40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 لیست ۱۴ شرکت‌ داده کاوی در ایران

لیست ۱۴ شرکت‌ داده کاوی در ایران

در این مقاله به معرفی شرکت‌های داده کاوی در ایران پرداخته‌ شده است. در حال حاضر ۱۴ شرکت در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که لیست این شرکت‌ها به ترتیب حروف الفبا در متن زیر آورده شده است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله بر اساس  شاخص‌هایی از سوی مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت و بر پایه اطلاعات ارائه شده از هر شرکت در تارنمای رسمی آن‌ها و سایت‌های معتبر و قابل استناد گردآوری شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است:

آسان بورس

آسان بورس

شرکت آسان بورس چنانچه از نام آن پیداست در زمینه بازار بورس به روشی آسان فعالیت دارد. این پلتفرم در تلاش است تا معامله‌گران بتوانند روش، راه‌حل، استراتژی و قوانین موردنظرشان را بدون نیاز به یادگیری کدنویسی و تنها با کشیدن و رها کردن تعدادی بلاک و متصل کردن آن‌ها به‌صورت ویژوال طراحی کنند.


شرکت توسعه تجارت آواتاج

شرکت توسعه تجارت آواتاج

آواتاج در زمینه تجارت الکترونیک، بازاریابی دیجیتال، هوش تجاری، مدیریت ارتباط با مشتری، برندسازی و تبلیغات فعال است. این شرکت مزیت رقابتی خود را سیستم تحلیل و آنالیزش می‌داند. مشتریان آواتاج شرکت‌های بازرگانی، کارخانه‌جات، شرکت‌های تولیدی و هر کسب‌و‌کاری است که می‌خواهد در فضای مجازی خود را معرفی کند.


شرکت داده کاوان هوشمند توسن

شرکت داده کاوان هوشمند توسن

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در حوزه‌های داده کاوی و تحلیل اطلاعات آغاز کرده است. توسن محصولاتی در زمینه انبار داده، سامانه‌های مبارزه با پول‌شویی، کشف تقلب، ذینفع واحد، هوش تجاری، تحلیل مشتریان، امتیازدهی شعب، امتیازدهی مشتریان و مانیتورینگ بر خط تراکنش‌های کارت، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.


گروه داده کاوی حراء

گروه داده کاوی حراء

گروه حراء در زمینه داده‌کاوی، هوش تجاری، یادگیری ماشین، داده‌های حجیم (Big Data) و هوش مصنوعی فعالیت دارند. این گروه در پی تحلیل داده و استخراج دانش با ارزش از دل داده‌های خام، به‌منظور تصمیم‌گیری بهتر مدیران و کمک به بهبود عملکرد سازمان‌ها است.


داده کاوی دایکه

داده کاوی دایکه

دایکه در سال ۸۶ به‌عنوان یکی از اولین گرو‌ه‌های تخصصی داده‌کاوی در ایران به وجود آمد. این گروه پس از سال ۹۲ بر روی پروژ‌ه‌های داده‌کاوی تمرکز داشت و از ۹۵ به پروژه «پلتفرم اختصاصی داده‌کاوی و یادگیری ماشین» پرداخت. «دایکه روانشناس داد‌ه‌های شماست» شعار اصلی این شرکت بوده و محصول اصلی آن «سامانه تحلیلی دایکر» است.


داروک

داروک

داروک؛ سامانه هوشمند پیش‌بینی بورس، با شعار ارائه نرم‌افزاری پیشرفته برای تجارت در بازارهای مالی و کمک به انقلابی در تجارت مالی، مدعی اصلاح اشتباهات اشخاص حقیقی در معاملات بورسی است. در این سامانه الگوریتم تریدری بر پایه هوش مصنوعی راه‌اندازی شده تا بتواند با سرعت و دقت بالا، در تایم فریم‌های مختلف هدف‌گذاری شده، کارایی درستی ارائه دهد.


درایه پرداز نیروان

درایه پرداز نیروان

شرکت درایه پرداز نیروان، در حوز‌ه‌هایی چون سیستم‌های یکپارچه سازمانی و‌ سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، ارائه خدمات مشاوره در خصوص مدیریت استراتژیک، مدیریت منابع انسانی  فعالیت دارد. شناخته‌شده‌ترین محصول این شرکت سرویس پس‌انداز هوشمند دراپز است که در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد تا ازطریق وب‌سایت، اینترنت‌بانک یا موبایل‌بانک، به مشتریان ارائه گردد.


رکامندر دات آی آر

رکامندر دات آی آر

رکامندر دات آی آر، سرویسی برای شخصی‌سازی ارائه محتوا است که سرویس‌های آن از سال ۱۳۹۱ با تمرکز بر حوزه شخصی‌سازی ارائه محصول و محتوا آغاز به کار کرد. بازاریابی و تبلیغات، راهکارهای سازمانی، شبکه‌های اجتماعی، بازی و سرگرمی، از خدماتی است که این سرویس به‌صورت API بر بستر HTTP در‌اختیار مشتری قرار می‌دهد.


زلکا

زلکا

زلکا سرویسی است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه‌های پردازش زبان طبیعی، بینایی‌ماشین و داده‌کاوی آغاز کرد. ‌این سرویس در حوزه‌های بازاریابی و تبلیغات، راهکارهای سازمانی و شبکه‌های اجتماعی به ارائه محصولاتی همچون بولتن‌ساز و گزارش‌گیری حرفه‌ای، تحلیل رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی پرداخت. ازجمله مشتریان‌ این سرویس عبارتند از ‌ایرانسل، دیجی کالا و تپسی.


ساناگستر سبز

ساناگستر سبز

مجموعه ساناگستر سبز، فعال در حوزه صنایع خانگی و صنایع حمل بار بوده که در هر کدام از این حوز‌ه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حوز‌ه‌های فعالیت این شرکت در بخش راهکارهای سازمانی، شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی و تبلیغات بوده و با سه محصول آچاره، اوبار و سادا در بازار فعالیت دارد.


فناوری سروین رایانه ایرانیان

فناوری سروین رایانه ایرانیان

فناوری سروین رایانه ایرانیان، در حوز‌ه‌ تکنولوژی‌های مکان‌یابی داخل ساختمان و تشخیص، مشغول به فعالیت است. این شرکت در زمینه‌ تحقیق و توسعه تکنولوژی‌های نوینی همچون اینترنت اشیاء و پوشیدنی‌های هوشمند، در کلاس جهانی فعالیت دارد. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به سروین فارم، اینجاست و اسمارت کتل اشاره کرد.


سگمنتینو

سگمنتینو

سگمنتینو یک بستر اتوماسیون بازاریابی است که به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند به شناختی عمیق‌تر از مخاطبان خود دست یابند. این استارتاپ با ترکیب فناوری و مارکتینگ، سرویس‌هایی بر پایه هوش مصنوعی پیاده‌سازی کرده. دیجی‌کالا به‌منظور تحلیل رفتار کاربران و بهینه‌سازی تعامل با مشتریان در سگمنتینو سرمایه‌گذاری کرده است.


وایز آنالیتیکس

گروه وایز آنالیتیکس در سال ۱۳۹۷ در زمینه راه‌اندازی پلتفرم تحلیل توزیع شده داد‌ه‌های کلان با روش‌های هوش مصنوعی و نقش مشاوره تحلیل‌گر پروژ‌ه‌ها راه‌اندازی شد. محصول گروه وایز آنالیتیکس تحلیل بازار بوده که این تحلیل در سه سطح تحلیل تجویزانه، تحلیل پیش‌گویانه و تحلیل توصیفی انجام می‌شود.


استلار

استارتاپ استلار در سال ۱۳۹۷ به فعالیت خود رسمیت بخشید و یکی از بازیگران عرصه معامله‌گری بر پایه هوش مصنوعی در ایران شناخته می‌شود. استلار سامانه‌ای برای مدیریت دارایی با تکنولوژی‌های نوین مالی و یافتن راه‌حل‌‌های الگوریتمی ‌بازار‌های مالی مبتنی بر هوش مصنوعی است.


شرکت های داده کاوی در ایران

لازم به ذکر است که ما در مقاله‌ای جدا به بررسی هر کدام از این شرکت‌های فعال در حوزه‌ی داده کاوی خواهیم پرداخت تا  علاقه‌مندان بتوانند اطلاعات کاملی در مورد هر کدام از این شرکت‌ها کسب نموده و نیازهای آن‌ها در این زمینه به خوبی مرتفع گردد. اطلاعات گردآوری شده در این مقالات شامل عنوان شرکت، سال تاسیس، لوگو، تارنمای شرکت، دسته بندی نوع فناوری، حوزه فعالیت، محصول، مدل کسب درآمد، نقش هوش مصنوعی در محصول، نوع استفاده از هوش مصنوعی، استفاده از یادگیری عمیق، نوع بازار هدف، ابزارهای مورد استفاده، وضعیت دانش بنیان، اطلاعاتی از شرکت مادر، اطلاعاتی از شرکت‌های تابعه، وابستگی یا عدم وابستگی به دانشگاه، دارا بودن/نبودن پشتیبان برای شرکت، افراد کلیدی، برخی از مشتریان اصلی، تعداد کارکنان، شعار شرکت و محل شرکت است.

علاوه بر لیست بالا که به معرفی شرکت‌های فعال در حوزه داده کاوی پرداختیم، لیست شرکت‌های فعال در چند حوزه هوش مصنوعی، بینایی ماشین، پردازش زبان طبیعی و پردازش گفتار را با کلیک بر روی تصاویر زیر می‌توانید ببینید:

شرکت های هوش مصنوعی
شرکت های هوش مصنوعی
شرکت های هوش مصنوعی
شرکت های هوش مصنوعی

در صورتی که شما عزیزان شرکت‌هایی در ایران می‌شناسید که در حوزه داده کاوی مشغول فعالیت هستند و نام آن‌ها در لیست بالا ذکر نشده است، می‌توانید نام این شرکت‌ها را از طریق صفحه تماس با ما برای ما ارسال نمایید تا به لیست بالا اضافه کنیم.

هوشیو به عنوان پایگاه جامع هوش مصنوعی در ایران، ارائه‌دهنده به روزترین اخبار و مقالات در این حوزه است.

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]