40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 دانشگاه میشیگان برگزار می‌کند: دوره آموزشی رایگان برنامه‌نویسی با پایتون برای همه

دانشگاه میشیگان برگزار می‌کند: دوره آموزشی رایگان برنامه‌نویسی با پایتون برای همه

پایتون یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی جذاب است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا هر کاری را که تصور می‌کنند با این زبان ارائه دهند. پایتون یک ابزار عالی برای توسعه وب، هوش مصنوعی و علم داده است. توسعه وب را می‌توان از شناخته شده‌ترین کاربردهای پایتون دانست. این زبان دارای چهارچوب توسعه وب مانندPyramid ، Django  و Flask است. این چارچوب‌ها کتابخانه‌های استانداردی دارند که امکان یکپارچه‌سازی آسان پروتکل را فراهم می‌آورد و منجر به کاهش زمان توسعه می‌شود.

بدون شک یکی از کاربردهای مهم پایتون توسعه برنامه‌های وب بوده و پایتون اکنون یک‌ زبان برنامه‌نویسی  ایده‌آل برای برنامه‌های تحت وب محسوب می‌شود. در همین راستا دانشگاه میشیگان دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون را برای همه در سطح مقدماتی و بدون پیش‌نیاز، به زبان انگلیسی برگزار می‌کند. در این دوره آموزشی داوطلبان با متغیرها، اجرای شرطی، اجرای مکرر و نحوه استفاده ا از توابع آشنا خواهند شد. لازم به ذکر است که همه تکالیف در یک مرورگر وب انجام می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند تمام تکالیف دوره آموزشی خود را در تلفن همراه و یا رایانه عمومی انجام دهند.

دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون در طول ۷ هفته برگزار خواهد شد. ثبت نام دوره از تاریخ ۱۴ آگوست شروع می‌شود و تا ۳۱آگوست ادامه دارد.

اهداف دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون برای همه

هدف از دوره دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون، آموزش اصول برنامه نویسی کامپیوتر با استفاده از پایتون است. در این دوره اصول اولیه نحوه ساخت یک برنامه را از یک سری دستورالعمل ساده در پایتون پوشش داده می‌شود. این دوره هیچ پیش نیازی ندارد و ریاضیات آن در حد ساده خواهد بود. لازم است تا داوطلبان تجربه کامپیوتری متوسطی داشته باشند و تا بتوانند بر مطالب این دوره تسلط یابند. این دوره فصل اول و پنجم کتابPython for Everybody را پوشش خواهد داد. هنگامی که داوطلبان این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، آماده گذراندن دوره‌های برنامه‌نویسی پیشرفته‌تر خواهند بود.

دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون

سرفصل‌های دوره

برنامه چیست؟ چگونگی استفاده از متغیرها در برنامه ها، اجرای مشروط (اگر دستورات)، اجرای مکرر- حلقه‌زدن (برای دستورات)، توابع و استفاده مجدد از کد.

معرفی مدرس دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون برای همه

چارلز سورنس Charles Severance (با نام مستعار دکتر چاک) دانشیار بالینی در دانشکده اطلاعات دانشگاه میشیگان است که در آنجا دوره‌های مختلف فناوری‌گرا از جمله برنامه‌نویسی، طراحی پایگاه داده و توسعه وب را تدریس می‌کند. چاک تعدادی کتاب از جمله Using Google App Engine و Python for Informatics  نوشته است. زمینه تحقیقاتی او در ساخت سیستم‌های مدیریت یادگیری مانند ساکای، مودل، تخته سیاه،ANGE  و غیره است. او معمار اصلی پروژه Sakai بود. یک سیستم مدیریت یادگیری که در حدود ۳۰۰ مدرسه در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گرفت و کتاب Sakai: Free as in Freedom را نوشت که تجربیات او را به عنوان یکی از رهبران این پروژه توصیف می‌کند.

دوره آموزشی رایگان برنامه نویسی با پایتون

توضیحات مهم درباره ثبت‌نام در این دوره

لازم به ذکر است به علت پاره‌ای از تحریم‌ها، کاربران ایرانی برای ثبت‌نام در دوره آموزشی برنامه‌نویسی با پایتون برای همه، با محدودیت مواجه هستند. لذا لازم است داوطلبان با استفاده از فیلترشکن نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کرده و هر بار که به حساب کاربری خود برای ادامه درس مراجعه می‌کنند، حتما از فیلترشکن‌ استفاده کنند. همچنین بهتر است که داوطلبان سعی کنند حساب خود را با IP غیر از ایران ایجاد کنند.

ثبت‌نام

رویداد هوش مصنوعی

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]