40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 به‌کارگیری چت‌بات‌های هوش مصنوعی کلید موفقیت در بازاریابی و جذب مشتری

به‌کارگیری چت‌بات‌های هوش مصنوعی کلید موفقیت در بازاریابی و جذب مشتری

محصولات نوآورانه OpenAI، در قالب هوش‌های مصنوعی‌ مولد، بهترین زمان ممکن به کمک هند آمده‌اند و به کاربرد بهتر، آسان‌تر و سریع‌تر فناوری در این کشور کمک می‌کنند.

چند سالی است که بازاریاب‌ها در انتظار پیشرفتی بنیادی در عرصه فناوری هستند و امیدوارند هوش مصنوعی آن‌ها را به مشتریان مدنظرشان نزدیک‌تر کند. مدل‌های ChatGPT و Brad سیستم‌های مولدی هستند که شیوه برقراری ارتباط با مشتریان را به‌کل متحول می‌سازند.

هند در حال حاضر به دنبال گسترش و رونق اقتصادی است و در همین راستا، فناوری‌هایی از جمله چت‌بات‌های OpenAI را با آغوش باز می‌پذیرد. هند اکنون بیش از هر زمان دیگری به فکر استفاده از آخرین نرم‌افزارهای دیجیتالی و فین‌تک است و سعی دارد این فناوری‌ها را در حوزه مالی و معاملات تجاری به کار بگیرد.

مدل تولید زبان طبیعی (NLG) شرکت OpenAI برای تولید متون lباکیفیت و طبیعی به کار می‌رود و با انتقال اثربخش پیام و حذف سوءتفاهم‌ها، تعامل با کاربران نهایی را آسان‌تر می‌کند. این فناوری کاربردهای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فعالیت‌های بازاریابی و حوزه بانکداری اشاره کرد.

حقیقت آن است که چت‌بات‌های OpenAI و سایر هوش‌های مصنوعی‌ مولد این شرکت مورد توجه و استقبال بازاریاب‌ها قرار گرفته‌اند. این نرم‌افزارها کاربرد فناوری در صنعت را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهند، زمان ساخت نرم‌افزارها را کوتاه‌تر می‌کنند و خدمات قابل ملاحظه‌ای برای کاربران غیرمتخصص فراهم می‌آورند.

open AI chatbots

از جمله فعالیت‌های مرتبط با بازاریابی که در مدت کوتاهی از این چت‌بات‌ها تأثیر می‌پذیرند، می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

طراحی

نرم‌افزارهای OpenAI را می‌توان برای برآورده‌سازی الزامات روزمره بازاریابی، همچون تولید محتوا به زبان‌های مختلف، به کار برد. متخصصین هندی می‌توانند مدلی بنیادی برای همه زبان‌های محلی هند آموزش دهند و با سرعت و دقت بالا به خروجی مدنظر دست یابند.

تولید محتوا

چت‌بات ChatGPT با تولید مفاهیم و ایده‌های خلاقانه، فرایند تولید محتوا را اثربخش‌تر می‌سازد. بازاریاب‌ها می‌توانند با تکیه بر ایده‌های این چت‌بات ارتباط مؤثرتری با گروه هدف خود برقرار کنند. علاوه بر این، شرکت‌ها نیز می‌توانند برای تشخیص کلیدواژه‌ها و ترندهای محبوب بازار از این نرم‌افزار استفاده کنند، تا با تولید محتوای مناسب، توجه مشتریان بیشتری را جلب نمایند.

تجربه مشتری

محصول  OpenAIدر ارتقای تجربه آنلاین مشتریان نیز نقشی بسیار حیاتی ایفا می‌کند. این فناوری هوشمند از طریق بازاریابی مکالمه‌ای یا ارائه کمک لحظه‌ای با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند و به سؤالات آن‌ها پاسخ می‌دهد. در واقع، ارائه شخصی‌سازی تجربه مشتریان، وفاداری به برند را تقویت می‌کند. ChatGPT با استفاده از یک مدل بنیادی قوی، بازخورد مشتریان را نیز ثبت و تحلیل می‌کند، تا اطلاعات لازم را در اختیار بازاریاب‌ها قرار دهد.

پشتیبانی از کسب‌وکارها

شناسایی ریسک، تشخیص ترندهای بازار، پیشنهاد محصولات مناسب و انتخاب بهترین راه ارتباط‌گیری با مشتریان به رشد کسب‌وکارها و بقای آن‌ها در بازار کمک می‌کند.

جمع‌بندی

سیستم ChatGPT در مقایسه با چت‌بات‌های موجود محصولی نوآورانه و متفاوت است. هیچ چت‌بات دیگری نمی‌تواند به این خوبی به سؤالات دشوار و پیچیده مشتریان پاسخ دهد. البته هنگام استفاده از مزایای ChatGPT در جلب مشتری باید به جنبه‌های اخلاقی و قانونی نیز توجه داشت. کسب‌وکارها با آغوش باز این نرم‌افزار را پذیرفته‌اند، اما نکته اینجاست که نظارت بر کارکرد درست آن مستلزم قوانین و سیاست‌های مناسب است. در واقع، در صورت کاربرد درست این فناوری، ما یک گام دیگر به پیوند بشریت با فناوری نزدیک‌تر خواهیم شد.

بنر اخبار هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]