wpforms id="48325"]