40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 با شرکت آرمان رایان شریف آشنا شویم

با شرکت آرمان رایان شریف آشنا شویم

شرکت آرمان رایان شریف فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ در زمینه راهکارهای سازمانی، شبکه‌های اجتماعی و توسعه ابزار توسعه‌دهندگان آغاز کرد. فناوری‌های به کار رفته در ‌این شرکت، شامل پردازش زبان طبیعی، پردازش گفتار و بینایی ماشین است.دادیار، آرمان دانا، تحلیل نما، نظرجو و خبرجو از جمله محصولات ‌این شرکت محسوب گردیده و مشتریان آن شامل بانک انصار، سازمان فناوری اطلاعات‌ ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، هلال احمر، مرکز ملی فضای مجازی، VinPaySys ،ITRC، وزارت علوم، سازمان انرژی اتمی ‌ایران و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان می‌شود.

سامانه متن افزار

در ‌این سامانه ابزارهای مختلفی همچون برچسب‌زن ادات سخن، موجودیت‌های اسمی، تشخیص مرجع ضمایر و عبارات ارجاعی، استخراج کلمات کلیدی، استخراج عبارات اسمی، تشخیص‌دهنده کلمات غیر مفهومی، تقطیع‌گر متون و استخراج رابطه تشخیص نقل قول قرار دارد و کاربران می‌توانند به صورت برخط از‌ این ابزارها استفاده کنند.

سامانه سخن پرداز

سامانه سخن پرداز ابزاری در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانند فایل‌های گفتاری فارسی معیار را که با لهجه‌ها و میکروفون‌های متنوع ضبط شده‌ است را به متن زبان فارسی معیار تبدیل کند، با کلمات کلیدی خاص در فایل‌های صوتی خود جستجو نمایند و یا فایل‌های متنی خود را به صوت تبدیل نمایند.

سامانه نگاره پرداز

برای پردازش و تحلیل تصاویر و ویدئو و ردیابی و استخراج الگوها و اشیاء مهم از آن‌ها، سامانه نگاره پرداز تعریف می‌شود تا کاربران و توسعه‌دهنده‌های مختلف بتوانند از‌این ابزارها برای سامانه‌های خود استفاده کنند. در‌این سامانه ابزارهای مختلفی همچون جستجوی تصویر، تشخیص چهره، تصدیق چهره، تعیین هویت چهره، تشخیص احساسات چهره، شناسایی اشیاء، برچسب‌گذاری تصاویر و توصیف تصاویر می‌باشد.

طراحی داشبوردهای مدیریتی، خدمات هوشمند استخراج اطلاعات و ذخیره‌سازی و پردازش کلان‌داده‌ها از دیگر خدمات ارائه شده از سوی آرمان رایان شریف محسوب می‌شود.


شرکت آرمان رایان شریف در یک نگاه

آرمان رایان شریف

ما فهرستی از شرکت‌های فعال در چند حوزه‌ هوش مصنوعی را گردآوری کرده‌ایم تا در اختیار علاقه‌مندان و مخاطبان این حوزه قرار دهیم. در صورتی که شما نیز اطلاعات تکمیلی در خصوص این شرکت‌ها یا کسب‌و‌کارهای دیگری که از قلم افتاده‌اند دارید می‌توانید از طریق صفحه تماس با ما ارسال نمایید و ما را در تکمیل این فهرست یاری نمایید.

هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به‌روزترین اخبار و مقالات این حوزه است.

بنر شرکت چند حوزه ای هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]