40 گام به سوی آینده‌ای هوشمند - مجموعه وبینارهای رایگان در حوزه هوش مصنوعی
Filter by دسته‌ها
chatGTP
آموزش هوش مصنوعی و انواع آن
آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
اصول هوش مصنوعی
پایتون و ابزارهای یادگیری عمیق
کتابخانه‌ های یادگیری عمیق
یادگیری با نظارت
یادگیری بدون نظارت
یادگیری تقویتی
یادگیری عمیق
یادگیری نیمه نظارتی
آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
بینایی ماشین
پردازش زبان طبیعی
پردازش گفتار
چالش‌های عملیاتی
داده کاوی و بیگ دیتا
رایانش ابری و HPC
سیستم‌‌های امبدد
علوم شناختی
دیتاست
اخبار
تیتر یک
رسانه‌ها
آموزش پردازش زبان طبیعی
آموزش علوم داده
اینفوگرافیک
پادکست
ویدیو
رویدادها
کاربردهای هوش مصنوعی
کسب‌و‌کار
تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
کارآفرینی
هوش مصنوعی در ایران
هوش مصنوعی در جهان
 نگاهی اجمالی به ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

نگاهی اجمالی به ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

فناوری هوش مصنوعی در هر آنچه در اطراف ما وجود دارد، دست برده و توانسته است آن حوزه را تا حدودی بدون دخالت انسان توسعه دهد. یکی از حوزه‌هایی که از این فناوری بهره برده است و و کارکرد آن تا حدودی دقیق و آسان شده است حوزه تجارت و معاملات ارز دیجیتال است. ارز دیجیتال هر ارزی است که منحصراً به صورت الکترونیکی در دسترس است. این فناوری با جایگزین کردن ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال، تحرک‌های ارزهای دیجیتال را شناسایی می‌کند و به جای افراد دنبال‌کننده ارز، در شبانه‌روز تمام ارزها را تحلیل کرده، استراتژی‌های خرید و فروش را بررسی می‌کند و در نتیجه با انجام معامله خودکار، سود موردنظر را در بازار ارز دیجیتال نصیب معامله‌گر می‌کند.

در این مقاله سعی خواهد شد ضمن تعریفی جامع از ارز دیجیتال، ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال شناسانده شوند و برترین ربات های هوش مصنوعی ار‌‌‌‌‌ز دیجیتال معرفی گردند.

ارز دیجیتال

از نظر قانونی و فنی، تعاریف زیادی از ارز دیجیتال، ارز مجازی، پول الکترونیکی، ارز الکترونیکی، پول شبکه و سایر انواع ارز دیجیتال وجود دارد. ارز دیجیتال، هر ارز، پول یا دارایی شبیه پول است که عمدتاً در سیستم‌های رایانه‌ای دیجیتال، به‌ویژه از طریق اینترنت، مدیریت یا ذخیره یا مبادله می‌شود. این نوع ارز، ممکن است بر روی یک پایگاه داده توزیع‌شده در اینترنت، یک پایگاه داده کامپیوتری الکترونیکی متعلق به یک شرکت یا بانک، در فایل‌های دیجیتال یا حتی روی یک کارت ثبت شود.

در حقیقت، ارزهای دیجیتال به‌طور فزاینده‌ای جایگزین‌های محبوب برای پرداخت‌های آنلاین هستند. این ارزها خواصی مشابه ارزهای سنتی دارند، اما برخلاف ارزهایی که اسکناس چاپی یا سکه ضرب‌شده دارند، عموماً شکل فیزیکی ندارند. درست به همین دلیل، امکان تراکنش‌های تقریباً آنی را از طریق اینترنت فراهم می‌کنند و هزینه‌های مربوط به توزیع اسکناس و سکه‌ها را ندارند و البته ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال را نیز به بازار آورده‌اند. همچنین معمولاً ارز دیجیتال، از طریق یک نهاد دولتی صادر نمی‌گردند و به‌عنوان پول قانونی در نظر گرفته نمی‌شوند، با این حال، امکان انتقال مالکیت در سراسر مرزهای دولتی را فراهم می‌کنند. البته این نوع ارز، می‌تواند متمرکز باشد (مثلاً در یک بانک عرضه شود) یا غیرمتمرکز باشد، یعنی جایی باشد که کنترل بر عرضه پول از پیش تعیین شده یا به طور دموکراتیک بر روی آن توافق شده باشد.

ارز دیجیتال

هر چند نوسانات بالای ارز دیجیتال خطرات این تجارت را افزایش می‌دهد، اما به نظر می‌رسد آن را نسبت به هر شکل دیگری از سرمایه‌گذاری سودآورتر می‌کند. در واقع، برای محاسبه الگوهای بازار ارز دیجیتال، پردازش حجم وسیعی از اطلاعات ضروری است که سیستم‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می‌توانند به آن کمک کنند. امروزه استفاده از ارز دیجیتال، مزایای زیادی برای فعالان این عرصه در بر دارد؛ اما مهم‌ترین آن‌ها ارزان‌تر تمام شدن نقل و انتقالات بین‌المللی، سریع‌تر انجام گرفتن پرداخت‌ها و حمایت کردن از افرادی است که به هر دلیلی کمتر به بانک‌ها مراجعه می‌کنند.


ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

کارگزاران با توانایی‌های کدنویسی و اطلاعات برنامه‌نویسی می‌توانند ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال را بسازند یا هوشمندانه مشاوران متخصص موجود را برای مبادله‌ای سازنده در نظر بگیرند. ربات‌ هوش مصنوعی ارز دیجیتال به‌طور مستقل منابع رمزنگاری را مبادله می‌کند و به صاحبش پرداخت سودمندی می‌دهد. جای نگرانی آنجاست که در حال حاضر بسیاری از محاسباتی که ابزارهای مبادله‌ای را کامپیوتری می‌کنند، به‌طور مداوم در اینترنت در دسترس هستند و کیفیت واقعی آن‌ها تضمین‌شده نیست و چه‌بسا این مسئله باعث گردد افراد پول زیادی را در انجام معاملات از دست بدهند و در عوض به جیب کلاهبرداران وارد نمایند و حتی کسب‌وکارهای زیادی در این خصوص با مشکل اساسی مواجه می‌شوند.

پس برای انتخاب یک مشاور مطمئن معاملاتی به‌منظور معاملات ارز دیجیتال همیشه هوشیار باشید و با دقت انتخاب کنید، چراکه ارز دیجیتال یک کلاس دارایی هیجان‌انگیز است و خرید آن می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد، لذا برای درک کامل نحوه عملکرد هر سیستم باید تحقیقات کافی انجام دهید.

ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال، به طور خودکار بازار را در حین اجرای تصمیمات تجاری در تجارت ارزهای دیجیتال تجزیه و تحلیل می‌کنند. این اقدام خودکار و سریع، بهترین فرصت را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند، تا از سرمایه‌گذاری خود در تجارت ارزهای دیجیتال سود ببرند.

ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال قادرند پاسخگویی مناسب برای نیازهای معامله‌گران بازار ارز دیجیتال باشند و از آن رو که بازار رمزارزها نسبت به بازارهای سنتی نوسان بیشتری دارند، لذا ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال باید به‌طور مدام دارایی‌ها و معاملات را کنترل کنند و بدون وجود آن‌ها معامله‌گری غیرانسانی کاری غیرممکن خواهد بود.

در زمینه پیشرفت معاملات الکترونیکی، پیش‌بینی بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از هوش مصنوعی چندان دور از ذهن نیست. در واقع، سیستم نوسانات نرخ ارز را رصد می‌کند، آن‌ها را با هم مقایسه می‌کند و تغییرات را برای روز بعد پیش‌بینی می‌کند. هرچه قیمت به پیش‌بینی نزدیک‌تر باشد، تجارت ربات بهتر است، زیرا سود را افزایش می‌دهد. هنگامی که قیمت آتی پیش‌بینی شد، آن‌ها سفارشات خرید و فروش معاملاتی را در بازارهای واقعی ارز دیجیتال قرار می‌دهند و از آنجایی که اکثر بازارها محدودیت و سایر انواع سفارش‌ها را به صورت خودکار تکمیل می‌کنند، این سفارشات خرید و فروش تکمیل می‌شوند. از این رو سود یا زیان می‌کنند.

[irp posts=”۲۶۷۳۵″]

ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال، قادرند احساسات بازار ارزهای دیجیتال را تعیین کنند که این موضوع خود مستلزم پردازش بسیاری از داده‌هاست. این شامل مقالات، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها و حتی نظرات ذیل آن‌ها می‌شود. برخی از ربات ها‌‌‌‌‌‌‌ی هوش مصنوعی ارز دیجیتال حتی می‌توانند یک پلتفرم مبتنی بر فناوری‌های بلاک چین و هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل کند و به صورت خودکار در مدت زمان کوتاهی نتیجه را ارائه دهد.

ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

مزایایی از قبیل توانایی تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده‌ها، دقت و سرعت کار بالا، افزایش محبوبیت دارایی های دیجیتال مانند بیت‌کوین و لایت‌کوین و ادغام فناوری بلاک‌چین برای تمرکززدایی و کنترل تراکنش‌های کارآمد، افراد را به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال ترغیب می‌کند. همچنین معاملات شبانه‌روزی ربات های هو‌‌‌‌‌‌ش مصنوعی ارز دیجیتال برخلاف انسان نیازی به خوابیدن یا انجام کارهای دیگر ندارد و نیز با توجه به پارامترهای تعیین‌شده اجرای اتوماتیک عملیات به صورت آنی انجام می‌گیرد.

حال این سؤال پیش می‌آید که آیا ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال ایمن‌اند؟ پاسخ این است که بله، ربات‌های تجاری محبوب دارای پروتکل‌های امنیتی مناسبی هستند، تا از هک شدن شما جلوگیری کنند. بدبینی نسبت به آن‌ها قابل درک است، زیرا آن‌ها از برنامه‌های API شخص ثالث برای ارتباط با حساب‌های کاربری استفاده می‌کنند.


برترین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

تجارت خودکار ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال به‌طور مؤثر به سرمایه‌گذاران در سرمایه‌گذاری بهینه کمک می‌کنند. در اینجا به برترین ربات ها‌‌‌‌‌‌‌ی هوش مصنوعی ارز دیجیتال اشاره می‌کنیم:

پایونکس | pionex

پایونکس یکی از اولین صرافی‌های جهان با ۱۸ ربات معاملاتی رایگان است. کاربران می‌توانند معاملات خود را ۲۴ ساعته و بدون بررسی بازارها به صورت خودکار انجام دهند. مهم‌ترین مزیت این ربات این است که کمترین کارمزد معامله در مقایسه با اکثر صرافی‌های اصلی را دارد.

پایونکس


کریپتو هاپر | Cryptohopper

Cryptohopper یک ربات مبتنی بر هوش مصنوعی است که تجارت ارز دیجیتال را برای همه در دسترس، سرگرم‌کننده و ارزشمند می‌کند. این ربات که به عنوان یکی از برترین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال شناخته شده امروزه پیشروترین ربات معاملاتی خودکار است. ابزارهای معاملاتی شامل ابزارهای بک تست ربات، قالب‌های قابل تنظیم و ذخیره، توقف‌های انتهایی و شاخص‌های فنی قابل تنظیم است.

Cryptohopper


کوین رول | Coinrule

 Coinrule دستیار هوشمند معاملات ارزهای دیجیتال است که به شما این امکان را می‌دهد، تا کنترل کامل معاملات خود را در دست بگیرید و در عین حال قادر به مقابله با صندوق‌های تأمینی و ربات‌های خودکار باشید. از ویژگی‌هایی مانند MACD، Bollinger Bands، RSI (شاخص قدرت نسبی) و سایر شاخص‌ها پشتیبانی می‌کند و از موبایل نیز پشتیبانی می‌کند.

Coinrule


مادرکس | Mudrex

مادرکس در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد و جامعه‌ای متشکل از ۲۰۰۰۰ سرمایه‌گذار را با ارزش تجاری نزدیک به یک میلیارد دلار جمع‌آوری کرد. معامله‌گران ارز دیجیتال می‌توانند از مادرکس برای سرمایه‌گذاری از طریق ربات‌های معاملاتی ۱۰۰% خودکار، ساخته شده توسط تیمی از متخصصان و معامله‌گران خبره استفاده کنند. روش سرمایه‌گذاری این ربات بسیار ساده است و به‌عنوان یکی از برترین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال برای مبتدیان است.

مادرکس

[irp posts=”۲۵۰۸۹″]

کوین بیس پرو | Coinbase Pro

این ربات یک صرافی ارز دیجیتال است که امنیت و سادگی را در اولویت قرار می‌دهد. پلتفرم Coinbase Pro آن پیشرفته‌تر است و به مشتریان کمک می‌کند، تا با استفاده از اتوماسیون و افزایش کارایی سبد سرمایه‌گذاران، از ربات‌های تجاری برای بهبود استراتژی‌های سرمایه‌گذاری خود استفاده کنند.

Coinbase Pro


زنبوت | Zenbot

 پلتفرم Zenbot به‌عنوان یکی از برترین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال، برای کسانی که دوست دارند ربات‌های معاملاتی رمزنگاری خود را ایجاد کنند و برای کدنویسی به کمک نیاز دارند، ایده‌آل است. این ربات، در بیش از یازده صرافی کار می‌کند.

Zenbot ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال


ترید سانتا | TradeSanta

 TradeSanta یک نرم‌افزار تجارت ارز دیجیتال است که به کاربران خود کمک می‌کند، تا با بازار بی‌ثبات ارزهای دیجیتال مقابله کنند و از نوسانات ارزش انواع مختلف سکه‌ها استفاده کنند. با استقبال کامل از اتوماسیون، هدف اصلی TradeSanta این است که به شما امکان دادوستد شبانه‌روزی را بدون تبدیل معاملات روزانه به موقعیت تمام‌وقت خود می‌دهد.

TradeSanta


هاس آنلاین | Haasonline

هاس آنلاین نیز یکی از برترین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. موتورهای بک تست قوی این ربات به شما این امکان را می‌دهد که ربات‌های تجاری خود را با استفاده از داده‌های تاریخی اصلاح کنید و بهترین ترکیب از پارامترها را برای خرید یا فروش ایجاد کنید. این با خیال راحت منطق تجارت را در زمان واقعی بدون به خطر انداختن سرمایه شما آزمایش می‌کند.

هاس آنلاین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال


زیگنالی | Zignaly

زیگنالی یک پلتفرم معاملاتی خودکار نسبتاً جدید اما قدرتمند است که در صحنه ربات معاملات ارزهای دیجیتال نفوذ کرده است. پلتفرم مبتنی بر ابر با چندین سرویس سیگنال‌یاب ارز دیجیتال موجود، سطوح مختلفی از اتوماسیون را فراهم می‌کند که می‌تواند برای کاربران در هر سطح تجربه‌ای مناسب باشد.

زیگنالی


تری کاماز | ۳Commas

۳Commas نیز یکی از کاربردی‌ترین و برترین ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال است و به کاربران کمک می‌کند، تا ربات‌های معاملاتی خودکار بسازند، در حالی که با آن‌ها در اکثر صرافی‌های اصلی ارزهای دیجیتال، معامله می‌کنند. با آن، می‌توانید استراتژی‌های میانگین‌گیری هزینه دلار را انجام دهید.

3Commas ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال

 

نتیجه‌گیری

ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال، یکی از محصولات مفید و کارآمد هوش مصنوعی هستند. این ربات‌ها به سرمایه‌گذاری از فرصت‌های خوب بازار می‌پردازند و در زمانی که باید برای نظارت صرف گردد، صرفه‌جویی می‌کنند. اینجاست که ر‌‌‌‌‌بات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال مفید خواهند بود. در واقع، معامله‌گران اقتصادی ضمن صرفه‌جویی در وقت و انرژی با استفاده از این ربات‌ها قادر خواهند بود در سیستم معاملات الکترونیکی خود تغییری مثبت ایجاد کنند. به عبارت دیگر، ربات های هوش مصنوعی ارز دیجیتال، نسبت به انسان، زمان کمتری برای معامله صرف می‌کنند و معامله‌گر را قادر می‌سازند، تا با ابزارهای مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی، معاملات آگاهانه‌تری را تجربه کنند، بدون آنکه ترس از دست دادن سرمایه خود را داشته باشند. همه این محسنات باعث شده است در سال‌های اخیر، بازار ارز دیجیتال به سرعت رشد کند و سود سرشاری را نصیب معامله‌گران اقتصادی نماید.

انواع کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع مختلف را در هوشیو بخوانید

میانگین امتیاز / ۵. تعداد ارا :

مطالب پیشنهادی مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[wpforms id="48325"]